AndroidHealthClinic

Newby (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gast 171163

Novice
Lid geworden
10 jul 2021
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m87
Beste mensen,

Ik ben geen jaren bezig met trainen zoals de meeste van jullie.
Maar ben n man met ADHD die geen geduld heeft en tikkeltje eigenwijs) haha.

Dat is 1 van de redenen dat ik ben begonnen met t gebruik van sustanon 250

Ik merk dat mijn lichaam behoorlijk groeit en mijn kracht aanzienlijk meer is bij 500mg p/w. (Dit is overigens niet de eerste x)

Maar ik wil hiernaast n extra boost en heb dianabol in huis gehaald.(Ja ik weet dat dianabol als kickstart gewenst is)

Maar los van al t commentaar wat ik vast en cker ga krijgen en ik me niets van aantrek(dus bespaar je de moeite) had ik 2 vragen waar ik graag antwoord op zou willen.

Beter nolvadex of arimidex als nakuur of beter bij dag 1 inname dianabol?

Ik hoor en lees goede verhalen over arimidex 1mg met meer massa behoud aangezien dit n 3e generatie is.

Ik neem veel voor lief maar maak me zorgen over "bitchtits"

Moet ik me zorgen maken bij n dagelijkse dosis van 30mg?

En neem aan dat op rustdagen je de normale dosis neemt?

Kan hierover namelijk niets terugvinden.

Als laatste heb ik veel respect voor de jongens hier die al jaren keihard trainen voordat ze anabolen gaan gebruiken,petje af💪😎

Groetjes
 
Om het safe te spelen zou ik iedere dag 2.5mg letrozole nemen naast je dianabol en als nakuur.
 
Ga ik mijn eigen eens in verdiepen,dank je voor je reactie
 
Kan ik je wel vertellen waar jij vervolgens weer wat op te zeggen hebt,en dan weet ik wel weet hoe dit gesprek verder gaat.

Geen zin in sorry.

Ik hoor graag reacties op wat ik vraag en verder commentaar geef je maar door aan n ander.
(Met alle respect)

Zoals ik aangaf ben ik redelijk nieuw op dit gebied(zie titel)
 
Kan ik je wel vertellen waar jij vervolgens weer wat op te zeggen hebt,en dan weet ik wel weet hoe dit gesprek verder gaat.

Geen zin in sorry.

Ik hoor graag reacties op wat ik vraag en verder commentaar geef je maar door aan n ander.
(Met alle respect)

Zoals ik aangaf ben ik redelijk nieuw op dit gebied(zie titel)
Op elke vraag is het antwoord nee, je kent er niets van en je kuur is gewoon kut.
 
Arimidex is geen nakuur.
Waarom orals toevoegen als je goed gaat? (Ajo vragen mag niet van je)
Of je je zorgen moet maken bij 30mg kan niemand je een zinnig antwoord op geven, zal je zelf moeten ondervinden
 
Anti-e neem je beter aan de hand van een bloedtest zodat je weet of t idd nodig is...
 
Pas ant-e nemen wanneer het nodig blijkt te zijn. Is alleen maar ongezonder om zomaar extra middelen te nemen.
Je neemt toch ook geen paracetamol voor alle zekerheid zodat je misschien wel minder snel ziek zal worden?

"Ik hoor en lees goede verhalen over arimidex 1mg met meer massa behoud aangezien dit n 3e generatie is."
Geen idee wat ik daar las. Gaat dit over magic the gathering?
 
Back
Naar boven