Fitness Seller

Nickyo's trainingslog

Bezoekers in dit topic

Ik ga je volgen, hebben de zelfde schema, ben benieuwd hoe ver jij het gaat schoppen! :thumbs:
 
Ik ga je volgen, hebben de zelfde schema, ben benieuwd hoe ver jij het gaat schoppen! :thumbs:
Leuk! Onthoud wel dat ik nu eerst nog aan het cutten ben, dus ik zal niet zover komen als iemand die bulkt.
Althans ik weet niet hoe groot dat verschil is, omdat ik ook nog gebruik maak van de "nooby gains".

Jij begint nu net met fitnessen dan of?
 
Ik ga je volgen, hebben de zelfde schema, ben benieuwd hoe ver jij het gaat schoppen! :thumbs:
Leuk! Onthoud wel dat ik nu eerst nog aan het cutten ben, dus ik zal niet zover komen als iemand die bulkt.
Althans ik weet niet hoe groot dat verschil is, omdat ik ook nog gebruik maak van de "nooby gains".

Jij begint nu net met fitnessen dan of?

Maakt niet uit, in de cut fase zie je de gewichten die je tilt ook omhoog gaan! Zeker met de 5x5 schema. Ik heb al een jaar fitnessen achter de rug en begin nu rustig opnieuw ivm schouderblessure! Ik mocht vorig jaar rond 15 kg aankomen, want ik kwam van 59 kg :eek:! Zie mijn log; https://forum.bodybuilding.nl/topics/nieuw-forumlid-loggen-met-buffalo.419983/
 
Ik ga je volgen, hebben de zelfde schema, ben benieuwd hoe ver jij het gaat schoppen! :thumbs:


Maakt niet uit, in de cut fase zie je de gewichten die je tilt ook omhoog gaan! Zeker met de 5x5 schema. Ik heb al een jaar fitnessen achter de rug en begin nu rustig opnieuw ivm schouderblessure! Ik mocht vorig jaar rond 15 kg aankomen, want ik kwam van 59 kg :eek:! Zie mijn log; https://forum.bodybuilding.nl/topics/nieuw-forumlid-loggen-met-buffalo.419983/

Ik las je verhaal net je in je log, balen maar je hebt al goed resultaat behaald. Ik volg je ook nu. Succes man!
 
Gewichtsmeting
Elke dag wordt 's ochtends na een toilet bezoek het gewicht gemeten.
Woensdags wordt het gemiddelde van de afgelopen 7 dagen berekend.
Doel afvallen 0.5-0.6 kg/week


Week 05 - 80.2kg - 2300kcal
Week 07 - 78.5kg - 2300kcal
Week 08 - 78.8kg - 2300kcal
 
Laatst bewerkt:
Stronglifts 5x5 training 5

Squat
5x5 30kg makkelijk

Bench

5x5 25kg makkelijk

BOR

5x5 35kg redelijk

Op- en/of aanmerkingen
-
 
Laatst bewerkt:
Stronglifts 5x5 training 6

Squat
5x5 32,5kg makkelijk

Overhead press

5x5 25kg redelijk

Deadlift

5x5 50kg makkelijk

Op- en/of aanmerkingen

Cardio loopband 300kcal.
Zondag hoop ik een video van mijn squat te kunnen maken. Deze zal ik dan ook uploaden, eens zien wat jullie van mijn techniek vinden.
Omtrek van mijn buik, nek etc heb ik nog niet gedaan omdat ik 's ochtends altijd vroeg weg moet, dus de kans met lege maag alles even rustig opmeten heb ik vaak niet.
Dit zal ik dus in het weekend doen.
 
Laatst bewerkt:
Overhead press is altijd het zwaarst, bij de meeste faalt dit ook als eerst. :wl:
Ben benieuwd naar de squat video!
 
Helaas gisteren niet kunnen trainen doordat ik serieus veel last van hooikoorts had, nu zouden maandag/dinsdag mijn 2 dagen rust zijn, nu ben ik vandaag gegaan waardoor ik in elk geval geen training heb gemist. Echter kwam ik vanmorgen mooi optijd in de sportschool zodat ik dacht zeker te weten dat alle squatracks vrij zouden zijn. Ik heb nu alle oefeningen vervangen door wat dumbbels oefeningen, maar echt voldaan voelde het niet, ik ga morgenvroeg weer om de training normaal uit te kunnen voeren mits de squatracken gewoon vrij zijn. Hier ga ik gewoon vanuit want normaal zijn alle drie de squat racks gewoon vrij..
 
