XXL Nutrition

Nick Hogan gebroken door eenzame opsluiting. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

LuckyLuciano

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
12 jul 2007
Berichten
3.829
Waardering
0
Nick Bollea wordt naar de gevangenis geleid.Nick Bollea, de zoon van Hulk Hogan, heeft in de gevangenis op het punt van instorten gestaan, vertelt zijn zus Brooke tegen People Magazine. "Ik ben heel bezorgd geweest over zijn veiligheid en zijn welzijn", zegt ze. Nadat Bollea 28 dagen in eenzame opsluiting had doorgebracht, snel gewicht verloor en last had van paniekaanvallen, werd hij bij de overige gevangenen geplaatst. Hier heeft hij meer privileges en wordt hij langzaamaan weer de broer die ze kende, vertelt zijn zus.

Klotesituatie
Toch baalt Brooke van zijn gevangenschap. "Ik bezoek hem drie keer per week, maar het is een klotesituatie", vertelt ze. "Ik kan hem niet aanraken, geen knuffel geven of hem geruststellen. Maar gelukkig is hij niet meer in de hel opgesloten en zijn persoonlijkheid keert langzaam maar zeker weer terug."

Zwaargewonde bij auto-ongeluk
De 18-jarige Nick moet acht maanden brommen voor onverantwoordelijk rijgedrag, nadat hij in augustus vorig jaar een auto-ongeluk veroorzaakte waarbij zijn maat John Graziano zwaargewond raakte. Graziano is de rest van zijn leven afhankelijk van medische hulp. Er wordt getwijfeld aan de oprechtheid van Nick, die sinds hij in de gevangenis zit de media haalde door een telefoongesprek met zijn vader. Daarin bespraken ze opties voor een realityshow over de vrijlating van Nick.

Bedreigd
Brooke, die haar eigen realityprogramma 'Brooke Hogan Knows Best' heeft op de Amerikaanse zender VH1, vertelt dat haar broer is bedreigd achter de tralies. "Gelukkig is hij groot en kan hij goed voor zichzelf opkomen", zegt ze. De blondine denkt dat de beroemdheid van haar broer aanleiding is voor de bedreigingen.

:roflol:
 
haha, wat wil ze dan? dat het de hemel word? die gozer is mede schuldig aan een auto ongeluk waarbij een jongen die nog een heel leven voor zich had veranderd is in een kasplantje. daar hoor je hard voor gestraft te worden imo.
 
Kunnen hem niet zwaar genoeg straffen.
 
haha, wat wil ze dan? dat het de hemel word? die gozer is mede schuldig aan een auto ongeluk waarbij een jongen die nog een heel leven voor zich had veranderd is in een kasplantje. daar hoor je hard voor gestraft te worden imo.

Die Graziano was ook geen heilig boontje. Ze hielden beiden erg van streetracen.
 
Wat mij betreft mag dat hele tokkie-gezin gekolokkeerd worden.
 
waarom is hij in eenzame opsluiting afgezonderd dan?

Maar goed, frappant is het ergens wel:
Ik heb mensen in diepe psychoses schreeuwend afgevoerd zien worden om in separatie tot rust te komen, waar een gezond persoon ramgek wordt van een dergelijke opsluiting.
 
och die andere is zelf ingestapt ...en hij iwst echt wel dat het zou kunnengebeuren
 
ook frappant:

vijf vrouwen die in Kenia verkracht worden terwijl ze er vrijwilligerswerk doen waren naief en blind en hadden er niets te zoeken

Een dwaas stapt bij een gast in die rijdt als een wilde en de rijder kan niet hard genoeg gestraft worden. Terwijl de dwaas dus ook bekend staat als een streetracer.

:roflol:
 
"pick up the soap, Nick"
"but... why?"
"just do it, goddamnit !!!"

dat ze hem daar maar eens flink uitwonen, mwuuhahahaha !!!!! :laugh:
 
Serves him well. Heb er geen medelijden mee.
 
Volgens mij zal hij de rest van zn leven moeite met zitten hebben door al dat gerag in zn reet van die big butt niga's
 
dat ze hem maar eens aarsrammen!
 
Dirty little minds... :roflol: Tsjah een de ene kant wisten ze wat er kon gebeuren aan de andere kant straffen die zooi
 
Bedreigd
Brooke, die haar eigen realityprogramma 'Brooke Hogan Knows Best' heeft op de Amerikaanse zender VH1, vertelt dat haar broer is bedreigd achter de tralies. "Gelukkig is hij groot en kan hij goed voor zichzelf opkomen", zegt ze. De blondine denkt dat de beroemdheid van haar broer aanleiding is voor de bedreigingen.


groot?? :scratch: hij is toch maar vel over knook
 
Jezus wou het zo toch?
 
Die Graziano was ook geen heilig boontje. Ze hielden beiden erg van streetracen.
dat maakt nik nog niet onschuldig... uiteraard heeft die jongen er zelf ook een aandeel in gehad, maar nick draagt ook z'n verantwoordelijkheid.
 
Back
Naar boven