- Waardering
- 23.780
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 17%
Je zal jou ook niet vaak rustig op een stoel zittend aantreffen hè? 

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zit al genoeg voor werk 😉Je zal jou ook niet vaak rustig op een stoel zittend aantreffen hè?![]()
Heb altijd op hoog niveau aan jury sporten gedaan dus dat is op zich niet nieuw, scheelt wel.Respect hoor dat dansen! Vind het stoer dat je überhaupt het podium op gaat.
Grapje toch? Pas net begonnen te bouwen, dus even geduld, ik kom er wel. Slow but steady
Als je 10x41kg pakt vind ik dat sterk en geen grapje.Zit al genoeg voor werk 😉
Heb altijd op hoog niveau aan jury sporten gedaan dus dat is op zich niet nieuw, scheelt wel.
Grapje toch? Pas net begonnen te bouwen, dus even geduld, ik kom er wel. Slow but steady
Nu je het zegt: Ik trainde met mijn zoon (14) en die doet mij meer armen inderdaad wat voor, benen komt hij niet in de buurt.Als je 10x41kg pakt vind ik dat sterk en geen grapje.
Eens!Als je 10x41kg pakt vind ik dat sterk en geen grapje.
Je ziet er goed uit!! 🥰Shape update
Gewicht 63,4
Ik blijf iedere cyclus schommelen tussen de 63 en 64 kg.
Centimeters en vetpercentage zijn ongeveer gelijk gebleven. Voel me alsof ik op plateau zit.
Ik houd me netjes aan de 1450 kcal, of blijf er onder.
Ik heb wel een shape update:
Extra vetjes van kindjes mogen langzaam slinken. En zelfde geldt bij sideboobs.
Mind you: poseren is verre van mijn ding, sta scheef als een hoepel maar toch.
** Verborgen inhoud: niet zichtbaar in quote **
** Verborgen inhoud: niet zichtbaar in quote **
Thnx.
Wedstrijd? Indien ja wat voor Wedstrijd?Thnx.
Heb tot juni voor ik me tussen de twintigers op het podium moet vertonen en heb de outfits gezien 😱
Zal even strijdplan moeten bedenken hoe ik van het plateau af kom
Zie eerder in log
Afgelopen dagen vooral het hele land doorgekruisd voor werk en in de avonden veel gedanst. Optredens in februari. Nieuwe dansen voor Duo en generation x voor wedstrijd in maart en EK in mei.
Daarnaast gevraagd als achtergrond dansers voor een groot tribute concert. We zijn in totaal met 25 dansers geselecteerd en hebben samen 36 nummers te vullen die avond. De eerste dans is nu af: daar dansen we met acht. Mijn dochter is de jongste, ik (veruit) de oudste. Dat voelt wel even raar als we daar ineens een sexy dans moeten doen en ik tussen meiden van dik minder dan de helft van mijn leeftijd moet zien staande te houden.
Dus mochten de dames nog tips hebben hoe er op het podium jonger uit te zien (nee, ik doel niet op fillers ofzo).
Mijn geheugen wordt in ieder geval wel goed getraind met al die dansen die ik moet zien te onthouden 🤣
Maak je geen zorgen, bij de meeste vrouwen en mannen zegt leeftijd niet zoveel over fysiek of fitheid.