MuscleMeat

Nick Walker updates topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Greg praat het meest zoals gewoonlijk :roflol:
Ik roep al jaren dat het eigenlijk niet meer normaal is. Brandon Curry staat met 1.73m en ~120kg op het podium... dat is 50kg zwaarder dan iemand normaal zou wegen zonder BB.
Ik vindt 120 wegen nu al 'zwaar' moet je nagaan hoeveel zwaarder die off season is :') en hij is korter
 
Leuk weer een beetje rivalry

 
1662647815720.png
 
Ik denk dat het dit jaar best een competieve olympia gaat worden ook voor nick
 
Echt super line-up tot nu toe.
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Ziet er gezond uit.. :o

1663825464056.png
 
Krijg bij hem altijd een beetje een Dallas mc carver gevoel, als ik hem soms voorbij zie komen op instagram. Een jaar of 2 geleden was zijn fysiek echt al bruut maar nu lijkt er zoveel meer massa bij zijn gekomen. Laatst een filmpje gezien waar hij in zijn "normale" kleren op het podium stond en als een racepaard stond te hijgen zonder dat hij enige inspanning had gedaan.

Edit: Dat flimpje staat hierboven ook
 
Krijg bij hem altijd een beetje een Dallas mc carver gevoel, als ik hem soms voorbij zie komen op instagram. Een jaar of 2 geleden was zijn fysiek echt al bruut maar nu lijkt er zoveel meer massa bij zijn gekomen. Laatst een filmpje gezien waar hij in zijn "normale" kleren op het podium stond en als een racepaard stond te hijgen zonder dat hij enige inspanning had gedaan.

Edit: Dat flimpje staat hierboven ook
Dat hart moet ook flink werken om alles van zuurstof te voorzien :')

Wel idem met het dallas mc carver gevoel bij hem, die hijgde ook zo en zag er ook 'ongezond' uit.
 
Die haalt de 30 niet op deze manier gok ik zo.
Zelden zo'n ongezonde BBer gezien op die leeftijd.
 
Die benen hierboven zien er verre van gezond uit.
Moet die niet naar de arts met zulke benen?

Bonac bijv ziet er veel gezonder uit en is al 40.
 
Ik heb ook zoń body als ik met een bus Pur mezelf onder klieder.

WTF dit gaat echt de verkeerde kant op. ipv Bodybuilding is dit Monster Mania
 
Deze kerel ziet er gewoon onsmakelijk uit. Geldt overigens imo voor zo’n beetje alle opkomende blanke bodybuilders van het moment. Hunter en Iain vind ik ook geen gezicht… gewoon stukken vlees waar niks aan te beleven valt.

Maar Nick Walker spant wel de kroon met zijn lelijkheid.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Ik ben wel fan van deze homp vlees, chille persoonlijkheid ook imo. Ik voorspel top 3 @ the olympia!

 
Als ik de videos van hem zie, of in de podcast van Fouad is het wel een chille gast.
Zijn bouw vind ik daar in tegen minder mooi, erg blokkerig maar dan ook nog eens niet lang.
 
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Back
Naar boven