MuscleMeat

Nicky's log

Bezoekers in dit topic

• Bicep
    Waarderingen: DieNase
    Pfftt bijna twee uur "fully pulley to the mulley" getraind zoals onze coach dat zegt, bijna een spiegel in 1000 stukjes geschopt (fijn geen diepte kunnen zien 🙈) met een truukje een steeds zwart zien terwijl ik sweat angels op de grond maakte tijdens het uithijgen
    Ik gooi er eerst naar een wrapje met kip in voor ik mijn trillende beentjes naar ons krachthonk sleep om de rest van mijn krachttraining nog af te maken.

Het is dat ik morgen en woensdag hele dagen weg ben, en zondag wedstrijd heb, maar ik moet en zal mijn streak aan 3 trainingen per week doorzetten.

Op karakter.

het is dus duidelijk dat mijn periode er aan komt: sterk in kracht, en vaatdoek bij cardio met lage bloeddruk, zo fijn!

• Wow
    • Bicep
    • Like
    Waarderingen: neet61, Alisa en Gremlin
    1000062849.jpg

Mjum....80 gram muscle meat kipstukjes, wrappie, mini beetje geraspte kaas, sla, chipotle saus en wat yoghurt. Ik was gewoon hangry jongens.

• Like
    Waarderingen: Seth_Fit, SP1988, Alisa en 3 andere personen
    • Haha
    • Wow
    • Tasty
    Waarderingen: SP1988, Gremlin, DieNase en 1 andere persoon
    Tweede helft krachttraining:
    Samen met jongste zoon

Seated cable leg curl
    IK:
    20*12,5 kg +3
    18*12,5 kg +2

Hij;
    15*5 kg
    14*5 kg

Cable hip abduction
    Ik:
    2*20*6.25 kg +1,25kg

Hij:
    2*20*5 kg

Bent over overhead rope extension

Ik:
    2*17*12,5 kg +2

Hij
    2*17*15 kg

Cable bicep curl
    Ik:
    15*12,5. =
    14*12,5 +1

Hij:
    20*12,5
    11*12,5

• Bicep
    • Like
    Waarderingen: Kathlinoo, SP1988, Gremlin en 3 andere personen
    Boh ik Ie eruit alsof ik door de mangel ben gehaald. Koppijn als een malle aan de zijkant, ik heb nooit hoofdpijn normaal.
    Op mijn tanden maar slepen naar de tweedaagse in het midden van het land, vanavond generation x trainen voor wedstrijd zondag en hopelijk op tijd mijn mandje in.
    Gewicht wil natuurlijk na het weekeinde en gisteren ook nog niet omlaag (63.8) omdat ik me ziekjes voel dus blegh.

Oudste dochter heeft al staan overgeven vanmorgen dus mag eigenlijk nog niet klagen ook.

🍀

• Heart
    Waarderingen: Kathlinoo, Gremlin, Mentat en 2 andere personen
    Boh ik Ie eruit alsof ik door de mangel ben gehaald. Koppijn als een malle aan de zijkant, ik heb nooit hoofdpijn normaal.
    Op mijn tanden maar slepen naar de tweedaagse in het midden van het land, vanavond generation x trainen voor wedstrijd zondag en hopelijk op tijd mijn mandje in.
    Gewicht wil natuurlijk na het weekeinde en gisteren ook nog niet omlaag (63.8) omdat ik me ziekjes voel dus blegh.

Oudste dochter heeft al staan overgeven vanmorgen dus mag eigenlijk nog niet klagen ook.

🍀
    Hé bah, beterschap! Hier hadden we ook allemaal hoofdpijn tijdens de griep😑

Beterschap!

• Heart
    Waarderingen: DieNase

🍀
    Niet ziek worden hoor!

• Heart
    Waarderingen: Nicky!
    De werkdag overleefd
    Ik ruil mijn pak even om voor trainingskleding en zie jullie vanavond weer.

Wish me luck

• Bicep
    Waarderingen: DieNase, Loca en marina1975
    64.2 kg. Waardeloos: gewicht van het weekeinde wil dus nog niet weg. Cortisol speelt ook mee. Hopelijk volgende week dan maar.

Ziekjes zijn valt mee, lijkt niet erger te worden.

Zo weer naar het midden van het land en daarna Tina Turner tribute training.

Hopelijk morgen weer tijd voor kracht.

• Like
    • Bicep
    Waarderingen: marina1975, Kathlinoo, Gremlin en 2 andere personen
    Ging lekker gister. Veel verzet op werk, thuis lekker kindjes geknuffeld en daarna met oudste paar uur gaan dansen op chairs en heels.

Vanmorgen vroeg opgestaan en alle zaken die de afgelopen twee dagen zijn blijven liggen al opgepakt zodat ik nu even rustig kan trainen terwijl de kinderen naar school zijn en mijn eerste afspraak extra wat later gepland is. Liggen nog wel paar rotklussen maar wanneer niet

Backextensions
    2*17 kg

Lat pull down
    3*43.5 kg
    12 maal
    12 maal
    10 maal

Polsen beter @AK ?

Incline push up
    2*15 maal

Walk-outs
    15* 6 kg

Glute medius kickback
    2*25*7,5 kg.

Pfftt dan begin ik met links (Slechte been), krijg dan nauwelijks de beoogde reps. Wissel ik met been kom ik met moeite tot de tien 😱. Maar in setjes afgemaakt.

Begon tweede set dan ook maar met rechterbeen.

Ab mat cable crunch
    2*20*7.5 kg

Cable Upright row
    Ik betrapte me erop dat ik naar echte row ging. Gewoonte nog 🤫
    Gewicht verlaagd van 17.5 naar 10 kg om op juiste techniek te oefenen.
    Eerste 15 reps voel je bijna niets, dan kickt hij in een is het ook zo op. 🔥2*23*10 kg.

En gewicht lijkt dan wel hetzelfde, zie massa wel langzaam toenemen: recomp is nog recomping 👍

• Like
    Waarderingen: Kathlinoo
    Polsen staan goed, maar zou het gewicht iets gecontroleerder naar boven laten gaan, wellicht tikkeltje lichter.

Je legging scoort wel stijl punten 💁

• Like
    Waarderingen: DieNase en Nicky!
    Polsen staan goed, maar zou het gewicht iets gecontroleerder naar boven laten gaan, wellicht tikkeltje lichter.

Je legging scoort wel stijl punten 💁
    KampAnnie 😇

Nog iets gecontroleerder, Check. Stom gedoe met die polsen koste nog best wat aandacht stiekem 🤭

• Heart
    Waarderingen: AK
    Terug
    Naar boven