Fitness Seller

new member

Bezoekers in dit topic

Waardering
11
Lengte
1m75
Massa
110kg
Vetpercentage
16%
Hallo allemaal,

Laat ik mezelf even voorstellen. Mijn naam is Stan en ik kom oorspronkelijk uit Charkov, maar vanwege de situatie in Oekraïne ben ik naar Hamburg verhuisd. Ik heb geen zin om mensen te doden en vond het beter om mijn stad over te laten nemen dan te sterven voor mijn stad. Ik heb lange tijd in Israël en Connecticut in de Verenigde Staten gewoond voordat ik naar Hamburg kwam. Ik ben twee keer op vakantie geweest in Nederland en ik vind het een prachtig en mooi land. Ik ben dolverliefd op Nederlandse vrouwen, ze zijn zo knap!

Ik heb al heel lang aan bodybuilding gedaan, maar ik heb een pauze van twee jaar gehad vanwege depressies. Nu ben ik er echter weer helemaal klaar voor. Ik hoop dat ik wat van mijn kennis, opgedaan in 15 jaar bodybuilding en krachttraining, kan delen. Ik spreek vloeiend Engels en leer momenteel ook Duits, helaas werk ik de hele dag op mijn voeten, maar dat is net zo goed als cardio.

Ik wilde gewoon even hallo zeggen! Fijn jullie te ontmoeten.

Welkom!

Wat enorm heftig joh, dat je dat allemaal hebt meegemaakt.
Hoe komt het dat je goed Nederlands typt? Of doe je Google Translate? (Ook prima natuurlijk :D )

Hopelijk kunnen we inderdaad wat van je leren :thumb:

Bedankt voor je welkom! Ja, het was inderdaad een zware tijd. Ik gebruik Google Translate om in het Nederlands te communiceren, want helaas spreek ik de taal nog niet vloeiend.

Wat mijn huidige trainingsdoelen betreft, ik eet momenteel zo'n 500-800 calorieën onder mijn onderhoudsniveau om wat lichaamsvet kwijt te raken dat ik tijdens de winterperiode heb opgebouwd. Hoewel mijn gewicht ongeveer hetzelfde blijft door spiergeheugen waardoor mijn spieren snel terugkomen, lijkt het erop dat ik wel degelijk vet aan het verliezen ben. Mijn focus ligt nu op het verliezen van vet terwijl ik probeer zoveel mogelijk spiermassa te behouden.

Vreemd vakantie verhaal.
Waarom ga je geen Oekraïns, Duits, Amerikaans of Israëlisch forum bezoeken ?

Eigenlijk bezoek ik ze allemaal. Meestal staten en Groot-Brittannië, omdat daar over het algemeen meer mensen aan bodybuilding doen.

Heeft UK (Engeland) ook BB forum? Specifiek UK of Engeland? Of is dat gewoon Engelstalig en meer Amerikaans?
Ja, kijk ook eens op UK-Muscle, een populaire site voor onze Britse buren. Ik zie niet in waarom iemand zich zou moeten beperken tot het lezen van lokale forums. Trouwens, ik bestel mijn wei-eiwitisolaat uit Nederland, de kwaliteit en de prijs zijn echt goed, ik kon niets beters vinden (Power supplementen) gebruikt iemand anders ze hier?

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven