XXL Nutrition

New pics 2003 Wido! 22 jaar! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Echt toplichaam Ascended Asian..

Pas je eigenlijk nog wel in kleding.. je bent al zo enorm groot.. groter worden lijkt me in mijn ogen niet mooi meer.
Ik weet het, het is vloeken in de BB-kerk, maar ik vind in mijn ogen dat je je toppunt bereikt hebt.. esthetisch bezien dan!

Beter dan dit kan haast niet meer... of wou je nog iets verbeteren soms? Het enige wat ik zou doen als ik jou was (was het maar zo, ben trouwens een vrouw) is om gewoon kracht verbeteren en niet nog meer spiermassa kweken.. is alleen maar ballast voor functionaliteit.

Espi
 
En weer worden de AS-vragen niet beantwoord ;)
Looking nice, top !
 
Originally posted by asCeNDeDaSiaN
Sinds vorig jaar januari heb ik geen oefeningen meer gedaan op de vlakke bank voor borst, ik heb alleen nog maar oefeningen gedaan voor de bovenkant borst dus alle oefeningen in een schuine hoek gedaan met name dumbbell presses en dumbbell flyes, train mijn borst hoofdzakelijk met dumbbells.
Precies! Doe ik ook laatste tijd.

Looking thick bro!
 
Originally posted by badboy
En weer worden de AS-vragen niet beantwoord ;)
Laten we het daarop houden, idereen moet er maar het zijne van denken.
 
Mooi bovenlijf :thumb:
ik denk dat uw benen uw minst goede deel zijn, in verhouding tot uw bovenlichaam zijn ze volgens mij net niet geblokt genoeg, kan ook wel aan de foto liggen;)
 
Ziet er nogmaals goed uit, alleen ik vraag me af of je hier nou alleen komt om te laten zien als het om je foto's gaat, en niet als iemand hulp nodig heeft?....
 
Goed werk bro .... :thumb:

Groet Smalluser :thumb:
 
Originally posted by Vinny
Ziet er nogmaals goed uit, alleen ik vraag me af of je hier nou alleen komt om te laten zien als het om je foto's gaat, en niet als iemand hulp nodig heeft?....

Hij zei net dat ie hier wat vaker zal zijn en als men vragen heeft je ze gerust kunt stellen.
 
Originally posted by Martinus
Ik ben benieuwd hoe je eindigd. Hou je ons op de hoogte?
Petje af voor `t resultaat. Heb nog een lange weg te gaan...

uiteraard hou ik jullie op de hoogte..

Originally posted by Reinier
Netjes man,
Misschien wil je je trainings en/of voedingsschema met ons delen? In ieder geval, mooie prestatie!
euhm ja mijn voedingsschemais vrij simpel.. ik eet momenteel om de 2 uur minimaal 35 gram eiwit (tonijn, kip) met gem zon 5 grote eetlepels volkorenrijst.. in de ochtend, middag en avond eetlepel lijnzaadolie erbij.. en mijn trainingsschema ja dat is altijd weer anders qua volgorde en oefeningen maar ik houd me in ieder geval altijd aan de basisoefeningen met barbells, dumbbells, dippen, optrekken etc. ik gebruik geen machines of kabels. doe altijd 3 oefeningen voor borst, rug, quads, schouders/traps 4 oefeningen, biceps triceps hamstringsen kuiten 2 oefeningen, ik doe voor elke oefening 3 sets, maak ook regelmatig gebruik van dropsets, geforceerde reps, en het aantal reps: ligt er gewoon aan tot hoever ik kan gaan op die dag, wel altijd tot of over failure... laatst lunges gedaan met minimaal 90 reps per set.. en buik train ik wanneer ik er zin in heb.

Originally posted by Esperantisto
Echt toplichaam Ascended Asian..

Pas je eigenlijk nog wel in kleding.. je bent al zo enorm groot.. groter worden lijkt me in mijn ogen niet mooi meer.
Ik weet het, het is vloeken in de BB-kerk, maar ik vind in mijn ogen dat je je toppunt bereikt hebt.. esthetisch bezien dan!

Beter dan dit kan haast niet meer... of wou je nog iets verbeteren soms? Het enige wat ik zou doen als ik jou was (was het maar zo, ben trouwens een vrouw) is om gewoon kracht verbeteren en niet nog meer spiermassa kweken.. is alleen maar ballast voor functionaliteit.

