MuscleMeat

Next summer... July.... T3 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

frietbakker

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 nov 2002
Berichten
3.948
Waardering
31
http://www.apple.com/trailers/wb/t3/

net de trailer gezien.... en ik weet het nog niet.... terminator 1 en 2 zijn begrippen.... van 3 weet ik nog niet wat die te bieden heeft.... Gewoon actie en spektakel ben ik bang.
 
Je heb quick time nodig, en die heb ik niet, als ik het probeer te installeren krijg ik een foutmelding, iets als 'kan geen verbinding maken met de Ned. server'...
 
Paar foto's

[Abeelding niet meer beschikbaar]
[Abeelding niet meer beschikbaar]
[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
kewl... :)

ook volgende summer:

Matrix 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kheb al wat stukjes gezien.... WOJO... :D
 
Man! T3 móet ik echt zien!! 1 en 2 waren al dope, echt klassiekers.

Ben benieuwd in wat voor shape Arnie nu is...
 
Originally posted by Bouwer
Man! T3 móet ik echt zien!! 1 en 2 waren al dope, echt klassiekers.

Ben benieuwd in wat voor shape Arnie nu is...
Ik heb gehoord (gerucht dus) dat hij weer aan de juice is om sneller in vorm te komen, lijkt me niet heel erg verstandig maarja.
 
Originally posted by Wout

Ik heb gehoord (gerucht dus) dat hij weer aan de juice is om sneller in vorm te komen, lijkt me niet heel erg verstandig maarja.

Lijkt me een sterk verhaal inderdaad. Zeker aangezien hij onlangs nog zei te gaan stoppen met BB...
 
Arnold doet al jaren geen BB meer, hooguit wat fitness met dubbelletjes, staat op z'n site trouwens.
 
Originally posted by admin
Arnold doet al jaren geen BB meer, hooguit wat fitness met dubbelletjes, staat op z'n site trouwens.

:mad: valt me toch wel tegen van m... maar ja, hij heeft natuurlijk ook zo z'n ouwe dagje en traint natuurlijk ook al jaren; dan zou ik het misschien ook wel zat zijn...

Maar in End of Days was ie geloof ik nog wel best wel gespierd, dat gaat natuurlijk ook niet zo snel weg...

(O ja, dat van 'on juice' zijn, dat zou ik ook wel minder vinden. Of naturel of niet gespierd... niemand verwacht van hem om in z'n ouwe shape terug te keren of zo...)
 
Dat acteurs zaken gebruiken om er op het witte doek wat beter uit te zien is geen groot geheim. Het zou me niet verbazen als Arnie ook voor sommige films wat meer doet dan enkel de gym een bezoekje brengen.
Maar dat hij zelf toegegeven heeft geen bench press meer te hebben gedaan sinds 20 jaar geleden viel me ook een beetje tegen van hem.
 
Originally posted by admin
Dat acteurs zaken gebruiken om er op het witte doek wat beter uit te zien is geen groot geheim. Het zou me niet verbazen als Arnie ook voor sommige films wat meer doet dan enkel de gym een bezoekje brengen.
Maar dat hij zelf toegegeven heeft geen bench press meer te hebben gedaan sinds 20 jaar geleden viel me ook een beetje tegen van hem.

Ik vraag me af waarom niet. Ik bedoel, iedereen kent wel het gevoel van BB, waarom je het doet, waarom je het leuk vindt. Ik kan het zo moeilijk begrijpen dat het zomaar ineens weg is bij 'em
 
Ik vind het wel begrijpelijk hoor, als je 55 bent en je en vanaf je 15de dagelijks aan de gewichten hangt zoals hij, dan ben je het wel een keertje zat. Vraag me af hoeveel van ons allen nog zo intens trainen als nu wanneer we die leeftijd hebben
 
Back
Naar boven