MuscleMeat

New pics 2003 Wido! 22 jaar! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
K*nker jonge, je moet echt snel een wedstrijd draaien man,
Je ben echt goed in shape, en zoveel vet hoef je ook niet af te trainen, dus waar w8 je op ?


Gr rob
 
Originally posted by rob12345
K*nker jonge, je moet echt snel een wedstrijd draaien man,
Je ben echt goed in shape, en zoveel vet hoef je ook niet af te trainen, dus waar w8 je op ?

Inderdaad, en nu je nog geen 23 bent kun je misschien nog es kampioen worden bij de juniors
 
ziet er goed uit man. Aan het cutten terwijl je een vet% van 7-8 hebt? Ben je aan het voorbereiden voor een wedstrijd ofzo?

//off topic, trek die broeken niet zo ver omhoog lijkt net alsof je een heel klein bovenlichaam hebt :)
 
Originally posted by rob12345
K*nker jonge, je moet echt snel een wedstrijd draaien man,
Je ben echt goed in shape, en zoveel vet hoef je ook niet af te trainen, dus waar w8 je op ?

Originally posted by munk


Inderdaad, en nu je nog geen 23 bent kun je misschien nog es kampioen worden bij de juniors

Gr rob
Thanx! maar zijn er voor het najaar 2003 nog wedstrijden op nationaal niveau dan? en euh ik zat al een x in een wedstrijdvoorbereiding voor de hardcore clasic in 2002 maar door wat nare omstandigheden heb ik toen niet meegedaan.. toen zou ik nog onder de junioren vallen.. was toen bijna 21.. junioren gaan tot 21 jaar.
Originally posted by Dom!nator
ziet er goed uit man. Aan het cutten terwijl je een vet% van 7-8 hebt? Ben je aan het voorbereiden voor een wedstrijd ofzo?

//off topic, trek die broeken niet zo ver omhoog lijkt net alsof je een heel klein bovenlichaam hebt :)

Thanx, nee ben me niet aan het voorbereiden.. maar 2 a 3 maanden terug had ik me lichaamsgewicht expres op laten lopen tot zo'n 116 117 kg door mijn koolhydraatinname drastisch omhoog te gooien en was ook gestopt met cardio een tijdje maar wilde nu gewoon weer terug naar mijn oude shape.. dus moest ik wel ff wat dingen veranderen weer in mijn dieet( gewoon weer zoals vroeger) en weer begonnen met cardio in combinatie met stackers om het proces te versnellen.. maar ben niet van plan om nog veel droger te gaan nu.. (heb nu nog zon 2 junkdagen per week, maar deze dienen ook om te voorkomen dat mijn spieren zonder glycogeen komen te zitten) en euh ja van die trainingsbroeken ik weet et.. maar zit wel relaxter vind ik.. maar je hebt gelijk staat wel belachelijk soms!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Toch vind ik benen ietwat aan de 'magere' kant vergeleken met het volle bovenlichaam ;)
 
Originally posted by t0mm1e
Toch vind ik benen ietwat aan de 'magere' kant vergeleken met het volle bovenlichaam ;)

hmm... ik hoor mensen juist vaak zeggen dat mijn benen juist in verhouding goed kloppen tot mijn bovenlichaam (vind dat zelf eerlijk gezegd ook wel het geval) ik zal binnenkort nog wel ff een foto maken van het totaalplaatje.. en dan ook een foto van de zijkant genomen dat je ook de gluteus en hamstrings kunt zien.. hier is in ieder geval nog een foto van de zijkant genomen van mijn benen( zelf gemaakt via de spiegel, daarom mischien niet zo duidelijk) is wel van JULI 2002(bijna een jaar oud) maar ja alles moet groter :) :)

juli 2002
[Abeelding niet meer beschikbaar]

juli 2002
[Abeelding niet meer beschikbaar]

juli 2002
[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Originally posted by asCeNDeDaSiaN


Heb in de loop der jaren aardig wat gelezen en aan de hand van die info heb ik veel geexperimenteerd met voeding en training.. heb ook een tijdje de studie hbo voeding en dietiek gestudeerd, waar ik dit jaar weer verder in ga..

hey waar doe jij dat. ben afgelopen donderdag bij open avond in Nijmegen geweest en ga daar volgend jaar aanbeginne.lijkt me ook reuze interresant. eerst verdomme nog mn andere opleiding afmaken. maar ben benieuwd waar jij deze volgt

en nogmaasl, je ziet er top uit:thumb: :lifter:
 
Looking good!

Kan het zijn dat ik ooit een foto van je in de flex heb zien staan? Je komt me bekend voor!
 
Originally posted by Rob G
Looking good!

Kan het zijn dat ik ooit een foto van je in de flex heb zien staan? Je komt me bekend voor!

Wido was bodybuilder van de maand van de flex van december/januari
 
Originally posted by nilsjei1234


Wido was bodybuilder van de maand van de flex van december/januari

Daar ken ik hem dus van!
 
toch flinke benen hoor
 
Originally posted by dandyman


hey waar doe jij dat. ben afgelopen donderdag bij open avond in Nijmegen geweest en ga daar volgend jaar aanbeginne.lijkt me ook reuze interresant. eerst verdomme nog mn andere opleiding afmaken. maar ben benieuwd waar jij deze volgt

en nogmaasl, je ziet er top uit:thumb: :lifter:

Dankje! Ik ga de opleiding aankomend jaar waarschijnlijk in Amersfoort volgen, anders weer net als eerst in adam.

Originally posted by Rob G
Looking good!

Kan het zijn dat ik ooit een foto van je in de flex heb zien staan? Je komt me bekend voor!

Thanx! Ja klopt, ik stond in de dec/jan uitgave van de flex als bodybuilder van de maand.

Originally posted by KaLe
toch flinke benen hoor

:)
 
Heb je nog wat meer stats wido? Zoals omvang armen, enz...?

Ziet er echt top uit jonge! Je bent vast een voorbeeld voor vele hier op dit forum! ( waaronder ikzelf :D )
 
Ik geloof dat zowat iedereen hier met grote ogen naar je kijkt.. als enige kritiekpunt zou ik, als er dan toch zout op slakken gelegd moet worden, zeggen dat je benen niet geheel in proportie zijn met je bovenlijf. Volgens BB-normen dan..
Zelf denk ik daar geheel anders over.. vind dat benen niet belachelijk groot moeten zijn. Je moet wel functioneel kunnen lopen en zo, anders wordt het te freaky.

BB-ers zijn verdorie geen dikbilstieren/koeien...!

Espi
 
Mooie front double bi pic en die benen vind ik ook heel mooi.
 
Ja Espi, maar met benen die te klein zijn in vergelijking met de rest verlies je wedstrijden
 
Originally posted by Medus@
Heb je nog wat meer stats wido? Zoals omvang armen, enz...?

Ziet er echt top uit jonge! Je bent vast een voorbeeld voor vele hier op dit forum! ( waaronder ikzelf :D )

Dankje voor je grote compliment... :o Mijn armen zijn om precies te zijn 50.8 cm in omtrek. Verder weet ik mijn huidige omtrekken niet precies.. Vind de spiegel een betere progressiemeter.

Originally posted by Esperantisto
Ik geloof dat zowat iedereen hier met grote ogen naar je kijkt.. als enige kritiekpunt zou ik, als er dan toch zout op slakken gelegd moet worden, zeggen dat je benen niet geheel in proportie zijn met je bovenlijf. Volgens BB-normen dan..
Zelf denk ik daar geheel anders over.. vind dat benen niet belachelijk groot moeten zijn. Je moet wel functioneel kunnen lopen en zo, anders wordt het te freaky.

BB-ers zijn verdorie geen dikbilstieren/koeien...!

Espi

euhm.. tja de meeste huidige pros hebben superhuge benen.. vind dat juist wel cool! :) zolang ze maar geen markus ruhl fysiek hebben..
 
Ik gruw van die enorme benen.. vind het heel indrukwekkend, daar niet van, maar dan kun je dus echt niet meer normaal lopen.. kan je alleen nog maar waggelen. Dat is dus niet mooi meer.
Vond het bij mezelf al zo erg dat ik toen ik zo zwaar was (hoog vet%) er last van had..
Ongeacht of het door te veel vet of te veel spieren is, is het niet handig: basta!

Waarom wordt eig zo weinig aandacht besteed aan fitness-modellen? Daar is ook een mannen-categorie van hoor?
Ik las onlangs dat een van die mannen een salto achterwaarts maakte, of was dat toch nog bij een BB-wedstrijd?

Espi
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven