AndroidHealthClinic

Nice powercage :D

Bezoekers in dit topic

seated_calf.jpg


die kop van die vent :D lijkt wel de Elephant-man
 
Hehe nu nog spieren kweken en dan word het wel wat!
 
Hehe! Geweldig toch als je dit kunt.
Zo buiten in het bos wonen is voor weinigen weggelegd in ons overvolle dichtgebetonneerde landje.
In Scandinavïe is het echter de normaalste zaak van de wereld om met zoveel ruimte om je huis te wonen, en degenen die in de stad wonen hebben meestal ergens een vakantiehuisje in de bossen.
Ik ben er een aantal maal geweest en het is telkens een verademing hoeveel rust en ruimte er daar is.
In de zomer kun je vrijwel onbeperkt buiten trainen, het regent er dan weinig, de temperatuur is aangenaam en daglicht bijna de klok rond.
In de winter lijkt me het een ander verhaal, het is dan fokking koud en bijna continu donker of schemerig.

Als ik zie hoe smal dat gezicht van die gozer is denk ik niet dat ie ooit uberbreed wordt!
Maar gelukkig zijn er ook gewichtsklasses in het powerliften.
 
In Scandinavïe is het echter de normaalste zaak van de wereld om met zoveel ruimte om je huis te wonen, en degenen die in de stad wonen hebben meestal ergens een vakantiehuisje in de bossen.
Ik ben er een aantal maal geweest en het is telkens een verademing hoeveel rust en ruimte er daar is.

Word!
 
Back
Naar boven