Fitness Seller

Nicky's log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nice pic
Jammer dat belangrijkste lichaamsdeel er net niet opstaat :(
 
Haaj heb je logje gemist! Iig suc6 weer met opbouwen.. klinkt heftig allemaal
 
Top foto, zwart wit is ook passend. Mooie rug ook.
thnx

Nice pic
Jammer dat belangrijkste lichaamsdeel er net niet opstaat :(
grinnik, die moest hij er af knippen van mij

Haaj heb je logje gemist! Iig suc6 weer met opbouwen.. klinkt heftig allemaal
thnx!

train van vandaag

pendlays
5 x 8 x 30

panda pulls
5 x 5 x 25
nice! die leert me wel een fijn barpath voor clean: altijd lekker power point halen, extenden anders had ik blauwe tieten en snelheid anders lukte de pull-under niet

benchpress
3 x 5 x 25
dit keer zonder schouderknak en met betere spanning
voelt goed weer kunnen beschen na zo'n lange tijd
 
Laatst bewerkt:
Je gaat lekker met opbouwen!
Ik hoop in die babyweight voetstapjes te gaan volgen. :) mooi voorbeeld van niet te snel willen. ;) kan ik wat van leren nu ik morgen weer wat ga beginnen.
 
train van vanmorgen

nuchter

squats
5 x 15
5 x 25
5 x 35
5 x 45
5 x 51
5 x 51
5 x 51
5 x 51

press
5 x 23
5 x 23
5 x 23
5 x 23

barbell glute bridges

8 x 60
8 x 60
8 x 60
8 x 60

en toen ff mijn nauwelijks aanwezig zijnde maaginhoud ledigen :S
 
Ben je weer zwanger ?
 
Ben je weer zwanger ?
Jaap heeft er een knip in gezet...
Nee dus, 6 kinderen is wel voldoende, zelfs voor ons.
Bovendien was ik altijd gezegend met hele makkelijke zwangerschappen, nooit misselijk geweest.
 
Het is gewoon nog een kwestie van weinig draagkracht helaas....
Vroeger had ik dat als ik ongetraind 400m wisselslag moest zwemmen om punten voor het team te halen, nu heb ik het al na een lousy drie oefeningen.
 
Misschien wat snelle carbs ofzo voor het trainen drinken?
 
minitrain van gister:

frontsquats
5 x 15
5 x 35
3 x 45
3 x 35
3 x 45
3 x 45

press
5 x 15
5 x 19
5 x 22
5 x 24
5 x 24
5 x 24

en toen mochten we spuusel van een van onze dochters opruimen
 
Had je nu alweer een week niet getraind ???
 
de keren dat ik had kunnen trainen was ik zo moe en leeg...
plezier houden in trainen staat meer voorop (eigenlijk mag ik ook nog niet met schema trainen he)
ik blijf lineair laden en trainen als dat kan maar voel me niet schuldig als ik merk dat het te veel vraagt van mijn herstel.
Waar ik altijd het adagio had: je maakt er wel tijd voor, zorg ik nu ook dat ik er niet alleen fysiek tijd voor maak, maar train ook als dat mentaal past als je begrijpt wat ik bedoel.
Overigens is het doel wel om na de volgende hertest (over twee weken) weer systematisch te mogen trainen.

Overigens zie ik aan mijn lijf wel heel snel dat ik weer train en de weegschaal is ook lief voor me.
 
Klinkt heel verstandig. :)
Ben benieuwd naar de resultaten over 2 weken.
 
Heel verstandig hoe je het aanpakt! Wat nog fijner is is dat je alweer veranderingen ziet in je lijf en op de weegschaal, op de een of andere manier helpt dat ook altijd om rust te creëren in je hoofd (althans bij mij).
 
Klinkt heel verstandig. :)
Ben benieuwd naar de resultaten over 2 weken.
ik ook! maar er staan hier ook zoveel spannende dingen te gebeuren

plannen voor de praktijk te parkheide, voor die te dordt, bruiloft, jaap die nieuwe studie gaat doen en ik die voor het eerst in meer dan tien jaar gesolliciteerd heeft: werd benaderd door een relatie en jezus ik kreeg gewoon de kriebels van hoe goed die vacature bij me past, maar stiekem vrees ik dat het net te hoog gegrepen is en ik ook nog veel te jong ben voor zo'n functie. Maar niet gegrepen is altijd mis: we'll see. Je snapt: veel aan ons hoofd, maar wel allemaal leuke dingen en dat we deze uitdagingen aandurven is ook een mooi goed teken!

Heel verstandig hoe je het aanpakt! Wat nog fijner is is dat je alweer veranderingen ziet in je lijf en op de weegschaal, op de een of andere manier helpt dat ook altijd om rust te creëren in je hoofd (althans bij mij).
Dat beschrijf je heel mooi! Dat helpt inderdaad. Die cellulitus op achterkant bovenbenen slinkt rap, ik zie weer aftekeningen in schouders en bij triceps, lats groeien: je krijgt het toch vrij snel en met weinig training alweer terug merk ik. Is iets anders als groeien, maar daar is het ook gewoon nog te vroeg voor.
 
Echt we super dat er zoveel leuke dingen staan te gebeuren!
Enne... als ze je willen is het echt niet te hoog gegrepen en zien ze je gewoon zitten. Je voelt echt wel of het goed zit of niet.
Had ik ook met mijn baanwissel. Onzeker maar zo leuk en nog steeds de beste stap die ik gedaan heb ondanks de vele reistijd.
Ik duim ! :)
 
train van vanmorgen

squat
5 x 25
5 x 35
5 x 45
5 x 54
5 x 54
5 x 54
lekker

glute bridges
10 x 60
en doordat jaap de barbell wisselde en ik het niet doorhad:
10 x 54
10 x 54
10 x 54

benchpress
poging maar te veel pijn, schouderblad en schouder stonden niet goed

merk dat draagkracht nog laag is: vaak zwart voor de ogen en gehoor weg
dus over de weinige bovenstaande oefeningen bijna 5 kwartier gedaan

toch tevreden
 
Back
Naar boven