MuscleMeat

New pics 2003 Wido! 22 jaar!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Originally posted by MrJ
Zijn zat mensen die benen 2x trainen. Hamsstrings + kuiten en quads apart hoor.

Zo speciaal is dat niet hoor. :)

Ja indd.

Originally posted by Rob G
Ik train benen ook al heel lang appart (hams/quads), wekr gewoon stukken fijner vind ik zelf!

Ennuh, damn goede gains in je eerste jaar wido!

Ja vind ik ook en Thanx! :)
 
Ziet er goed en massief uit Wido !!

Alleen een vraagje, hoop niet dat het een lastig onderwerp voor je is; op de foto's zie ik dat je best wel last van acne hebt, had je dit altijd al of komt dit door het grote aantal eiwitten dat je neemt ?
Dit vraag ik omdat mijn trainingsmaat er ook erg last van heeft en behoorlijk wat eiwitten neemt..
 
Originally posted by badboy
Ziet er goed en massief uit Wido !!

Alleen een vraagje, hoop niet dat het een lastig onderwerp voor je is; op de foto's zie ik dat je best wel last van acne hebt, had je dit altijd al of komt dit door het grote aantal eiwitten dat je neemt ?
Dit vraag ik omdat mijn trainingsmaat er ook erg last van heeft en behoorlijk wat eiwitten neemt..

thanx!!

Zou kunnen heb er in vlagen weleens een beetje last van, maar meestal nooit... Zie jij erge puisten dan op die foto's?
 
Asian, wat ik me nou eigenlijk afvraag:zijn jullie ook geoefende vechtersbazen of LIJKEN jullie alleen maar gevaarlijk?
 
Lichaam ziet er goed uit, maar ik vind dat je er ook wel heel veel moeite voor doet om dit ook te horen te krijgen... wat je echter niet doet is je trainings-/voedingsschema posten. Naar mijn mening kom je hier dus alleen om je ego op te krikken, maar niet om mensen te helpen...

Correct me if I'm wrong

greetz,
Ron
 
Originally posted by Buffster
Lichaam ziet er goed uit, maar ik vind dat je er ook wel heel veel moeite voor doet om dit ook te horen te krijgen... wat je echter niet doet is je trainings-/voedingsschema posten. Naar mijn mening kom je hier dus alleen om je ego op te krikken, maar niet om mensen te helpen...

Correct me if I'm wrong

greetz,
Ron

Haha alsof ik daar moeite voor moet doen, ik schep niet op maar dat hoor ik de hele dag door overal waar ik kom. Mijn ego hoeft niet verder opgekrikt te worden hoor en als je ff had opgelet dan had je allang mijn voedings en trainingsschema gelezen.. sorry hoor maar wat kunnen sommige mensen toch dom lullen.. dus houd voortaan je kortzichtige praat en je vooroordelen ff voor je Ron! bij voorbaat dank
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Originally posted by Oom Oli
Asian, wat ik me nou eigenlijk afvraag:zijn jullie ook geoefende vechtersbazen of LIJKEN jullie alleen maar gevaarlijk?

Tja Oli wil je een eerlijk antwoord? Zoja dan lijkt het me niet gepast om erop te antwoorden...;)
 
Originally posted by asCeNDeDaSiaN


Tja Oli wil je een eerlijk antwoord? Zoja dan lijkt het me niet gepast om erop te antwoorden...;)

hahaha, hoe bedoel je??
Wat ik bedoel is dat diegene die niet geloven dat jullie naturel zijn misschien eens een partijtje tegen jullie kunnen knokken. Is dat geen goed idee?
 
Originally posted by Oom Oli


hahaha, hoe bedoel je??
Wat ik bedoel is dat diegene die niet geloven dat jullie naturel zijn misschien eens een partijtje tegen jullie kunnen knokken. Is dat geen goed idee?

Tja lijkt mij ook wel een goed idee hoor. We're natural born killers! Weet wel waar je aan begint he, de doden vallen onder jouw verantwoording Oli! :D

P.S. Dacht indd dat je iets anders bedoelde..
 
Originally posted by asCeNDeDaSiaN

P.S. Dacht indd dat je iets anders bedoelde..

Wat dacht je dan?
 
Originally posted by asCeNDeDaSiaN

Wat denk jij dat ik dacht?


Geen idee, vandaar die vraag, snappie??
:D
 
Originally posted by Oom Oli



Geen idee, vandaar die vraag, snappie??
:D

Yup i know.. maar ik ben benieuwd naar wat jij denkt dat ik dacht..:D
 
Originally posted by asCeNDeDaSiaN


Yup i know.. maar ik ben benieuwd naar wat jij denkt dat ik dacht..:D


Misschien dat jij dacht dat ik dacht dat jullie mietjes zijn???
:p
 
Originally posted by Oom Oli



Misschien dat jij dacht dat ik dacht dat jullie mietjes zijn???
:p

euhm nee dat heb je dan verkeerd gedacht..:p
 
Originally posted by asCeNDeDaSiaN

euhm nee dat heb je dan verkeerd gedacht..:p

wat had je dan wel gedacht?
 
Originally posted by Oom Oli


wat had je dan wel gedacht?

Nou ik dacht dat jij dacht dat wij mischien nogal gewelddadige typetjes zijn of iets dergelijks...
 
Originally posted by asCeNDeDaSiaN

Nou ik dacht dat jij dacht dat wij mischien nogal gewelddadige typetjes zijn of iets dergelijks...


Gewelddadig, nou nee, eerder een beetje aan de bange kant....
 
Originally posted by Oom Oli



Gewelddadig, nou nee, eerder een beetje aan de bange kant....

Laten we het hier dan op houden;)
 
Originally posted by asCeNDeDaSiaN


Laten we het hier dan op houden;)


hahaha, was maar een geintje ! :p
Wilde eens kijken hoe snel je kwaad word op een forum.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven