AndroidHealthClinic

New pics 2003 Wido! 22 jaar! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Hier ff wat pics van mij.. afgelopen maand mei gemaakt.. voor meer pics kun je op mijn site kijken www.picturetrail.com/ascended-asian

za 7 juni
[Abeelding niet meer beschikbaar]

za 7 juni met The Maximizer
[Abeelding niet meer beschikbaar]

wo 28 mei Voor alle duidelijkheid, dit is Wesley en niet Dr pepper!
[Abeelding niet meer beschikbaar]

ma 26 mei
[Abeelding niet meer beschikbaar]

do 15 mei
[Abeelding niet meer beschikbaar]

do 15 mei
[Abeelding niet meer beschikbaar]

do 15 mei
[Abeelding niet meer beschikbaar]

do 15 mei
[Abeelding niet meer beschikbaar]

do 15 mei
[Abeelding niet meer beschikbaar]

ma 19 mei
[Abeelding niet meer beschikbaar]

ma 26 mei
[Abeelding niet meer beschikbaar]

ma 26 mei
[Abeelding niet meer beschikbaar]

ma 26 mei
[Abeelding niet meer beschikbaar]

ma 26 mei
[Abeelding niet meer beschikbaar]

ma 26 mei (semi) ontspannen
[Abeelding niet meer beschikbaar]

wo 28 mei
[Abeelding niet meer beschikbaar]

ma 19 mei
[Abeelding niet meer beschikbaar]

za 7 juni
Superdave, Ascendedasian en The Maximizer!
[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Als ik me de oude foto's goed herinner dan lijkt het wel of je fat% een beetje hoger is geworden..... klopt dit ?!?
Verder still looking good :)
 
Ziet er nog steeds goed uit... en idd volgens mij is je BF iets hoger... maar verder top!
 
Ziet er goed uit man :thumb: Heb je nou al een wedstrijd op het oog?
 
zeer huge :thumb: wat zijn je stats en hoe lang BB je al?
 
Mooi man? Nog AS gebruikt
?
 
Ziet ere goed uit, maar wel minder als de vorige keer. Heb je iets veranderd in je dieet of training?

By the way... kom je hier alleen maar af en toe om een foto te plaatsen en een complimentje te ontvangen of doe je hier nog meer zinnige dingen.....
 
Ey gap back in SUpershape huh!

C ya Tommorow be ready for a ****fest at chideska's Crib

Laterzz
 
Originally posted by RichardV

By the way... kom je hier alleen maar af en toe om een foto te plaatsen en een complimentje te ontvangen of doe je hier nog meer zinnige dingen.....

idd, verwachte wel de nodige tips en advieze van je;)

ziet er goed uit man. zeker huge. top
 
Originally posted by Wesley
Ey gap back in SUpershape huh!

C ya Tommorow be ready for a ****fest at chideska's Crib

Laterzz

Bel elkaar ff op!:p
 
Zo te zien heeft BOS er een concurrent bij voor de wedstrijd.

Je bent een mooie complete bodybuilder, alles is in verhouding, zo moet het zijn.

Heb je een wedstrijd in het vooruitzicht?
 
Ziet er goed uit bro!! Met name je bovenkantborst is verbeterd , stuk dikker lijkt die. Je vet% ligt idd. net iets hoger als op de vorige foto's. Voor de rest weer wat overall massa erbij. Jammer dat de bovenste foto's wat donker zijn. Met name de rug is wat lastig te zien. Zal eens vanavond je site eens bekijken, kijken of er nog punten zijn waarvan ik denk dat ze verbeterd mogen worden.
 
HUGE!!!

Jezus, 22 jaar en zo groot.

Ben benieuwd wat voor cocktail je hebt gebruikt :)

Wat zijn je stats eigenlijk?

Heheh trouwens lekkere chickies op de site zeg. :):):):):):):):)
 
Ziet er nog steeds groot uit hoor, het klinkt spijtig maar ik kijk liever naar die moppies op je site :nut:
 
Hallo iedereen, ik ben hier een tijd niet geweest. Allereerst bedankt voor jullie positieve reacties op mijn foto's!
Ik zal hier nu weer vaker te vinden zijn en als jullie mij iets te vragen hebben dan hoor ik het wel..
Originally posted by Chewie
Als ik me de oude foto's goed herinner dan lijkt het wel of je fat% een beetje hoger is geworden..... klopt dit ?!?
Verder still looking good :)
Ja dat klopt de afgelopen winter heb ik veel hoger gezeten in mijn koolhydraatinname ben eind vorige maand april weer begonnen met de koolhydraatinname te verminderen en de eiwitinname te verhogen.. en doe weer cardio minimaal 20 min per dag alleen niet meer op een lege maag (denk dat je ook wel verschil zult zien op de foto's, heb de data er nu bij gezet)

Originally posted by CrocoDillon
zeer huge :thumb: wat zijn je stats en hoe lang BB je al?
leeftijd 22 jaar, lengte 1.74, gewicht momenteel +/- 105 kg, vetpercentage is momenteel 7 a 8 % en ik train vanaf mijn 17de in sept 5 jaar

Originally posted by Geoffke
Zo te zien heeft BOS er een concurrent bij voor de wedstrijd.

Je bent een mooie complete bodybuilder, alles is in verhouding, zo moet het zijn.

Heb je een wedstrijd in het vooruitzicht?

ThanX! Nee ik heb niet een echt een bepaalde wedstrijd in het vooruitzicht maar ik ben wel van plan zeer binnenkort wedstrijden te gaan doen.. eind 2003 begin 2004..

Originally posted by soulreaver
Ziet er goed uit bro!! Met name je bovenkantborst is verbeterd , stuk dikker lijkt die. Je vet% ligt idd. net iets hoger als op de vorige foto's. Voor de rest weer wat overall massa erbij. Jammer dat de bovenste foto's wat donker zijn. Met name de rug is wat lastig te zien. Zal eens vanavond je site eens bekijken, kijken of er nog punten zijn waarvan ik denk dat ze verbeterd mogen worden.
Sinds vorig jaar januari heb ik geen oefeningen meer gedaan op de vlakke bank voor borst, ik heb alleen nog maar oefeningen gedaan voor de bovenkant borst dus alle oefeningen in een schuine hoek gedaan met name dumbbell presses en dumbbell flyes, train mijn borst hoofdzakelijk met dumbbells.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben benieuwd hoe je eindigd. Hou je ons op de hoogte?
Petje af voor `t resultaat. Heb nog een lange weg te gaan...
 
Netjes man,
Misschien wil je je trainings en/of voedingsschema met ons delen? In ieder geval, mooie prestatie!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven