Fitness Seller

NewB hier... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

foxX

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
12 jun 2005
Berichten
7
Waardering
0
Ben zo groen als gras hier en de termen die hier over en weer gaan klinken me vreemd in de oren... maar wil met de tips die ik hier krijg een stukkie verder schoppen. Heb mezelf net voorgesteld en bij deze een foto... hoop er nog wat van op te steken.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
je ziet wat wit :|
 
Hij pakt de foto niet... :D
 
thx... werkt :D
 
Zoals ik al had replied in je gallery, snap er geen ruk van..

Zo groen als gras? Ik zie daar toch dikke schouders en goede armen. Alles is ook vrij droog en spieren zien er hard uit. Maar je buikspieren zijn compleet weg? Terwijl als je naar je schouders borst en armen kijkt je super droog lijkt te staan. Heb je een kuurtje gedaan ofzo, want daar vind ik het op lijken.
 
Nee 2,5 jaar bij defensie getrained en zeker geen kuurtje op de foto heb ik de buikspieren niet aangespannen... trainde gewoon als tijdverdrijf 4x per week uurtje met mijn maat, 3x per dag goed eten niks geen kuur. Ben weleens bij de dietiste geweest (ook defensie) en die gaf me wat tips.
 
Vage shit, 3x per dag goed eten, 2,5 jaar trainen en dan toch vrij veel massa en goeie hardheid, erg goede genen dan denk ik? Vooral omdat je, zoals je zelf zegt, nog geen verstand van bodybuilding hebt.
 
op zich er knap!! Ziet er wel netjes uit en nu doorgaan!! :D
 
benchMarc zei:
Vage shit, 3x per dag goed eten, 2,5 jaar trainen en dan toch vrij veel massa en goeie hardheid, erg goede genen dan denk ik? Vooral omdat je, zoals je zelf zegt, nog geen verstand van bodybuilding hebt.

Heb je ooit weleens in dienst gezeten? Voel me gewoon goed bij het trainen was er altijd gezellig en het was gewoon allemaal heel makkelijk. 5 uur avond maaltijd van 18:00 tot 19:00 trainen, douchen en was 25 mtr. van het sporthok gelegerd dus ff niets te doen, lekker trainen. Was in het begin ook zeker niet met bodybuilding bezig... omdat je de ene dag aan de gewichten trok en de andere dag 5 km moest hardlopen of een oefening in Duitsland voor 6 weken (weinig slaap en niet trainen)... Die maat van me deed het al veel langer en daar ben ik op een gegeven moment samen mee gaan trainen en hij maakte zijn sets en ik keek af en volgde met mijn set. Hoop dat je begrijpt wat ik probeer uit te leggen.
 
Laatst bewerkt:
ziet er zeer netjes uit behalve de abs
 
Inderdaad je bent al vrij huge hoor, als je je weinig aantrekt van voeding heb je supergenen denk ik en zou ik maar snel een voedinsschema in mekaar flansen want volgens mij kan je zeer groot worden.
Heb je toevallig ook foto's van je benen, want daar ben ik wel eens benieuwd naar...
 
Ziet er goed uit en ik sta versteld dat je dit bereikt hebt zonder echt serieus met voeding, training en herstel om te gaan....
 
The_Oak zei:
Ziet er goed uit en ik sta versteld dat je dit bereikt hebt zonder echt serieus met voeding, training en herstel om te gaan....

Ben nu dus wel op mijn voeding aan het letten en merk ook dat ik niet veel hoef te veranderen... (ben echt een veelvraat) gebruik er nu wel Whey en Creatine bij.
 
benchMarc zei:
Zoals ik al had replied in je gallery, snap er geen ruk van..

Zo groen als gras? Ik zie daar toch dikke schouders en goede armen. Alles is ook vrij droog en spieren zien er hard uit. Maar je buikspieren zijn compleet weg? Terwijl als je naar je schouders borst en armen kijkt je super droog lijkt te staan. Heb je een kuurtje gedaan ofzo, want daar vind ik het op lijken.

Wat ben je toch weer een zeikerige ecto bench, ga kuren ofzo! :roflol:

Je ziet toch wel dat 'ie zn abs niet spant, eerder zn buik wat laat opbollen van binnen uit. Ik vind het topwerk, als hij echt naturel is en maar wat aangerommeld heeft nou, dan wil ik hem wel eens flink zien gáán straks dat kon nog wel eens héél hoog komen.

Wat zijn je stats foxx :)
 
Welkom Bosschenaartje.
Lees en leer en als ik die foto zo zie heb je goeie vooruitzichten.
Waar train je?
 
sow kerl! das een heel beste basis! :thumbs:

moet jij maar eens op letten wat er gaat gebeuren als je echt gaat eten! d'r moeten wel goede genen inzitten imo. kan echt wat moois gaan worden!
 
Back
Naar boven