MuscleMeat

NEW Milos Sarcev Photos 16 junie, 2005.

  • Topic starter Guest
  • Startdatum
  • Reacties 21
  • Weergaven 2K
  • Volgers 1

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Wat foto's van milos sarcev en een paar andere toppers new pic's.
Milos
naamloos.jpg

Gustavo
7.jpg

6.jpg

5.jpg

Mustaffa.16 weeks out of the MR.O
2.jpg

3.jpg

mustaff1.jpg

Ronnie coleman 7 weeks out of te MR.O
coleman3.jpg

coleman.jpg

coleman1.jpg
 
Nice ofnie dan.?Milos ziet er nog goed uit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
No comment?
 
all bow for king ronnie ;)
 
roxxe zei:
all bow for king ronnie ;)
And there is one guy and he think's he can handel the king and everybody want's to see that.
 
Wist niet dat milos al terug aan het trainen was? Die werd toch in het ziekenhuis opgenomen of zo? Weet niet juist meer hoe het zat
 
nic zei:
Wist niet dat milos al terug aan het trainen was? Die werd toch in het ziekenhuis opgenomen of zo? Weet niet juist meer hoe het zat
Verbrand ofzoiets maar zoals je ziet hij is nog in shape . ;)
 
roxxe zei:
all bow for king ronnie ;)
Ja maar ronnie weet dat jay hem in zijn nek zit jay skipte zelfs de arnold classic om een kans te maken het wordt zeker spannend ja.
 
Heb een paar van zijn instructiefilmpjes gezien

Zeker goede fysiek

(wel een enorme gay stem :P)
 
delguy zei:
Heb een paar van zijn instructiefilmpjes gezien

Zeker goede fysiek

(wel een enorme gay stem :P)
Maar hij is wel 1 van de beste begeleiders die je kan hebben naast charles glass tom prince enzo en dan chad nicolas en je gaat het helemaal maken.
 
Ome Badell heeft wel bru-te lats.
 
Mooie pics Kelvin, Milos is inderdaad nog aardig in shape...

Ben zeer benieuwd naar de fysieken tijdens de O, spannender dan ooit dit jaar denk ik!!
 
delguy zei:
Heb een paar van zijn instructiefilmpjes gezien

Zeker goede fysiek

(wel een enorme gay stem :P)

ja, die heb ik ook gezien. Het zijn leuke en leerzame filmpjes. En van die stem heb je gelijk. Maar die van Ronnie vind ik zelf nog erger.
 
Milos heeft trouwens gruwelijke cuts in zijn benen.
 
Peoples zei:
Mooie pics Kelvin, Milos is inderdaad nog aardig in shape...

Ben zeer benieuwd naar de fysieken tijdens de O, spannender dan ooit dit jaar denk ik!!
Ja dat zeker maar breng de posedown terug en het is compleet.
 
Milos is ook een erg aardige man, zeer beleeft en altijd open om al je vragen te beantwoorden
 
die gast z'n triceps jong!
 
Ronny ROnny Ronny ROnny Ronny ROnny Ronny ROnny Ronny ROnny Ronny ROnny Ronny ROnny Ronny ROnny Ronny ROnny Ronny ROnny Ronny ROnny Ronny ROnny Ronny ROnny Ronny ROnny Ronny ROnny Ronny ROnny Ronny ROnny Ronny ROnny Ronny ROnny Ronny ROnny Ronny ROnny Ronny ROnny Ronny ROnny Ronny ROnny
 
ligt het nou aan mij of is ronnie van voren gewoon veel meer ripped dan z'n achterkant? dat zijn we toch niet gewend van hem :P ach.. uiteindelijk komt ie toch weer kurkdroog op het podium :D
 
Back
Naar boven