Helaas gisteren niet kunnen trainen doordat ik serieus veel last van hooikoorts had, nu zouden maandag/dinsdag mijn 2 dagen rust zijn, nu ben ik vandaag gegaan waardoor ik in elk geval geen training heb gemist. Echter kwam ik vanmorgen mooi optijd in de sportschool zodat ik dacht zeker te weten dat alle squatracks vrij zouden zijn. Ik heb nu alle oefeningen vervangen door wat dumbbels oefeningen, maar echt voldaan voelde het niet, ik ga morgenvroeg weer om de training normaal uit te kunnen voeren mits de squatracken gewoon vrij zijn. Hier ga ik gewoon vanuit want normaal zijn alle drie de squat racks gewoon vrij..

Je bent verkouden. Net als de helft van Nederland. Hooikoorts is wat later in het jaar. Goed dat je alle non info zoals de 3 squatrekken die vrij zijn ook nog met ons deelt. Dit wilden we echt weten.
 
Je bent verkouden. Net als de helft van Nederland. Hooikoorts is wat later in het jaar. Goed dat je alle non info zoals de 3 squatrekken die vrij zijn ook nog met ons deelt. Dit wilden we echt weten.

Hooikoorts kun je het hele jaar door hebben. Als in Letland (of welk willekeurig ander land) de boel in bloei staat kan ik daar hier last van hebben.
 
Ik heb nu alle oefeningen vervangen door wat dumbbels oefeningen, maar echt voldaan voelde het niet, ik ga morgenvroeg weer om de training normaal uit te kunnen voeren mits de squatracken gewoon vrij zijn.
Hmm.... FB 5x5... 3x per week... 1 dag rust tussen elke training... is er niet voor niets in dit schema... :rolleyes:
 
Hooikoorts kun je het hele jaar door hebben. Als in Letland (of welk willekeurig ander land) de boel in bloei staat kan ik daar hier last van hebben.

Maar we zitten niet in Letland of Peking of wel?
We zitten in Nederland en ik heb zelf hooikoorts.
Elk jaar weer.
Vanaf april.
 
Laat je niet ontmoedigen door het bericht van die negatieve persoon hierboven.

1. Hooikoorts is vroeg dit jaar, was vanmorgen gewoon bij de meisjes van WNL, afhankelijk waar je allergisch op reageert kan dit eerder of later in het jaar zijn;
2. Het is jouw topic, al wil je over je kat vertellen;
3. Dit figuur is vrijwel alleen negatief, tijdsverspilling.

Je zou een mod, Sanca Saxon, Galen, die andere die nu een moeilijk naam: 3XL heeft kunnen vragen dit topic te verplaatsten naar de log-sectie.

Succes vandaag!
 
Laatst bewerkt:
Maar we zitten niet in Letland of Peking of wel?
We zitten in Nederland en ik heb zelf hooikoorts.
Elk jaar weer.
Vanaf april.

En elke vorm van hooikoorts is het zelfde volgens jou? En nee, daar zitten we niet, ,maar als je goed leest staat dat er ook niet.
 
En elke vorm van hooikoorts is het zelfde volgens jou? En nee, daar zitten we niet, ,maar als je goed leest staat dat er ook niet.
Misschien niet, net zoals iedereen individueel de onbedwingbare behoefte kan hebben te laten weten dat op een dag alle drie de squatracks bezet waren of dat er iemand voordrong in de rij bij de kassa bij de Jumbo. Nobody cares.
Als er meer hier begrijpend zouden lezen zoals jij zegt zou men eerder door hebben dat al die eendagsposten in de sectie voeding en trainingsschema's min of meer trollposten zijn. Maar dat is nog iets te hoog gegrepen voor het gros hier.
Begrijpend lezen?
M'n veters.
 
Misschien niet, net zoals iedereen individueel de onbedwingbare behoefte kan hebben te laten weten dat op een dag alle drie de squatracks bezet waren of dat er iemand voordrong in de rij bij de kassa bij de Jumbo. Nobody cares.

Dat is wat anders dan dat jij doet. Jij spreekt hard op uit dat iemand geen last kan hebben van een aandoening die er dus wel is. Weet jij veel hoe ziek deze man er van is?
 
En elke vorm van hooikoorts is het zelfde volgens jou? En nee, daar zitten we niet, ,maar als je goed leest staat dat er ook niet.
Zijn ervaring is de maat der dingen, zijn mening is waarheid, ga nu niet lastig lopen doen over nauwkeurigheid en feiten... :thumb:
 
Helaas gisteren niet kunnen trainen doordat ik serieus veel last van hooikoorts had,
De elsen vallen aan, ik ging ook bijna dood.
Untitled.png


Hooikoorts pilletjes die je gewoon bij de kruidvat of supermarkt kunt vinden helpen bij mij erg goed, in een half uurtje kun je weer normaal leven.
 
Nog even speciaal voor jou dan Mental:

Als er meer hier begrijpend zouden lezen zoals jij zegt zou men eerder door hebben dat al die eendagsposten in de sectie voeding en trainingsschema's min of meer trollposten zijn. Maar dat is nog iets te hoog gegrepen voor het gros hier.
Begrijpend lezen?
M'n veters.
 
Back
Naar boven