MuscleMeat

Newbie.

Bezoekers in dit topic

JanPeter

Novice
Lid geworden
11 sep 2012
Berichten
3
Waardering
0
Hoi.
Ik ben Janpeter, meisje van 16, lees hier al een tijdje mee.
Sinds ik klein was ben ik altijd al flink/breed en lang geweest, maar heb me daar nooit echt mee bezig gehouden tot een jaar of 2 geleden. Sindsdien altijd maar wat aan lopen kloten (5 kilo eraf, die er ook zo weer aan zat etc), wat bij nader inzien ook niet echt een goede leeftijd was om spontaan te gaan lopen afvallen, maarja. Nu ben ik wel breed gebouwd en heb ik gespierde benen enzo, maar je ziet toch wel aan me dat ik te veel weeg en daar wil ik graag vanaf. Ik ga sinds kort ook weer veel sporten en daar hoop ik verder mee te komen (heb wel op kunstwielrijden gezeten toen ik jonger was). Vandaar zit ik hier, ik heb bewust niet voor het fitnessforum gekozen omdat ik het idee heb dat de motivatie hier een stuk hoger ligt, maar dat kan ook wel tussen mijn oren zitten haha. Ik streef overigens niet naar een extreem gespierd lichaam, maar ik wil er gewoon graag gezond uitzien en me daar ook naar voelen.
Dus stel ik me bij deze even voor, tips zijn altijd welkom!
 
Laatst bewerkt:
welkom
ik kan je niet helemaal volgen... wil je nu tips krijgen om verder te komen in kunstwielrijden? dan denk ik dat je hier toch niet helemaal goed zit.
of wil je nu aan krachttraining gaan doen? zo ja... ben je ingeschreven bij een sportschool? en wat doe je daar zoal?
 
Lol nee, echt niet.

---------- Post toegevoegd Wed 19 Dec 2012 om 22:57 ----------

welkom
ik kan je niet helemaal volgen... wil je nu tips krijgen om verder te komen in kunstwielrijden? dan denk ik dat je hier toch niet helemaal goed zit.
of wil je nu aan krachttraining gaan doen? zo ja... ben je ingeschreven bij een sportschool? en wat doe je daar zoal?

Kunstwielrijden doe ik niet meer aan, ik wil krachttraining gaan doen. Ik ben ingeschreven bij een sportschool, maar ik weet er duidelijk niet genoeg van om hier even alles te kunnen benoemen.. Maar ik doe meestal zo'n 30 minuten cardio(crosstrainer/fietsen/lopen) en verschillende dingen qua krachttraining die de eigenaar me heeft aanbevolen, alles 4 setjes van 12x.
 
Back
Naar boven