AndroidHealthClinic

Nicky's log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

train van vandaag

frontsquat
5 x 15
5 x 25
5 x 35
5 x 39
5 x 39
5 x 39
5 x 39

lekker!
knieën blijven mooi naar buiten in plaats van mijn standaard spagettiknietjes
diepte is mooi low
als ik aan ademhaling denk weegt het niets!

Slow negative pull-up followed by 3 scapular pull-ups
5 setjes
ging met straps doen, omdat bewegingspatroon van rechts nog niet netjes in balans was zag ik op vorig filmpje.
Ik moet echt eerst schouder naar beneden duwen en dan pas pull-ups doen, trek mijn rechterschouder anders bijna uit de kom
kwestie van nieuw patroon inslijpen dus, extra lats kweken en schouder rehab doen
(je plant jezelf niet zo rap is als patiënte bij je vriend ;))

Benchpress
(voor het eerst in twee jaar)
paar losse sets gedaan, rechterschouder knakte steeds
toen was Jaap het zat en kraakte mijn rug als een malle...geloof dat de buren opkeken van hun bbq :oeps:
daarna ging het veel beter
na paar losse sets: 2 x 14 x 20 kg

Flyes
3 setjes met achtereenvolgend:
10 keer bend over
10 keer front raises
10 keer side raises
schijfjes van 2 kg in iedere hand
maar op zijn @Skatermarvins gericht op de mmc :P
 
Train van vandaag
op nuchtere maag
(nouja op supps na....
voor de aagjes: magnesium, glutamine, vitamine D en methylation essentials

Squat
5 x 15
5 x 25
5 x 35
5 x 45
5 x 50
5 x 50
5 x 50
5 x 50

goodmorning (weightliftstyle
traag naar beneden, explosief omhoog....en aangezien ik nogal quaddominant ben en moeite heb met de spanning is dat traag zakken ook geen overbodige luxe, dat explosief omhoog voelt ook altijd wel erg lekker
4 x 8 x 25

pushpress
4 x 8 x 25
 
2 weken geleden dus weer begonnen...het valt me niet tegen hoe het opbouwt.
20 % weer op mijn squats en dus op 80 % bij deze reps (zoals ik ze op het eind deed, niet mijn maxes)
van 3 x 3 naar 4 x 5 gegaan
en soms al wat assistance erbij

waar ik de komende twee weken op ga focussen:

schouderpatroon rechts goed krijgen: die schouder plopt bij zowat iedere beweging: presses, chinups, alles. Als ik focus op schouder naar beneden duwen voor ik start gaat het al beter. Is erin gegroeid met blessure maar werkt nu avérechts omdat ik ook schouder naar buiten draai wat juist weer blessureverhogend is (zeker als ik weer richting jerks ga).

doorgroeien naar 4 oefeningen op 4 x 5

ik ga verhogen met 1 kg per training voor de presses en de squats

ik wil assistance gaan toevoegen op dagen dat ik me goed voel.
 
Lekker bezig weer mop!
 
Je doet al je trainingen thuis?

Omdat je buren je hoorde?

Dacht al wel dat je dominant was :eyebrow:
 
ah de sterke vrouw achter de man die mij altijd pijn doet, succes jij ook met de wederopbouw!
 
zeker! belangrijkste is dat je heel blijft en dan zit je goed bij neusje! beter had ik hem al 10 jaar geleden gekend, had veel tape en wd40 gescheeld! Wil je weer wedstrijden gaan doen? Ik neem aan van wel, want recreatief sporten zonder wedstrijden is voor oude mensen!
 
Was vanmorgen wat met mijn camera aan het spelen, niet slecht toch? Pas net weer aan het trainen! Goed bezig mop! :kiss:

IMG_2457.JPG

IMG_2457.JPG
 
zeker! belangrijkste is dat je heel blijft en dan zit je goed bij neusje! beter had ik hem al 10 jaar geleden gekend, had veel tape en wd40 gescheeld! Wil je weer wedstrijden gaan doen? Ik neem aan van wel, want recreatief sporten zonder wedstrijden is voor oude mensen!
haha je bent niet de enige die hem al tien jaar geleden had willen leren kennen ;)
en ja, ik wil masterwedstrijden (yups, ben de 35 gepasseerd), misschien in december weer? eerst maar eens rustig opbouwen, voorlopig zit ik nog geeneens op 30 minuten trainen per keer.
 
Was vanmorgen wat met mijn camera aan het spelen, niet slecht toch? Pas net weer aan het trainen! Goed bezig mop! :kiss:

Bekijk bijlage 89547
Je ziet wel dat ik al lang niet meer deadlift, mijn erector die er zo flink op lagen zie je nauwelijks meer
 
Top foto, zwart wit is ook passend. Mooie rug ook.
 
Back
Naar boven