MuscleMeat

New pics! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Geoffke

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
1.217
Waardering
0
Het cutten verloopt prima, ik weeg nu 86,8 kg en kom van 92kg.
 
.
 
waar zijn the pics dan?
 
pics?
ik ben best wel benieuwd.
 
Hee, er is een grens tot hoever je door kan gaan met cutten hoor!
 
Daar ben je..

Ziet er echt goed uit, goede massa! Wat was je vet%, wat is het nu, en tot hoever wil je cutten?

succes.
 
Ik wil er bij vermelden dat de producten van J-Tech een wereld van verschil uitmaken.
 
heel goed alleen je buik nog he
 
.
 
Laatst bewerkt:
ik denk dat je het ondertussen misschien wel al zal weten maar ik vind dat je verschikkelijke zwakke schouders hebt. je borstpieren hebben ook wat werk nodig dacht ik. maar je bent wel al wat afgevallen als ik het zo lees.

ps: vergeet niet heel veel aandacht te besteden aan wat je niet ziet.
 
Schouders hebben werk nodig!!!
als die goed zitten zal je er meteen stukken breder uitzien. Voor de rest vind ik je traps erg mooi en je borst mag er ook best wel wezen :thumb:
Ga zo door bro :)
 
Originally posted by Spike
ik denk dat je het ondertussen misschien wel al zal weten maar ik vind dat je verschikkelijke zwakke schouders hebt. je borstpieren hebben ook wat werk nodig dacht ik. maar je bent wel al wat afgevallen als ik het zo lees.

ps: vergeet niet heel veel aandacht te besteden aan wat je niet ziet.

Zwakke schouders ??? .
Ik vind juist dat ik goede schouders heb...
Borst is al een stuk verbeterd tegenover vroeger, maar er is inderdaad nog heel veel werk aan de winkel.

Ik train pas 2 jaar, dus dat komt wel goed hoop ik.
 
goede schouders? ik vind de strepen op de schouders heel mooi maar de grootte valt erg tegen.
mooie prestatie voor 2 jaar iig :)
 
geoffke... niet slecht voor iemand van 20, keep up the good work dude
 
netjes ik zou alleen wel meer de borst trainen en wat meer buikspieren trainen? (niet alleen crunches maar doe iets met gewichten) voor de rest toppie.
 
Back
Naar boven