• Log in of maak account aan om verder te gaan zonder reclame

Veel plezier! 💪🏋‍♂️

AndroidHealthClinic

New new new

Bezoekers in dit topic

Danny1987

Novice
Waardering
3
Lengte
1m86
Hallo iedereen,

Na jaren hardlopen vond ik het tijd worden voor een nieuwe uitdaging. Hardlopen is leuk maar dat heeft bij mij een enorm verlies in spiermassa opgeleverd in het bovenlichaam. En door weinig en slechte voeding was ik op momenten op een goed gewicht volgens de weegschaal, maar in de spiegel was het minder fraai.

Sinds 3.5 maand ben ik dus volop bezig (4/5 x p/w)in de sportschool met als nieuwe doel een dat er een "nieuwe ik" staat in augustus 2025.

Ik begon in juli met een gewicht van 90,5 KG.(1.86m) (Buikomvang 101cm en dikke 20%+ bf) Een maand later was dit tot mijn verbazing ineens 93 KG (creatine & eindelijk eens fatsoenlijke voeding?).

Op dit moment weeg ik 93.7KG en is mijn buikomvang gezakt naar 95 CM, ook zie en voel ik voor mijn doen duidelijke verschillen in spiermassa.

doel is om tot mei 2025 zoveel mogelijk massa aan te komen en daarna eens kijken of ik het vetpercentage kan laten zakken.

Tot zover deze lekker korte introductie en over na de vraag 😋

is het verstandig om op deze wijze door te gaan of is verstandiger om te focussen op het verlagen van bf.

Heb nog wat foto's als bijlage erbij gedaan.

Kritiek, tips, opmerkingen zijn welkom 😋

Bijlagen

He kerel, leuk dat je de sport in de gym opgepakt! Je hebt zeker al mooie progressie geboekt.
Beginners kunnen zowel spiermassa als vet verliezen tegelijk. (Mits training en voeding in orde is). Blijf gewoon zo lekker door gaan! Ook je benen trainen🤗 Post anders je voedingsschema eens.
Grtz Joe

He kerel, leuk dat je de sport in de gym opgepakt! Je hebt zeker al mooie progressie geboekt.
Beginners kunnen zowel spiermassa als vet verliezen tegelijk. (Mits training en voeding in orde is). Blijf gewoon zo lekker door gaan! Ook je benen trainen🤗 Post anders je voedingsschema eens.
Grtz Joe
Thnx.

Echt een gebalanceerd schema kan ik er niet op na houden door mn onregelmatige werkschema. Ik weeg en scan wel alles zodat ik weet wat ik binnenkrijg. Ik probeer elke dag tussen de 150/180 gr eiwit binnen te krijgen en ergens rond de 2500 calorieen binnen te krijgen. Heb geen bewegend werk dus los van het trainen verbruik ik ook nie veel energie.

trainen is makkelijk, voeding onder de knie krijgen is wel echt een dingetje merk ik. Voorheen was mn eerste maaltijd van de dag pas het avond eten. Zonder mn whey shake en de pot breakfast zou ik de eiwitten ook nie halen.

Benen sla ik ook zeker niet over. Zijn juist de trainingen waar ik goed op ga. Die spiergroepen bleven door het hardlopen nog wel geprikkeld. Maar ook die mogen wel wat voller worden 😋

Laatst bewerkt:
Komt wel goed met die voeding. Op de duur gaat dat vanzelf en kost het geen moeite meer.

Thnx.

Echt een gebalanceerd schema kan ik er niet op na houden door mn onregelmatige werkschema. Ik weeg en scan wel alles zodat ik weet wat ik binnenkrijg. Ik probeer elke dag tussen de 150/180 gr eiwit binnen te krijgen en ergens rond de 2500 calorieen binnen te krijgen. Heb geen bewegend werk dus los van het trainen verbruik ik ook nie veel energie.

trainen is makkelijk, voeding onder de knie krijgen is wel echt een dingetje merk ik. Voorheen was mn eerste maaltijd van de dag pas het avond eten. Zonder mn whey shake en de pot breakfast zou ik de eiwitten ook nie halen.

Benen sla ik ook zeker niet over. Zijn juist de trainingen waar ik goed op ga. Die spiergroepen bleven door het hardlopen nog wel geprikkeld. Maar ook die mogen wel wat voller worden 😋
Dit kost meer stress en moeite en tijd uiteindelijk dan als je je meals prept voor een week ;)
Dan weet je elke dag exact wat je eet en binnen krijgt alleen wijken de tijdstippen af omdat je onregelmatig werkt/leeft.

Back
Naar boven