MuscleMeat

New pics 2003 Wido! 22 jaar! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik doel meer op t till failure principe wat je hanteert.
 
Originally posted by dandyman
ik doel meer op t till failure principe wat je hanteert.
Ik heb altijd iedere set die ik gedaan heb in mijn leven tot of over failure uitgevoerd, behalve de opwarmsets.. Jij vroeg mij de magische formule ;)
 
Originally posted by dandyman

thnx man, maar ik denk dat je met bovenstaande stelling nog een nodige discussie op de hals hebt gehaald:D
B]



Waarom discussie, de foto's geven hem toch gelijk??
Ik vroeg me al een tijdje af wat jullie met till failure eigenlijk bedoelen, maar nu ik terug de serieuze gedeeltes lees, merk ik ook dat dat eigenlijk is wat ik altijd al deed....
Je kan in ieder geval niet tegenspreken dat het bij onze Aziatische vriend werkt, toch?
 
idd, onze Ronni traint ook zo,waarschijnlijk elke pro. Wat zei in die boekskes zetten, nou dat doen ze net niet!!
 
natuurlijk is het beter om gewoon te reageren als mensen negatief tegen je doen.
Maar ik vindt het best normaal dat wido zo reageerde. ik bedoel als bb'er krijg je ja immers overal gezeik van mensen die denken dat ze het beter te weten, ookal ben je heel sociaal, op een dag is de emmer gewoon vol en voor iemand die niet aan bodybuilding doet en die k*topmerkingen dus ook niet krijgt zal het dan ook moeijlijk te begrijpen zijn, dat je zo reageert, want vaak is het maar 'een geintje' maar na al die 'geintjes' wordt je er gewoon strontziek van
tenminste zo denk ik erover uit eigen ervaring


gr rob



Originally posted by Oom Oli



Laat je niet zo snel opjutten, joh, nu kom je inderdaad beter over..., hoewel het vroeger lollig was dat je zo lichtgeraakt kon zijn(maar dat is mijn mening)...
 
Originally posted by rob12345
natuurlijk is het beter om gewoon te reageren als mensen negatief tegen je doen.
Maar ik vindt het best normaal dat wido zo reageerde. ik bedoel als bb'er krijg je ja immers overal gezeik van mensen die denken dat ze het beter te weten, ookal ben je heel sociaal, op een dag is de emmer gewoon vol en voor iemand die niet aan bodybuilding doet en die k*topmerkingen dus ook niet krijgt zal het dan ook moeijlijk te begrijpen zijn, dat je zo reageert, want vaak is het maar 'een geintje' maar na al die 'geintjes' wordt je er gewoon strontziek van
tenminste zo denk ik erover uit eigen ervaring


gr rob




Precies.. zo is het wel.. Thanx Rob
 
Wat waren je gains in de eerste jaren dat je trainde?
 
Originally posted by avg
Wat waren je gains in de eerste jaren dat je trainde?

Van 62 kg naar 83 kg in het eerste jaar dat ik trainde.
 
Zeer netjes...
 
Damn je komt van 62 :eek: Zeer goede progressie dan!!
 
Originally posted by asCeNDeDaSiaN


Van 62 kg naar 83 kg in het eerste jaar dat ik trainde.

wat was je voedings schema toen?
 
Nog even een reactie op Wido's schema.

Valt me op dat hij 2 dagen aan benen besteedt :thumb:

Quadriceps op de ene en hams & kuiten op de andere..

Eindelijk eens iemand die de benen NIET verwaarloost. En terecht, alle goede BBers besteden daar aandacht aan, dat onderscheidt de bokken van de schapen :p

Squat postte ook zoiets vandaag (hamstrings & gastrocnemius/kuiten= achterkant been; quadriceps voorkant)

Espi
 
Originally posted by Esperantisto




Eindelijk eens iemand die de benen NIET verwaarloost. En terecht, alle goede BBers besteden daar aandacht aan, dat onderscheidt de bokken van de schapen :p

Squat postte ook zoiets vandaag (hamstrings & gastrocnemius/kuiten= achterkant been; quadriceps voorkant)


is dat geen garen hanenhok stuff ?:p
 
Originally posted by admin
Damn je komt van 62 :eek: Zeer goede progressie dan!!

Ja kom van 62 kg, paar maanden geleden had ik mijn lichaamsgewicht bijna verdubbeld in 4.5 jaar tijd(wel grappig) woog toen 116 a 117 kg:) (niet zo droog als nu natuurlijk)

Originally posted by Vinny


wat was je voedings schema toen?

Ik had in de eerste 2 jaar dat ik trainde geen specifiek voedingsschema, ik at waar ik zin in had(wel veel) dronk toen ook nog(veel) alcohol, uitgaan, weed etc, niets was zo optimaal als nu zelfs mijn trainingen niet.. trainde wel gewoon zo'n 4 x per week intensief en hard, maar na 2 jaar besloot ik echt serieus met de sport bezig te zijn.

pic's eerste trainingsjaar http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?s=&threadid=6787
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zeker een nette progressie het eerste jaar.
20 kilo erbij, dat zal ik niet meer halen ben pas bij de 15 en mijn 1ste hjaar duurt nog maar een maandje.
Wat is er het meest gegroeid bij jou in het eerste jaar?
 
Originally posted by avg
Zeker een nette progressie het eerste jaar.
20 kilo erbij, dat zal ik niet meer halen ben pas bij de 15 en mijn 1ste hjaar duurt nog maar een maandje.
Wat is er het meest gegroeid bij jou in het eerste jaar?

Geen idee.. ging allemaal wel zon beetje gelijk op denk ik..
 
Originally posted by Esperantisto
Eindelijk eens iemand die de benen NIET verwaarloost.

Ik dacht dat ik toch vrij aardige benen had. :sad:
 
Zijn zat mensen die benen 2x trainen. Hamsstrings + kuiten en quads apart hoor.

Zo speciaal is dat niet hoor. :)
 
Ik train benen ook al heel lang appart (hams/quads), wekr gewoon stukken fijner vind ik zelf!

Ennuh, damn goede gains in je eerste jaar wido!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven