Fitness Seller

New start..

Bezoekers in dit topic

timothy91

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
27 apr 2010
Berichten
207
Waardering
21
Lengte
1m76
Massa
71kg
Vetpercentage
8%
Allereerst welkom bij mijn log, aangemaakt op advies van Koppie.

Ik ben Timothy, 25 jaar en beoefen het beroep van Assistent Accountant dus veel zittend werk.
Ik heb in het verleden al eens een aantal keren vaker gefitnest, echter de laatste x dat ik deed is dit goed misgegaan. Door het overbelasten van mijn schouder heb ik +/- 2/3 jaar niet meer fatsoenlijk kunnen fitnessen na een operatieve ingreep (er is 1 cm bot verwijderd van mijn AC-gewricht om meer speling te creëren).
Aangezien ik toch een sportman in hart en nieren ben, heb ik 3 weekjes geleden besloten om toch de stap weer te zetten richting de sportschool.

Ik hoop door middel van een log bij te gaan houden hoe alles gaat verlopen, of er progressie in zit en om voor degene die het interessant vinden te laten lezen/zien hoe ik het er vanaf breng.

That being said,

Ik train momenteel 3x per week in de sportschool (ik ga het nog maar geen bodybuilden noemen, er moet wel wat te "builden" zijn natuurlijk :p) en ik kickboks 1x per week.

Lengte: 177cm
Gewicht: 70kg
Vetpercentage: ??

Mijn schema ziet er als volgt uit:

-- GAAT AANGEVULD WORDEN -- (Even de termen weer opzoeken die bij de oefeningen horen :p)
Maandag - Borst/Triceps;

Dinsdag - Kickboksen

Woensdag of Donderdag - Rug/Biceps

Zaterdag of Zondag - Benen/Schouders

-- Voedingsschema wordt later ook geplaatst --

-- Foto start wordt later ook geplaatst --
 
Zoals beloofd......ik ben IN.

Zie dat je toch liever begint met een split? Allereerst is het natuurlijk het belangrijkste te doen wat je leuk vindt, dus ik zou zeggen....ga ervoor! :knipoog:
 
Zoals beloofd......ik ben IN.

Zie dat je toch liever begint met een split?

Ik houd split aan tot het einde van de maand, dan zitten er 2 maanden op. Daarna stap ik over naar de 5x5 stronglift om de andere prikkel eens op te zoeken!
 
Ik houd split aan tot het einde van de maand, dan zitten er 2 maanden op. Daarna stap ik over naar de 5x5 stronglift om de andere prikkel eens op te zoeken!

Goed bezig dus........vanavond eerste log?
 
Ik houd split aan tot het einde van de maand, dan zitten er 2 maanden op. Daarna stap ik over naar de 5x5 stronglift om de andere prikkel eens op te zoeken!

Inderdaad dat moet je inderdaad blijven rouleren en blijven prikkelen the same met je voeding ;)

Ben benieuwd naar je progressie Ben zelf ook weer begonnen rond me 24ste en was gestopt f op me 22/21ste, Ben benieuwd naar jouwne. Leuk zou zijn als je nu weer fotos maakt voor je zelf n evt post in de eerste maanden zie je het meeste verschil.

Nu 70 over 3 maandjes MOET het zwaarder zijn :pressing:

Success !!!!!
 
Mijne eerste log is een beetje dramatisch haha! Vermoeiende dag gehad dus voor mijn gevoel niet lekker getraind vandaag.

Begonnen met 15 minuten fietsen als warming-up en toen begonnen met rug.

Latt pulldown 25kg x10, 39kg x10, 45kg 8x wide grip.
- Schouders al snel moe dus meer gewicht werd het niet.

Close grip seated Cable row 18kg x10, 25kg x10, 39kg x10.
- Deze vond ik redelijk goed gaan, goede focus op de juiste houding.

Bent over dumbell row 10kg x10, 14kg x10, 18kg x10.
- Deze oefening vindt ik altijd wel goed gaan.

T bar row 20kg , 20kg , 20kg x10
- 1e keer dat ik deze oefening heb gedaan, voel hem wel, alleen nog de perfecte houding zoeken en aanhouden.

Latpulldown 18kg x10, 27kg x10, 36kg x10 small grip.
- Apparaat waarbij je smal bovenaan begint en wij aan de zijkant van het lichaam eindigt.

Biceps curl machine 14kg, 18kg, 27kg, 32kg x10
- Apparaat die ik afzonderlijk links en rechts ombeurten doe ipv tegelijkertijd

Hammer curl dumbell 6kg , 8kg, 6kg x10
- Biceps waren na het 2e setje al moe vandaar terugname in gewicht.

Bicep curl dumbell 5kg, 6kg, 7kg x10
- Ook hier weer snel moe, bij kracht tekort met andere hand geholpen omhoog te gaan en zoveel mogelijk weerstand met naar beneden gaan.

Conclusie van vandaag: Spieren snel vermoeid, gaar van het werken maar toch blij dat ik wel even ben geweest. Zo maar eens lekker wat gaan eten weer!

Zaterdag of Zondag Benen/Schouders
 
Inderdaad dat moet je inderdaad blijven rouleren en blijven prikkelen the same met je voeding ;)

Ben benieuwd naar je progressie Ben zelf ook weer begonnen rond me 24ste en was gestopt f op me 22/21ste, Ben benieuwd naar jouwne. Leuk zou zijn als je nu weer fotos maakt voor je zelf n evt post in de eerste maanden zie je het meeste verschil.

Nu 70 over 3 maandjes MOET het zwaarder zijn :pressing:

Success !!!!!

Thx Jair! Heb idd een foto gemaakt ongeveer 3/4 weekjes geleden, zal hem vdweek ff posten. Ik wil wel met de zomer van me buikje af zijn haha!
 
Goed dat je gewoon gaat ondanks dat je moe bent.....dan maar een keer een iets mindere training, maar als je niet gaat voel je je nog slechter...
 
Goed dat je gewoon gaat ondanks dat je moe bent.....dan maar een keer een iets mindere training, maar als je niet gaat voel je je nog slechter...

True! Zondag flink de beentjes knallen en wat rotator cuff oefeningen doen
 
Back
Naar boven