Espi
dankjewel voor je compliment! maar ik zal mijn lichaam altijd blijven proberen te verbeteren/ontwikkelen, groter, harder, droger etc

Originally posted by munk
Mooi bovenlijf :thumb:
ik denk dat uw benen uw minst goede deel zijn, in verhouding tot uw bovenlichaam zijn ze volgens mij net niet geblokt genoeg, kan ook wel aan de foto liggen;)
Thanx! maar denk dat het zo oogt door 2 redenen het licht.. en ik heb laatst mijn benen zo hard aangepakt dat het net leek of ik weer voor het eerst benen had getraind.. dus zoals je zult begrijpen kan ik dan minder goed doorspannen de dagen na de training..

Originally posted by Vinny
Ziet er nogmaals goed uit, alleen ik vraag me af of je hier nou alleen komt om te laten zien als het om je foto's gaat, en niet als iemand hulp nodig heeft?....

Vinny waar kan ik je mee van dienst zijn?;)
 
Originally posted by Esperantisto
Echt toplichaam Ascended Asian..

Pas je eigenlijk nog wel in kleding.. je bent al zo enorm groot.. groter worden lijkt me in mijn ogen niet mooi meer.
Ik weet het, het is vloeken in de BB-kerk, maar ik vind in mijn ogen dat je je toppunt bereikt hebt.. esthetisch bezien dan!

Beter dan dit kan haast niet meer... of wou je nog iets verbeteren soms? Het enige wat ik zou doen als ik jou was (was het maar zo, ben trouwens een vrouw) is om gewoon kracht verbeteren en niet nog meer spiermassa kweken.. is alleen maar ballast voor functionaliteit.

Espi

Pas je op dat je stoel niet te nat wordt espi :D
 
Om de 2u eet jij 35 gram eiwit? Amaai, geen last van windjes? Ben je dat eten nooit eens beu dan of heb je zulke sterke wilskracht?:D
 
Originally posted by munk
Om de 2u eet jij 35 gram eiwit? Amaai, geen last van windjes? Ben je dat eten nooit eens beu dan of heb je zulke sterke wilskracht?:D
haha nee geen last van.. dat krijg je wel als je een tijd alleen enkel op eiwit leeft en dan plotseling weer koolhydraten begint te eten! en euh ja mijn wilskracht is aardig sterk ja.. :) + dat ik als ik een x niet zou eten voel ik me gelijk moe verrot en krijg ik koppijn etc..
 
Mee eens die methaanfabriek start alleen op bij veel KH, geldt ook voor zweetgeur..
Neu, die KH zijn lekker en ook wel goed voor carbo-loaden, maar ons lijf kan het verder missen als kiespijn!

Enne, kan er wel met droge ogen naar kijken Juriaan :p
 
s

ey swa ziet er spanggg uit
cker je vriendinnen :D ;)
 
Waar haal(de) jij je info over voeding en training? Of baseer je alles op ervaring?
En welke supps neem je? :D
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by Reinier
Waar haal(de) jij je info over voeding en training? Of baseer je alles op ervaring?
En welke supps neem je? :D

Heb in de loop der jaren aardig wat gelezen en aan de hand van die info heb ik veel geexperimenteerd met voeding en training.. heb ook een tijdje de studie hbo voeding en dietiek gestudeerd, waar ik dit jaar weer verder in ga.. supps die ik momenteel gebruik.. charge van labrada en stack 2..
 
Originally posted by asCeNDeDaSiaN


Heb in de loop der jaren aardig wat gelezen en aan de hand van die info heb ik veel geexperimenteerd met voeding en training.. heb ook een tijdje de studie hbo voeding en dietiek gestudeerd, waar ik dit jaar weer verder in ga.. supps die ik momenteel gebruik.. charge van labrada en stack 2..

Interessant, kan je wat meer info geven over die studie?
 
Originally posted by f*cking ecto


Interessant, kan je wat meer info geven over die studie?
euhm tja het is net als de meeste hbo opleidingen een 4 jaar durende opleiding.. en het is gericht op voeding met vrijwel alles wat je onder voeding kan verstaan.. als je klaar bent met de studie zou je mensen kunnen gaan begeleiden als bijv: dietist
 
Ziet er echt top uit, Hoeveel kuren heb je gedaan.?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven