MuscleMeat

New pics 2003 Wido! 22 jaar! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
echt huge.........gooi het maar in de groep wat was de magishe formule
 
Originally posted by Esperantisto
Ik geloof dat zowat iedereen hier met grote ogen naar je kijkt.. als enige kritiekpunt zou ik, als er dan toch zout op slakken gelegd moet worden, zeggen dat je benen niet geheel in proportie zijn met je bovenlijf. Volgens BB-normen dan..
Zelf denk ik daar geheel anders over.. vind dat benen niet belachelijk groot moeten zijn. Je moet wel functioneel kunnen lopen en zo, anders wordt het te freaky.

BB-ers zijn verdorie geen dikbilstieren/koeien...!

Espi


ben ik het helemaal mee eens. geef mij maar het atletische arnold fysiek.
 
Originally posted by Esperantisto
Waarom wordt eig zo weinig aandacht besteed aan fitness-modellen? Daar is ook een mannen-categorie van hoor?
Ik las onlangs dat een van die mannen een salto achterwaarts maakte, of was dat toch nog bij een BB-wedstrijd?

Espi

Dat was Tommi Thorvildsen (BB) die dat deed. Heb ik trouwens nog een leuke video bestandje van. Ernie Taylor gooit er trouwens ook zonder moeite een split uit en echt klein zijn deze jongens niet. :D
 
Die mening over benen deel ik niet.
Ik vind het erg mooi, een massale fysiek met een paar heipalen eronder die ook het idee wekken dat het lichaam een solide 'basis' heeft ;)
 
Ja maar ik vind ook dat het bovenlijf ook niet te massief moet worden, geef mij dus eig ook voor mannen maar de 'fitness' look.

Het is allemaal erg imposant, maar esthetisch mooi en functioneel is het dan al lang niet meer.

Espi
 
Hier nog ff een update pic van woensdag 28 mei samen met een vriend die nu zon 8 a 9 maanden traint en goede resultaten boekt!
[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Originally posted by asCeNDeDaSiaN
Hier nog ff een update pic van woensdag 28 mei samen met een vriend die nu zon 8 a 9 maanden traint en goede resultaten boekt!
[Abeelding niet meer beschikbaar]


Ziet er mooi uit, hoor Asian. Denk je ooit nog prof te kunnen worden? Indien je kuurt, kan je dan ff je schema plaatsen in het AS gedeelte? Indien je niet kuurt of er niet voor wil uitkomen respecteer ik dat ook hoor!
 
Originally posted by Esperantisto
Ik gruw van die enorme benen.. vind het heel indrukwekkend, daar niet van, maar dan kun je dus echt niet meer normaal lopen.. kan je alleen nog maar waggelen. Dat is dus niet mooi meer.
Vond het bij mezelf al zo erg dat ik toen ik zo zwaar was (hoog vet%) er last van had..
Ongeacht of het door te veel vet of te veel spieren is, is het niet handig: basta!

Waarom wordt eig zo weinig aandacht besteed aan fitness-modellen? Daar is ook een mannen-categorie van hoor?
Ik las onlangs dat een van die mannen een salto achterwaarts maakte, of was dat toch nog bij een BB-wedstrijd?

Espi

D'er is een prof bb'der die dit kan. Als het hem is dat je bedoeld heb je het op Tommy Thorvildsen.
 
Ja, dat is 'm werd ook al over gesproken.. Was dat niet een BB-er die heel veel potentie heeft, maar er niet in slaagt droog genoeg voor de dag te komen op het uur U?

Espi
 
Originally posted by Esperantisto
Ja, dat is 'm werd ook al over gesproken.. Was dat niet een BB-er die heel veel potentie heeft, maar er niet in slaagt droog genoeg voor de dag te komen op het uur U?

Espi

Tommy slaagt er idd niet altijd in vochtvrij of droog genoeg op een wedstrijd te komen. Maar voor mij heeft hij een paar punten die hij moet opwerken.
 
Originally posted by Oom Oli



Ziet er mooi uit, hoor Asian. Denk je ooit nog prof te kunnen worden? Indien je kuurt, kan je dan ff je schema plaatsen in het AS gedeelte? Indien je niet kuurt of er niet voor wil uitkomen respecteer ik dat ook hoor!

Dankjewel oli, hmm of ik denk ooit prof te kunnen worden.. het is me vaker verteld dat ik over de genetische aanleg en potentie beschik om prof te kunnen worden, maar of ik het daadwerkelijk ooit word weet ik zelf niet. Als ik ooit de kans zou krijgen om prof te worden zou ik die denk ik wel met beiden handen grijpen. Wie zou er nou niet van zijn hobby zijn werk willen maken? Ik ben eind vorige maand 22 geworden, ben dus nog relatief jong, de meesten pros zijn in de 30 dus de tijd zal het leren denk ik.. en uhm het lijkt me niet zo'n goed idee om op je dopingvraag in te gaan, waarschijnlijk heb je wel gelezen en gezien in wat voor chaos dat de vorige x escaleerde toen nils mijn foto's had gepost..
 
Originally posted by asCeNDeDaSiaN


Dankjewel oli, hmm of ik denk ooit prof te kunnen worden.. het is me vaker verteld dat ik over de genetische aanleg en potentie beschik om prof te kunnen worden, maar of ik het daadwerkelijk ooit word weet ik zelf niet. Als ik ooit de kans zou krijgen om prof te worden zou ik die denk ik wel met beiden handen grijpen. Wie zou er nou niet van zijn hobby zijn werk willen maken? Ik ben eind vorige maand 22 geworden, ben dus nog relatief jong, de meesten pros zijn in de 30 dus de tijd zal het leren denk ik.. en uhm het lijkt me niet zo'n goed idee om op je dopingvraag in te gaan, waarschijnlijk heb je wel gelezen en gezien in wat voor chaos dat de vorige x escaleerde toen nils mijn foto's had gepost..

tsja wido om eerlijk te zijn, wasje toen zelf ook wat arroganter..

Nu vind ik je op dit forum een stuk aardiger..

Precies de wido die ik ken van msn...
 
Originally posted by nilsjei1234

tsja wido om eerlijk te zijn, wasje toen zelf ook wat arroganter..
Nu vind ik je op dit forum een stuk aardiger..


Misschien was hij toen opgefokt omdat hij net in een kuurtje zat.... (grapje, hoor Wido):p
 
Originally posted by nilsjei1234


tsja wido om eerlijk te zijn, wasje toen zelf ook wat arroganter..

Nu vind ik je op dit forum een stuk aardiger..

Precies de wido die ik ken van msn...

Tja.. liep gewoon een beetje uit de hand allemaal.. had er toen gelijk niet zo veel zin meer in, maar ja is verleden tijd.. :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Originally posted by asCeNDeDaSiaN


Tja.. liep gewoon een beetje uit de hand allemaal.. had er toen gelijk niet zo veel zin meer in, maar ja is verleden tijd.. :)


Laat je niet zo snel opjutten, joh, nu kom je inderdaad beter over..., hoewel het vroeger lollig was dat je zo lichtgeraakt kon zijn(maar dat is mijn mening)...
 
Originally posted by Esperantisto
Ja, dat is 'm werd ook al over gesproken.. Was dat niet een BB-er die heel veel potentie heeft, maar er niet in slaagt droog genoeg voor de dag te komen op het uur U?

Espi

Tommi? Tommi zal het nooit maken tussen de pro's.
Zijn genetische aanleg is niet super.
 
Originally posted by Geoffke


Tommi? Tommi zal het nooit maken tussen de pro's.
Zijn genetische aanleg is niet super.

hoezo niet super??
ik wou dat ik zon aanleg had.

Maarre asCeNDeDaSiaN, wat is je trainingsplit. kan zijn dat ik eroiver heen heb gekeken maar ben wel benieuwd naar de magische trainingsformule die jij hanteert momenteel

enne gave site man. zal mstraks nog eens rustig napluizne maar mn ertse indruk was al helemaal top. ook mooie meiden daar man. wees er trost op:thumb:
 
Originally posted by Oom Oli



Laat je niet zo snel opjutten, joh, nu kom je inderdaad beter over..., hoewel het vroeger lollig was dat je zo lichtgeraakt kon zijn(maar dat is mijn mening)...

:)

Originally posted by dandyman


hoezo niet super??
ik wou dat ik zon aanleg had.

Maarre asCeNDeDaSiaN, wat is je trainingsplit. kan zijn dat ik eroiver heen heb gekeken maar ben wel benieuwd naar de magische trainingsformule die jij hanteert momenteel

enne gave site man. zal mstraks nog eens rustig napluizne maar mn ertse indruk was al helemaal top. ook mooie meiden daar man. wees er trost op:thumb:

Thanx gozer! maaruh zoiets als een magische formule bestaat niet natuurlijk.. er bestaat wel zoiets als een verstandige formule; begin pas weer met het trainen van een bepaalde spiergroep bijv borst als de spierpijn volledig weg is uit die spier (in dit geval de borst) als de spierpijn volledig weg is betekent dit dat de spier volledig hersteld(gegroeid) is. Het is ook de bedoeling dat je tijdens het trainen iedere set uitvoert tot falen, probeer ook bij iedere rep die je maakt de spier te voelen branden en een maximale pomp te krijgen in de spier die je aan het trainen bent, totdat je gewoonweg zoveel pijn hebt in die spier dat je niet verder kan..(gevoel is in bb 10 x belangrijker dan het gewicht waarmee je traint) train dus op gevoel!<br>

mijn trainingssplit momenteel:<br>

ma borst, triceps<br>
di rug, biceps<br>
wo hamstrings, kuiten<br>
do rust<br>
vrij schouders<br>
za quadriceps<br>
zo rust<br>

buik train ik wanneer ik er zin in heb<br>

als ik het gevoel heb dat mijn lichaam rust nodig heeft, heb ik dus gewoon een extra rustdag.. (belangrijk)
 
Originally posted by asCeNDeDaSiaN

Het is ook de bedoeling dat je tijdens het trainen iedere set uitvoert tot falen, probeer ook bij iedere rep die je maakt de spier te voelen branden en een maximale pomp te krijgen in de spier die je aan het trainen bent, totdat je gewoonweg zoveel pijn hebt in die spier dat je niet verder kan..(gevoel is in bb 10 x belangrijker dan het gewicht waarmee je traint) train dus op gevoel!<br>


thnx man, maar ik denk dat je met bovenstaande stelling nog een nodige discussie op de hals hebt gehaald:D

ben t wel met je eens dat zwaar niet altijd aan gewicht gerelateerd is maar zwaar is wat je erzelf van maakt. of dit dan altijd goed is is een tweede
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by dandyman


thnx man, maar ik denk dat je met bovenstaande stelling nog een nodige discussie op de hals hebt gehaald:D

ben t wel met je eens dat zwaar niet altijd aan gewicht gerelateerd is maar zwaar is wat je erzelf van maakt. of dit dan altijd goed is is een tweede

Ja je moet het jezelf zo zwaar mogelijk maken(spiergevoel/pijn opzoeken tijdens de set) je moet natuurlijk wel een gewicht gebruiken waar je dan met pijn en moeite 15-10 reps mee kan maken per set.

Voor mij werkt dit in ieder geval het beste, wil trouwens niet zeggen dat ik geen zware gewichten gebruik, integendeel. Maar als je een spier aan het trainen bent en je voelt hem niet werken(fikken) dan doe je toch iets niet goed...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven