Fitness Seller

New pics 2003 Wido! 22 jaar! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jaja ik weet ut :)
 
Originally posted by Oom Oli



hahaha, was maar een geintje ! :p
Wilde eens kijken hoe snel je kwaad word op een forum.

Ja weet ik wel.. maar toch wilde ik wel ff weten wat jij nou echt bedoelde met die opmerking... je kan gewoon eerlijk zijn.
 
Originally posted by asCeNDeDaSiaN


Ja weet ik wel.. maar toch wilde ik wel ff weten wat jij nou echt bedoelde met die opmerking... je kan gewoon eerlijk zijn.


Dacht je dan dat ik oneerlijk ben?
 
Originally posted by Oom Oli



Dacht je dan dat ik oneerlijk ben?

Niemand is te vertrouwen! maaruh die opmerking kan meerdere betekenissen hebben.. en kan dus opverschillende manieren opgevat worden..
 
Ach, dat is maar een GeDaChT...
 
Originally posted by Oom Oli
Ach, dat is maar een GeDaChT...

He oli het was een diepgaand gesprek vannacht ;) maar ik ga nu pitten.. dus trusten gozer!
 
Originally posted by asCeNDeDaSiaN


He oli het was een diepgaand gesprek vannacht ;) maar ik ga nu pitten.. dus trusten gozer!


Tja, ik ben nu eenmaal erg diepzinnig
Trusten!
 
Originally posted by asCeNDeDaSiaN


Haha alsof ik daar moeite voor moet doen, ik schep niet op maar dat hoor ik de hele dag door overal waar ik kom. Mijn ego hoeft niet verder opgekrikt te worden hoor en als je ff had opgelet dan had je allang mijn voedings en trainingsschema gelezen.. sorry hoor maar wat kunnen sommige mensen toch dom lullen.. dus houd voortaan je kortzichtige praat en je vooroordelen ff voor je Ron! bij voorbaat dank
Ik heb deze thread snel doorgenomen en het enige wat ik betreft je training/voeding ben tegengekomen is

"euhm ja mijn voedingsschemais vrij simpel.. ik eet momenteel om de 2 uur minimaal 35 gram eiwit (tonijn, kip) met gem zon 5 grote eetlepels volkorenrijst.. in de ochtend, middag en avond eetlepel lijnzaadolie erbij.. en mijn trainingsschema ja dat is altijd weer anders qua volgorde en oefeningen maar ik houd me in ieder geval altijd aan de basisoefeningen met barbells, dumbbells, dippen, optrekken etc. ik gebruik geen machines of kabels. doe altijd 3 oefeningen voor borst, rug, quads, schouders/traps 4 oefeningen, biceps triceps hamstringsen kuiten 2 oefeningen, ik doe voor elke oefening 3 sets, maak ook regelmatig gebruik van dropsets, geforceerde reps, en het aantal reps: ligt er gewoon aan tot hoever ik kan gaan op die dag, wel altijd tot of over failure... laatst lunges gedaan met minimaal 90 reps per set.. en buik train ik wanneer ik er zin in heb."

en

"mijn trainingssplit momenteel:


ma borst, triceps

di rug, biceps

wo hamstrings, kuiten

do rust

vrij schouders

za quadriceps

zo rust


buik train ik wanneer ik er zin in heb


als ik het gevoel heb dat mijn lichaam rust nodig heeft, heb ik dus gewoon een extra rustdag.. (belangrijk)"


Niks van oefeningen, periodiseren (behalve dan dat je veel herhalingen met een wat lichter gewicht prefereert boven wat minder met een zwaarder gewicht) etc...

De informatie die je geeft is gewoonweg zo beperkt dat er voor de members weinig nuttigs uit te halen valt. Men ziet je hier als een voorbeeld, zoals je zelf al zegt weet je dat mensen laaiend enthousiast zijn over je lichaam, wat je hier op het forum een soort "role model" maakt. Je had dus kunnen weten dat er veel reacties/vragen zouden komen naar aanleiding van je foto's en naar mijn mening moet je dan ook de tijd én de verantwoordelijkheid nemen om deze uitgebreid te behandelen.

Waarschijnlijk zul je me toch wel tegenspreken, maar kijk nu zelf even (nogmaals) hiernaar:

"maar ik houd me in ieder geval altijd aan de basisoefeningen met barbells, dumbbells, dippen, optrekken etc. ik gebruik geen machines of kabels. doe altijd 3 oefeningen voor borst, rug, quads, schouders/traps 4 oefeningen, biceps triceps hamstringsen kuiten 2 oefeningen, ik doe voor elke oefening 3 sets, maak ook regelmatig gebruik van dropsets, geforceerde reps, en het aantal reps: ligt er gewoon aan tot hoever ik kan gaan op die dag, wel altijd tot of over failure..."

Wees eerlijk en vertel mij wat men hiervan kan leren, oke, je dipt, trekt je zelf op en geeft wat info over aantal oefeningen/setjes. Vooral iemand die al zo ver is als dat jij bent zal weten dat bodybuilding meer inhoudt dan continu dezelfde oefeningen/setjes/herhalingen doen. Oftewel, wees wat specifieker en dan weet ik zeker dat er hier velen zijn die een wijze les van je kunnen leren.

Nog even btw, je hebt gelijk, ik had je niet moeten bevooroordelen, maar uiteindelijk doe jij precies hetzelfde bij mij. Maar bij deze dan, no offence, wou alleen even mijn punt duidelijk maken en dat had ik eigenlijk in mijn eerste reply al moeten doen!

greetz,
Ron
 
Laatst bewerkt:
netjes hoor, goede vooruitgang.
ik train een jaar minder als je, dus ik kan je nog inhalen qua vorderingen! Deze gast gaat HUGE worden!! :D
 
Originally posted by Buffster

Ik heb deze thread snel doorgenomen en het enige wat ik betreft je training/voeding ben tegengekomen is

"euhm ja mijn voedingsschemais vrij simpel.. ik eet momenteel om de 2 uur minimaal 35 gram eiwit (tonijn, kip) met gem zon 5 grote eetlepels volkorenrijst.. in de ochtend, middag en avond eetlepel lijnzaadolie erbij.. en mijn trainingsschema ja dat is altijd weer anders qua volgorde en oefeningen maar ik houd me in ieder geval altijd aan de basisoefeningen met barbells, dumbbells, dippen, optrekken etc. ik gebruik geen machines of kabels. doe altijd 3 oefeningen voor borst, rug, quads, schouders/traps 4 oefeningen, biceps triceps hamstringsen kuiten 2 oefeningen, ik doe voor elke oefening 3 sets, maak ook regelmatig gebruik van dropsets, geforceerde reps, en het aantal reps: ligt er gewoon aan tot hoever ik kan gaan op die dag, wel altijd tot of over failure... laatst lunges gedaan met minimaal 90 reps per set.. en buik train ik wanneer ik er zin in heb."

en

"mijn trainingssplit momenteel:


ma borst, triceps

di rug, biceps

wo hamstrings, kuiten

do rust

vrij schouders

za quadriceps

zo rust


buik train ik wanneer ik er zin in heb


als ik het gevoel heb dat mijn lichaam rust nodig heeft, heb ik dus gewoon een extra rustdag.. (belangrijk)"


Niks van oefeningen, periodiseren (behalve dan dat je veel herhalingen met een wat lichter gewicht prefereert boven wat minder met een zwaarder gewicht) etc...

De informatie die je geeft is gewoonweg zo beperkt dat er voor de members weinig nuttigs uit te halen valt. Men ziet je hier als een voorbeeld, zoals je zelf al zegt weet je dat mensen laaiend enthousiast zijn over je lichaam, wat je hier op het forum een soort "role model" maakt. Je had dus kunnen weten dat er veel reacties/vragen zouden komen naar aanleiding van je foto's en naar mijn mening moet je dan ook de tijd én de verantwoordelijkheid nemen om deze uitgebreid te behandelen.

Waarschijnlijk zul je me toch wel tegenspreken, maar kijk nu zelf even (nogmaals) hiernaar:

"maar ik houd me in ieder geval altijd aan de basisoefeningen met barbells, dumbbells, dippen, optrekken etc. ik gebruik geen machines of kabels. doe altijd 3 oefeningen voor borst, rug, quads, schouders/traps 4 oefeningen, biceps triceps hamstringsen kuiten 2 oefeningen, ik doe voor elke oefening 3 sets, maak ook regelmatig gebruik van dropsets, geforceerde reps, en het aantal reps: ligt er gewoon aan tot hoever ik kan gaan op die dag, wel altijd tot of over failure..."

Wees eerlijk en vertel mij wat men hiervan kan leren, oke, je dipt, trekt je zelf op en geeft wat info over aantal oefeningen/setjes. Vooral iemand die al zo ver is als dat jij bent zal weten dat bodybuilding meer inhoudt dan continu dezelfde oefeningen/setjes/herhalingen doen. Oftewel, wees wat specifieker en dan weet ik zeker dat er hier velen zijn die een wijze les van je kunnen leren.

Nog even btw, je hebt gelijk, ik had je niet moeten bevooroordelen, maar uiteindelijk doe jij precies hetzelfde bij mij. Maar bij deze dan, no offence, wou alleen even mijn punt duidelijk maken en dat had ik eigenlijk in mijn eerste reply al moeten doen!

greetz,
Ron

Ok Ron hier heb je een voorbeeld trainingsschema van mij.

ma
borst/triceps

incline dumbbell press 45 graden
incline dumbbell press 30 graden
incline dumbbell flyes 30 graden

dippen tussen 2 bankjes
frensh press

di
rug/biceps

optrekken(wijde greep)
t-bar row
bent over row
(deadlift)

biceps precher curl met 1 arm tegelijk
barbell ez curl

wo
hamstrings/kuiten

leg curl(dropsets vereiste)
stiff legged deadlift

staande calf raises met 1 been tegelijk (alleen eigen lichaamsgewicht)
staande calf raises met 2 benen tegelijk

do
rust

vrij
schouders/traps

dumbbell press (zittend)
bent over lateral raises
side raises

upright row
shrugs

za
quads

squat wijde beenpositie
squat smalle voetpositie
front squat
(lunges)

zo
rust
Ik doe voor iedere oef 3 sets met gem tussen de 12-15 reps met uitzondering van de beenoefeningen en kuiten/buik. Voor de beenoef doe ik sets met minimaal 20 reps, voor de buik doe ik minimaal 30 reps per set en voor de kuiten ook minimaal 20 reps per set

anders nog iet? ;)
 
Originally posted by Buffster

Ik heb deze thread snel doorgenomen en het enige wat ik betreft je training/voeding ben tegengekomen is

"euhm ja mijn voedingsschemais vrij simpel.. ik eet momenteel om de 2 uur minimaal 35 gram eiwit (tonijn, kip) met gem zon 5 grote eetlepels volkorenrijst.. in de ochtend, middag en avond eetlepel lijnzaadolie erbij.. en mijn trainingsschema ja dat is altijd weer anders qua volgorde en oefeningen maar ik houd me in ieder geval altijd aan de basisoefeningen met barbells, dumbbells, dippen, optrekken etc. ik gebruik geen machines of kabels. doe altijd 3 oefeningen voor borst, rug, quads, schouders/traps 4 oefeningen, biceps triceps hamstringsen kuiten 2 oefeningen, ik doe voor elke oefening 3 sets, maak ook regelmatig gebruik van dropsets, geforceerde reps, en het aantal reps: ligt er gewoon aan tot hoever ik kan gaan op die dag, wel altijd tot of over failure... laatst lunges gedaan met minimaal 90 reps per set.. en buik train ik wanneer ik er zin in heb."

en

"mijn trainingssplit momenteel:


ma borst, triceps

di rug, biceps

wo hamstrings, kuiten

do rust

vrij schouders

za quadriceps

zo rust


buik train ik wanneer ik er zin in heb


als ik het gevoel heb dat mijn lichaam rust nodig heeft, heb ik dus gewoon een extra rustdag.. (belangrijk)"


Niks van oefeningen, periodiseren (behalve dan dat je veel herhalingen met een wat lichter gewicht prefereert boven wat minder met een zwaarder gewicht) etc...

De informatie die je geeft is gewoonweg zo beperkt dat er voor de members weinig nuttigs uit te halen valt. Men ziet je hier als een voorbeeld, zoals je zelf al zegt weet je dat mensen laaiend enthousiast zijn over je lichaam, wat je hier op het forum een soort "role model" maakt. Je had dus kunnen weten dat er veel reacties/vragen zouden komen naar aanleiding van je foto's en naar mijn mening moet je dan ook de tijd én de verantwoordelijkheid nemen om deze uitgebreid te behandelen.

Waarschijnlijk zul je me toch wel tegenspreken, maar kijk nu zelf even (nogmaals) hiernaar:

"maar ik houd me in ieder geval altijd aan de basisoefeningen met barbells, dumbbells, dippen, optrekken etc. ik gebruik geen machines of kabels. doe altijd 3 oefeningen voor borst, rug, quads, schouders/traps 4 oefeningen, biceps triceps hamstringsen kuiten 2 oefeningen, ik doe voor elke oefening 3 sets, maak ook regelmatig gebruik van dropsets, geforceerde reps, en het aantal reps: ligt er gewoon aan tot hoever ik kan gaan op die dag, wel altijd tot of over failure..."

Wees eerlijk en vertel mij wat men hiervan kan leren, oke, je dipt, trekt je zelf op en geeft wat info over aantal oefeningen/setjes. Vooral iemand die al zo ver is als dat jij bent zal weten dat bodybuilding meer inhoudt dan continu dezelfde oefeningen/setjes/herhalingen doen. Oftewel, wees wat specifieker en dan weet ik zeker dat er hier velen zijn die een wijze les van je kunnen leren.

Nog even btw, je hebt gelijk, ik had je niet moeten bevooroordelen, maar uiteindelijk doe jij precies hetzelfde bij mij. Maar bij deze dan, no offence, wou alleen even mijn punt duidelijk maken en dat had ik eigenlijk in mijn eerste reply al moeten doen!

greetz,
Ron

Ok Ron hier heb je een voorbeeld trainingsschema van mij.

ma
borst/triceps

incline dumbbell press 45 graden
incline dumbbell press 30 graden
incline dumbbell flyes 30 graden

dippen tussen 2 bankjes
frensh press

di
rug/biceps

optrekken(wijde greep)
t-bar row
bent over row
(deadlift)

biceps precher curl met 1 arm tegelijk
barbell ez curl

wo
hamstrings/kuiten

leg curl(dropsets vereiste)
stiff legged deadlift

staande calf raises met 1 been tegelijk (alleen eigen lichaamsgewicht)
staande calf raises met 2 benen tegelijk

do
rust

vrij
schouders/traps

dumbbell press (zittend)
bent over lateral raises
side raises

upright row
shrugs

za
quads

squat wijde beenpositie
squat smalle voetpositie
front squat
(lunges)

zo
rust

De volgorde van de oefeningen zijn iedere training anders of ik doe andere oefeningen!

Ik doe voor iedere oef 3 sets met gem tussen de 12-15 reps met uitzondering van de beenoefeningen en kuiten/buik. Voor de beenoef doe ik sets met minimaal 20 reps, voor de buik doe ik minimaal 30 reps per set en voor de kuiten ook minimaal 20 reps per set

anders nog iets? ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
thanx!!

Zou kunnen heb er in vlagen weleens een beetje last van, maar meestal nooit... Zie jij erge puisten dan op die foto's?


Nee hoor, zo erg zie ik het niet, denk eerder dat het meer naar voren komt door de lichtval en doordat je huid natuurlijk behoorlijk strak staat :D

Ga zo door, ik vind je er echt super uitzien !
Ik beoefen de sport nu zelf 1,5 jaar en als ik doorkrijg hoe ik pics kan plaatsen zal ik ze er ook eens opzetten ( niet dat het veel voorsteld )
 
Originally posted by asCeNDeDaSiaN


Ok Ron hier heb je een voorbeeld trainingsschema van mij.

ma
borst/triceps

incline dumbbell press 45 graden
incline dumbbell press 30 graden
incline dumbbell flyes 30 graden

dippen tussen 2 bankjes
frensh press

di
rug/biceps

optrekken(wijde greep)
t-bar row
bent over row
(deadlift)

biceps precher curl met 1 arm tegelijk
barbell ez curl

wo
hamstrings/kuiten

leg curl(dropsets vereiste)
stiff legged deadlift

staande calf raises met 1 been tegelijk (alleen eigen lichaamsgewicht)
staande calf raises met 2 benen tegelijk

do
rust

vrij
schouders/traps

dumbbell press (zittend)
bent over lateral raises
side raises

upright row
shrugs

za
quads

squat wijde beenpositie
squat smalle voetpositie
front squat
(lunges)

zo
rust

De volgorde van de oefeningen zijn iedere training anders of ik doe andere oefeningen!

Ik doe voor iedere oef 3 sets met gem tussen de 12-15 reps met uitzondering van de beenoefeningen en kuiten/buik. Voor de beenoef doe ik sets met minimaal 20 reps, voor de buik doe ik minimaal 30 reps per set en voor de kuiten ook minimaal 20 reps per set

anders nog iets? ;)
Nou, bedankt Wido, hier hebben we naar mijn mening iets aan... kun je me misschien uitleggen waarom je gemiddeld zoveel reps doet, aangezien de meeste bodybuilders tussen de 6-10 reps zitten. Daarnaast vraag ik mezelf ook nog af waarom je twee dagen achter elkaar deadlift doet...

Nogmaals, fijn dat je toch bereid was dit even te delen :thumb:

greetz,
Ron
 
Originally posted by Buffster

Nou, bedankt Wido, hier hebben we naar mijn mening iets aan... kun je me misschien uitleggen waarom je gemiddeld zoveel reps doet, aangezien de meeste bodybuilders tussen de 6-10 reps zitten. Daarnaast vraag ik mezelf ook nog af waarom je twee dagen achter elkaar deadlift doet...

Nogmaals, fijn dat je toch bereid was dit even te delen :thumb:

greetz,
Ron

doe ook tweemaal per week deadlift. bij rug de normale variant laat maar zeggen en dan bij benen de stiifleggded voor de hams. kan best hoor. Kan ook voor de rug een gedeeltelijke Dl doen die meer op de rug focust dan op de benen.

maar qua reps ben ik idd ook erg benieuwd!

thnx voor je info Wido:thumb:
 
gotverdomme ben jij 22 jaar!!!

i might just lay down and shoot my self
 
Originally posted by patser928
gotverdomme ben jij 22 jaar!!!

i might just lay down and shoot my self

Ja ik ben 26 april 22 geworden!
 
Originally posted by dandyman


doe ook tweemaal per week deadlift. bij rug de normale variant laat maar zeggen en dan bij benen de stiifleggded voor de hams. kan best hoor. Kan ook voor de rug een gedeeltelijke Dl doen die meer op de rug focust dan op de benen.

maar qua reps ben ik idd ook erg benieuwd!

thnx voor je info Wido:thumb:

Als je goed had gekeken staat de deadlift bij rug tussen haakjes, daar wil ik mee zeggen dat ik hem niet altijd doe, maar ik doe de gewone deadlift wel minstens eenmaal per 3 weken.

Waarom ik 10 tot 15 reps doe per set en meer dan 20 voor de benen is omdat ik dan een NOG! betere pomp krijg. Ik gebruik hierbij zware gewichten maar dus niet een gewicht dat zo zwaar is dat er ik maar 6 tot 10 reps mee kan maken, de pomp en burn is met gewichten waar ik 10 tot 15 reps mee kan maken veel heftiger als dat van een gewicht waar ik bij 6-10 reps al moet opgeven omdat ik uitgeput zou zijn.
 
Maar jij gaat dus echt puur voor de pomp?
 
Originally posted by dandyman
Maar jij gaat dus echt puur voor de pomp?

Ja ik ga voor maximale pomp en pijn(burn) en tot of over failure!
 
Hmmm ja, ik moet toegeven dat ik de eerste week van HST wel errrug lekker vond lopen met 2x15 hh, wat ik vroeger altijd als ouwe-wijven-reps beschouwde. Maar ja.. meeste vrouwtjes werken met baby-gewichtjes, da's het verschil.

Espi
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven