AndroidHealthClinic

New pics 2003 Wido! 22 jaar! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Champ is een beetje irritant bezig ?

Nice body asCeNDeDaSiaN !! (y) Keep on working.

edit: gaat beetje de verkeerde kant nu op.... niet zo triest reageren.
 
mmm.. jonguh :p ja jonguh je pest me! ik kan er nix aan doen dat ik dom ben, ik heb alleen genen gehad voor mij lichaampje!

hahahaha.. En vaak palen is idd belangrijk!

Champ your ass??? hahahaha daar zal ik maar niet op in gaan bro. Je bent zo onwijs arrogant dat ik nu ook wel ff mijn arrogantie kan laten zien door te zeggen dat ik in de geschiedenis boeken sta met mijn resultaat en jij?? jij staat op internet :p
 
een van de eerste fysiologische zaken die je leert is toch wel het spiermechanisme bij de mens.. Met name sarcomeren moet toch geen onbekende term zijn..
 
Originally posted by Champ
mmm.. jonguh :p ja jonguh je pest me! ik kan er nix aan doen dat ik dom ben, ik heb alleen genen gehad voor mij lichaampje!

hahahaha.. En vaak palen is idd belangrijk!

Champ your ass??? hahahaha daar zal ik maar niet op in gaan bro. Je bent zo onwijs arrogant dat ik nu ook wel ff mijn arrogantie kan laten zien door te zeggen dat ik in de geschiedenis boeken sta met mijn resultaat en jij?? jij staat op internet :p

Ja je bent cker uitgeroepen tot de grappenmaker van de eeuw of niet? Ga ff je moeder lastigvallen ofzo want ik word schijtziek van je..
 
Originally posted by Champ
mmm.. jonguh :p ja jonguh je pest me! ik kan er nix aan doen dat ik dom ben, ik heb alleen genen gehad voor mij lichaampje!

hahahaha.. En vaak palen is idd belangrijk!

Champ your ass??? hahahaha daar zal ik maar niet op in gaan bro. Je bent zo onwijs arrogant dat ik nu ook wel ff mijn arrogantie kan laten zien door te zeggen dat ik in de geschiedenis boeken sta met mijn resultaat en jij?? jij staat op internet :p

Jezus zeg... en dat noemt zich moderator ? Slik eens een keer iets, en laat hem gewoon, jeeeez ???
 
Originally posted by asCeNDeDaSiaN
Laat maar zitten joh moet ik me dan weer gaan bewijzen ofzo.. geen zin in namelijk..

dat vraag ik niet, maar we hadden je toch een vraag gesteld, en we hadden graag een antwoord gekregen


Originally posted by asCeNDeDaSiaN
P.S. als je denkt het zo goed te weten jonguh laat je resultaat maar eens zien.. dan praten we wel verder.. niet te snel oordelen he...

verder zou je als ervaren persoon toch moeten weten dat size niet gelijk staat aan brains?
 
Daar srpreek je een waar woord, kijk naar bv. big cat, als die ze kennis in gewicht uit kon drukken woog die 400 kilo..
 
beetje domme opmerkingen hier, alsof je 150 kg zou moeten zijn om iets te weten, en dat gelijk om results vragen als je geen gelijk krijgt vind ik ook wel een beetje te..

Ik ken Champ, mijn mede-paalcollega wel :) en hij heeft zeker verstand van zaken en een paar goede prestatie's neergezet...
 
Laatst bewerkt:
Champ heeft inderdaad een goed resultaat neergezet...maar pas op op het eind van dit jaar maak ik meer dan hem:D
 
voel je de spanning al champ? jij doet 717.5kg zeker?
wanneer heb je nog een wedstrijd? Ik in oktober..hehe
 
in Oktober ook.. Maar mijn bankdruk overwin je niet voor okt, misschien in november :p
 
ik ga het uit de squat en de deadlift halen:D
 
Daar twijvel ik niet aan!

verder wilde ik deze mededeling hier ook nog posten:

Juist ja ik wil hier nu toch duidelijk maken dat er meerdere klachten zijn over Wido en zijn vriendjes! voornamelijk over arrogant gedrag! Hierbij heb ik jullie allemaal duidelijk laten zien dat dit soort gedrag niet leuk bevonden wordt.

Ik hoop dat het duidelijk is voor Wido and the Gang dat we hier zijn om te leren en discuseren! en niet om te k*tten.
En dat geldt ook voor Oom Oli, aangezien jij ook klachten veroorzaakt!
 
Originally posted by Champ
Daar twijvel ik niet aan!

verder wilde ik deze mededeling hier ook nog posten:

Juist ja ik wil hier nu toch duidelijk maken dat er meerdere klachten zijn over Wido en zijn vriendjes! voornamelijk over arrogant gedrag! Hierbij heb ik jullie allemaal duidelijk laten zien dat dit soort gedrag niet leuk bevonden wordt.

Ik hoop dat het duidelijk is voor Wido and the Gang dat we hier zijn om te leren en discuseren! en niet om te k*tten.
En dat geldt ook voor Oom Oli, aangezien jij ook klachten veroorzaakt!
n

haha wat lul jij nou man met je arrogantie? bullshit ik help hier allerlei mensen, dat ik foto's plaats van mezelf die er dan toevallig goed uitzien wil dat niet zeggen dat ik gelijk arrogant ben gozer! Jij kan dat gewoon niet hebben he net zoals ilya.. Jonguh jaloezie overheerst hier gewoon! en ga nou niet zeggen dat het niet zo is want je houd alleen jezelf voor de gek!
 
Oke dan ga ik niet zeggen dat het niet zo is..
 
Originally posted by Champ
Oke dan ga ik niet zeggen dat het niet zo is..

Champ je speelt met vuur.. pas maar op dat je niet in de fik vliegt!

P.S. Deze zin heeft een dubbele betekenis! Denk maar goed na!

En waarschuw al je vrienden maar hahahahahha
 
Originally posted by Champ
Hahahaha gesloopte spiervezels moet je operatief laten herstellen..
Kom op nou ken je anatomie. je hebt een stuk hout, dat stuk hout bestaat uit molekulen en die molekulen bestaan uit atomen enzo.... zo is het ook met spieren..

Sarcomeer is het woord

Hij bedoelt het vast niet letterlijk ;) Hij bedoelt natuurlijk de spier helemaal uitputten :rolleyes: , je kent het vast wel...
 
Ik bemoei me hier niet meer mee. Ik stel voor aan de mods om deze traeds te sluiten, want dit is hier gewoon een ordinaire scheldpartij. Echt een blaam voor het hele forum, jong en oud......
 
Originally posted by Champ
Daar twijvel ik niet aan!

verder wilde ik deze mededeling hier ook nog posten:

Juist ja ik wil hier nu toch duidelijk maken dat er meerdere klachten zijn over Wido en zijn vriendjes! voornamelijk over arrogant gedrag! Hierbij heb ik jullie allemaal duidelijk laten zien dat dit soort gedrag niet leuk bevonden wordt.

Ik hoop dat het duidelijk is voor Wido and the Gang dat we hier zijn om te leren en discuseren! en niet om te k*tten.
En dat geldt ook voor Oom Oli, aangezien jij ook klachten veroorzaakt!

Champ we komen binnenkort wel ff op bezoek in Den Helder ok? dan bebbelen we wel ff verder.. heb je de koffie al klaar gezet? Wel doen he heb de caffeine boost nodig!

oh ja we kunnen ook wel ff op je werk langskomen hoor bij de tandarts!
 
Ik bemoei me hier niet meer mee. Ik stel voor aan de mods om deze traeds te sluiten, want dit is hier gewoon een ordinaire scheldpartij. Echt een blaam voor het hele forum, jong en oud......

BUMP!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven