- Waardering
- 11.057
Gewichtje in een rugzak doen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewichtje in een rugzak doen?
Kan ook inderdaad...
Inderdaad, goed gelogd.
Vanuit weightliftperspectief niet, maar die houd je ook anders vast natuurlijk. Thnx voor het meekijken 👍
Schuldig?Voel je aub niet schuldig over de leeuwenmaaltijd, dat is echt maar een deukje in je gewichtslijn.
Ziet er keurig uit bij je zoon, leuk dat hij het KT gen ook heeft![]()
Ziet dat er ongeveer zo uit? (Victor doet het hier zonder gewicht)1. Unilateral back extension
Plate bij hoofd
2 sets x 10-12 herhalingen
Rust: 90 sec
Set 1: 10 x 5 kg
Set 2: 10 x 5 kg
Wat een €##@ oefening. Mijn knieën doen zeer, krijg kramp in hamstring van gebogen been, ga scheef als een hoepel, voel mijn glutes niet.
Geen fan.
Ziet dat er ongeveer zo uit? (Victor doet het hier zonder gewicht)
Ik train thuis, maar denk dat ik gewoon weer terug ga naar back extensions. Probleem zat hem bij het laden: dat is natuurlijk ongemakkelijk op mijn rug, maar kan nog eens proberen met bij hoofd houden.De oefening ziet er op het eerste gezicht ook niet heel fijn uit om te doen. In veel gyms staat hiervoor wel een speciaal verstelbaar bankje, zodat je niet eerst zo'n ingewikkelde set-up hoeft te bouwen als in dit filmpje.
Dat deed je toch al?Ik train thuis, maar denk dat ik gewoon weer terug ga naar back extensions. Probleem zat hem bij het laden: dat is natuurlijk ongemakkelijk op mijn rug, maar kan nog eens proberen met bij hoofd houden.
Bij single wel. Toen ik nog regulier deed deed ik eerst kettlebell hangend, later met barbell op de rug.
Hmz... Misschien het overwegen waard, ThnxNu ik er over nadenk, eigenlijk train je dezelfde spiergroepen met een single leg RDL. Alleen is die het zwaarst onderin, terwijl deze juist het zwaarst is bovenin (vooral als het bankje niet te steil omhoog staat).
DuidelijkWat een €##@ oefening. Mijn knieën doen zeer, krijg kramp in hamstring van gebogen been, ga scheef als een hoepel, voel mijn glutes niet.
Geen fan.
Subtiliteit is niet mijn kracht 😉