MuscleMeat

Newbe

Bezoekers in dit topic

sith

Novice
Lid geworden
18 jan 2023
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m72
Massa
67kg
Vetpercentage
13%
Dag jongens

Ik begin maandag met met een Testo onlykuur en dianabol dus 500mg Testo per week eerste vier weken dianabol 40 per dag en van week 9 tot 12 winstrol als nakuur nolvadex week 13 tot 16. Mijn voedingspatroon zou er als bv als volgende uitzien maaltijd 1Platte kaas fruit en noten Maaltijd 2Kip rijst groenten
Maaltijd 3 Rundsvlees zoete aardappel brocoli maaltijd 4 tonijn ananas maaltijd 5 protienepudding ofzo. 1 shake per dag en natuurlijk veel water. Ik zou graag clean bulken maar weet niet als ik op de goede weg ben. Dit is allemaal nieuw voor me. Ben 172 groot 67kg en 13% vet...
IMG_20230118_110459_027.jpg
 
Geen Dbol en winny, alleen Test op 375mg ew is voldoende en gezonder. kun je wel +16 weken gebruiken.

Hier een mooi Log van iemand in ~dezelfde stats/situatie als jij. btw eerst bloedwerk uitgebreid laten doen, zeker als je al 38j bent
 
Geen Dbol en winny, alleen Test op 375mg ew is voldoende en gezonder. kun je wel +16 weken gebruiken.

Hier een mooi Log van iemand in ~dezelfde stats/situatie als jij. btw eerst bloedwerk uitgebreid laten doen, zeker als je al 38j bent
Tess thanks maat. Maar moet ik die dianabol en winstrol gewoon niet doen. Zorgt dit niet voor meer resultaat. Heb ze nu toch 😂🥳
 
Tess thanks maat. Maar moet ik die dianabol en winstrol gewoon niet doen. Zorgt dit niet voor meer resultaat. Heb ze nu toch 😂🥳
Kan je voor een volgende kuur bewaren, blijft toch heel lang goed
 
  • Like
Waarderingen: sith
Tess thanks maat. Maar moet ik die dianabol en winstrol gewoon niet doen. Zorgt dit niet voor meer resultaat. Heb ze nu toch 😂🥳
Je moet nemen wat je wil, ik geef je verstandig advies. Lijkt er op dat je niet weet wat dit voor producten zijn, en bijwerking en waarvoor gebruikt.
 
Mijn voedingspatroon zou er als bv als volgende uitzien maaltijd 1Platte kaas fruit en noten Maaltijd 2Kip rijst groenten
Maaltijd 3 Rundsvlees zoete aardappel brocoli maaltijd 4 tonijn ananas maaltijd 5 protienepudding ofzo. 1 shake per dag en natuurlijk veel water.
Goed schema, gaat helemaal goed komen 🫡

Kunt ook 1000mg test pw nemen, maar zonder een kloppend eetschema ga jij niks bereiken.
 
Je moet nemen wat je wil, ik geef je verstandig advies. Lijkt er op dat je niet weet wat dit voor producten zijn, en bijwerking en waarvoor gebruikt.
Ja tuurlijk dat begrijp ik.heb hier en daar wat opgezocht en met middel van samenspraak met iemand heeft hij me dit voorgesteld... Alle informatie is zeker welkom. Daarom dat ik dit bericht post 😉
 
Maaltijden zegt weinig, je moet kcals tracken en op ~ 2600kcals komen met 67 kg.
(aanpassen als je zwaarder wordt)
Ja tuurlijk dat begrijp ik.heb hier en daar wat opgezocht en met middel van samenspraak met iemand heeft hij me dit voorgesteld... Alle informatie is zeker welkom. Daarom dat ik dit bericht post 😉
je leverancier zeker 😂
 
Beste advies wat men je kan geven is er niet aan te beginnen. Zowel voeding als trainingen zijn verre van goed. Basis kennis is gewoon laag en om je eerste kuur hieraan te verpesten is zonde. Train eerst paar jaar zonder hulpmiddelen en probeer bovenstaand onder de knie te krijgen zodat je het “spelletje” snapt.

Indien je toch start zal je vrij weinig resultaten boeken en denken dat dit komt doordat je te weinig gear neemt om vervolgens doseringen x2 te doen met alle gezondheidsklachten die dan zullen komen. Vergelijk het dat je een F1 race gaat doen met net 1 week je rijbewijs, hoelang gaat dat goed?
 
Voorlopig natty blijven. Wees eens kritisch op je voeding en training.
 
Je moet nemen wat je wil, ik geef je verstandig advies. Lijkt er op dat je niet weet wat dit voor producten zijn, en bijwerking en waarvoor gebruikt.

Heel verstandig om iemand kuuradvies te geven terwijl diegene niet eens weet wat hij moet eten. Topper ben je!
 
Heel verstandig om iemand kuuradvies te geven terwijl diegene niet eens weet wat hij moet eten. Topper ben je!
Beter dan zijn eigen voorstel en hij heeft het al in huis ! Verder heb ik nog meer verwezen 😉
je kunt er de donder op zeggen dat 99% toch wel gaat kuren, ook al zegt iemand dat niet kuren beter is. Zie oa Ano_110723

edit: zal er nog een leuke van vroeger in gooien. “ begin eerst eens met bruine bollen met pindakaas en krentenbollen met kaas voordat je gaat kuren”
 
Laatst bewerkt:
Beter dan zijn eigen voorstel en hij heeft het al in huis ! Verder heb ik nog meer verwezen 😉
je kunt er de donder op zeggen dat 99% toch wel gaat kuren, ook al zegt iemand dat niet kuren beter is. Zie oa Ano_110723
John wekt tenminste nog de indruk dat hij traint.

Tis sowieso weer druk in de sportschool in januari... ts is in elk geval mooi op tijd. Beter maar vast beginnen met de gear, de rest is toch te zwaar en saai.
 
John wekt tenminste nog de indruk dat hij traint.

Tis sowieso weer druk in de sportschool in januari... ts is in elk geval mooi op tijd. Beter maar vast beginnen met de gear, de rest is toch te zwaar en saai.
Het is al dikke 20jaar een modeverschijnsel dat men al kuurt voordat ze ooit hebben gelift. Sommige doen nog een schema van Basic Fit, daar houd het wel mee op.
Iemand heeft besloten te gaan kuren en dan kun je beter advies geven, ze gaan het toch wel gebruiken.
 
Het is al dikke 20jaar een modeverschijnsel dat men al kuurt voordat ze ooit hebben gelift. Sommige doen nog een schema van Basic Fit, daar houd het wel mee op.
Iemand heeft besloten te gaan kuren en dan kun je beter advies geven, ze gaan het toch wel gebruiken.

Als jouw vrouw thuis komt met een voorbinddildo, pak je dan de vaseline uit de kast om je sterretje in te smeren of pleur je dat ding de container in?
 
Als jouw vrouw thuis komt met een voorbinddildo, pak je dan de vaseline uit de kast om je sterretje in te smeren of pleur je dat ding de container in?
Nee, dat mag Henk123456 alleen.
zal je gratis een tip geven, pak zelf eens een butplug voor de afwisseling tijdens je vrijpartij met je vrouw.
 
Back
Naar boven