MuscleMeat

nier/prostaatproblemen

Bezoekers in dit topic

Kijk dat is nou een juiste instelling... overal het positieve uithalen!

Maarruh, hoe zit het eigenlijk met de deadlift. Ik kan me voorstellen dat je daar ook veel last van hebt aangezien de druk op je blaas dan ook erg groot is.
 
Laatst bewerkt:
dat deed ik toendertijd nog niet, die heb ik sinds een maand in mn schema geintroduceerd maar tot op heden geen last gelukkig

maar elke keer als ik boven de pot mn ding vastpakte was dat in mn ogen al een behoorlijke deadlift:D
 
Sow rot voor je man! Maar als ik je verhalen zo lees zou ik me ook niet te druk maken. Het lijkt r op alsof het een beetje tussen je oren zit. Want als je terug komt van de arts (die je weer een beetje op je gemak heeft laten voelen) heb je r weer ff geen last van.

Ik weet niet of jij aan de stack of ephedra bent? Maar heel veel mensen krijgen daar ook pisproblemen van. Mijn broer bijvoorbeeld kan r niet goed tegen omdat hij dan het 'pis in zijn lul' gevoel krijgt (ghehe, zo noemt hij het). Ik heb het zelf ook wel ooit gehad en het is erg irritant. Je hebt het gevoel alsof je penis nog gevuld is met een klein beetje urine. Alsof hij niet helemaal leeg wil lopen en dat kleine beetje wat blijft hangen dat druppeld r zo lullig uit. En ook moeite met plassen, dus deken dat je moet, voor de pot staan en niet kunnen.
Maar dit is meestal bij een lichtelijke overmaat aan ephedra (dus als je r meer als 1 tegelijk eet). Je ziet het ook vaak op feesten, gasten die niet kunnen pissen (door XTC gebruik of zo). Misschien ben jij een beetje overgevoelig daar voor?

Anyways, ik hoop dat je problemen snel uit de wereld zijn, good luck!
 
thnx rob, ik neem idd stack2 op t moment maar de theorie gaat niet op omdat ik dat de vorige keer dat niet gebruikte.

Ik hou me ook gewoon aan de dosis van 5 stackII op 1 dag:D
nee hoor, gewoon 1 voor t ontbijt, maarik weet wat je bedoelt op die feesten idd, maar dat zal t dus niet zijn..was dt t maar.

wel een keer off topic trouwnes gezie dat een kerel helemaal aan t flippen was dat hij zn lul kwijt was..hij liep met zn box op zn enkels door de plee: mn pik is weg!!. mn pik, kan m niet meer vinden!!!" kwam uiteraard door die zooi die die naar binne had gewerkt want t was idd zon klein speedpikkie. (werd er jaloers op:D)

volgende keer als ik er last van heb stop ik mn ma in een verpleegstersunifrompje en mag zij mij geruststellen.:D
Ik meen dan ook dat t in mn kop zit maar ja, krijg t maar eens uit.:(
 
:) lol ,zal je ma blij mee zijn!

Maaruh, dat is idd het lastig van dingen die tussen je oren zitten. Ze r uit krijgen... Ik zou zeggen, pis dat bakke van de doctor lekker vol en als je dan voor je zelf bevestigd hebt dat je zekers geen lichamelijke problemen hebt voel je je waarschijnlijk stukken beter!
 
ja , maar dat was dus vorige keer ook t geval..nee, je hebt helemaal niets. Of ik er blij mee was was een tweede.

tuurlijk, aan de ene kant blij dat ik niets mankeerde, maar aan de andere kant wist ik nog steeds niet waar t aan lag. niet aan de urine dus maar wat dan wel? t moet een oorzak zijn en dan an de ene kant liever een lichamelijke en aan de andere kant dus niet, maar ja dan is t dus geestelijk en idd krijg dat maar eens weg. een maat van me heeft t ook, maar dat komt door de drugs.

die kerel heeft ook een blaasporbleem daardoor opgelopen. Ik had een partyfoto van m gezien (je kent t wel, met een maat van je voor die flyers met een :thumbup:, maar t mooie was dat je dus op zn spijkerbroek een pisvlek kon waarnemen(die is dus door zn spijkerbroek gegaan:D), en een behoorlijk grote waar die dus gewoon zonder er erg in te hebben mee rond heeft gelopen. :p

ik huiverde overigens al bij de gedachte dat ze mn prostaat gingen checken, je weet hoe ze dat doen...:(
 
De enige manier om r te komen.....is via de achterkant.....


:)

Maaruh, gelukkig is onze Dandy niet aan de dope dussuh :) Zou zoiets eigenlijk niet kunnen komen door een allergie of overgevoeligheid voor bepaald voedsel of supplementen? Of is dat nou heel dom om te zeggen van mij?
 
:dunno:, misshcien moet ik mn bestelling hieronder maar ff aanpassen:D
 
Misschien is je klepfunctie van je blaas niet goed, of is er soms door je vele waterinname een overloopblaas (blaas is dan erg vol en drukt vanaf de binnenzijde de klep dicht.) Je kan dan heel moeilijk je blaas ledigen..

Succes met het zoeken naar het antwoord.

Greetz Diverin
 
dat klinkt idd wel een stuk plausibeler. dat er juist te veel vocht in mn blaas zit ipv te weinig..een andere kijk erop.

dank je wel Diverin. zal dat antwoord zeker meenemen in mn onderzoek. vandaag nog nergens last van gehad overigens;)
 
Relax man, met je prostaat en nieren is waarschijnlijk niets aan de hand.

Ik heb soms last van blaasontstekingen, dat zijn exact dezelfde symtomen die jij opnoemt.

Het vervelende eraan is, dat het per jaar een paar keer terug komt.

Maar ik begrijp je helemaal, het is een erg klotegevoel...

Als ik dan ergens naartoe moet, en er is geen wc...
dan zit ik heel de tijd te denken dat ik in mijn broek ga zeiken...

Gelukkig is dat nog nooit gebeurd :D

Veel water is het beste medicijn in dit geval!

Sterkte
 
Dude,
dat is mooi k*t.

sterkte er mee,
(mischien eet je zoveel harvemout dat je vocht wordt opgenomen door dat shit en je alles uit scheit)
;)

succers en laat ons weten hoe het gaat kerel

gr
jopie
 
wat geoffke al zegt, t was nu de 2e maal dat ik er last van had, had ja.:) heb er af en toe nog een plasje per dag last van, soms dat ik geen eens er erg in heb dat er een straal uitkomt. soms, heel soms heb ik ook geen controle over de richting..:sad:, na de coïtus isa zoiets wel voorstelbaar aangezein er dan een beetje sperma of voorvocht in je urinebuis en je opening kan zitten die de richting van je urine ietwat wijzigt, maar in mijn geval helaas momenteel niet aan de orde:(:)

maar geoffke, als je een ontsteking hebt, heb je dan ook een brandend gevoel tijdens t pissen?

Originally posted by jopiepoekie

(mischien eet je zoveel harvemout dat je vocht wordt opgenomen door dat shit en je alles uit scheit)
;)
mmmmm, dan toch maar weer aan de frikandellen:dunno::D
 
Ik heb niet echt veel tijd om alles door te lezen want ik zit in een internetcafe in Turkije

Maar als je probeert je vit C inname verhoogd plas je dat uit dus je plast meer
(valt te proberen)

Wat goed voor je prostaat is cranberrie

ok ik ga, veel sterkte!
 
Dandyman, prostaatproblemen zijn vervelend. Had ze zelf ook al op jouw leeftijd. Jij hebt ze erger dan ik, maar ik heb ze constanter. Jij hebt urineverlies (nou ja druppels), maar ook dagen zonder klachten. Die heb ik geen van beiden. Sinds mijn eiwitinname op de 2g/kg zit moet ik wel degelijk weer 2 keer mijn bed uit snachts.

1. Je hoeft niet snel ongerust te zijn, maar het is niet ondenkbaar dat je je je hele leven in acht moet nemen. (3 x "je", en het klopt ook nog!).

2. Alle lichamelijke aandoeningen kunnen een psychische invloed hebben, maar ik zie geen enkele aanleiding dat daar in jouw geval sprake van is. Ik zou het niet afdoen als "het zit tussen je oren" en het wegredeneren.

3. Ephedrine achtige preparaten geven wel degelijk veelvuldig een prostaathypertrofie. Ook al gebruikte je het niet de eerste keer dat je er last van had. Het hoeft dus niet de (hoofd-)oorzaak te zijn, maar het verergert de klachten wel. Ook ik heb dat zelf ervaren.

4. Later als je groot bent kun je voor de veiligheid op regelmatige basis een PSA test laten doen. Zie bijvoorbeeld:
http://www.mirates.nl/products/7-PSA/test-rechts_psa.htm#Wat is PSA.
"Er bestaat een verhoogd risico op prostaatkanker bij mannen die op zijn minst één eerste graads verwante hebben met prostaatkanker. Voor deze groep is de mogelijkheid regelmatig het PSA gehalte in het bloed te bepalen extra belangrijk". Omdat dat in mijn situatie het geval is heb ik een test laten doen. Gelukkig was het niet alarmerend.

5. Ik heb zeer goede ervaringen met het product "Saw Palmetto Pygeum Lycopene complex" van Solgar. €42.45 voor 50 caps. Duur, maar het werkt. Andere preparaten komen niet in de buurt.
Eet verder veel pompoenpitten, en neem extra zink. (zink bindt het cadmium wat je lichaam in de loop van je lichaam opneemt. De grootste concentratie cadmium wordt in je prostaatn aangetroffen. Cadmium wordt in verband gebracht met prostaatkanker).

Niet ongerust zijn kerel, dat is helemaal niet nodig. Vooral niet als je maatregelen neemt. Succes.

edit: paar zinnen beter lopend gemaakt.
 
Laatst bewerkt:
Ook goed voor de prostaat: rauwe broccoli
 
was mn klachten weer helemaal vergeten...komen nu weer bovendrijven..:sad:






nee hoor:D,
he mannen bedankt wederom. vooral Condor. goede link. ben m momenteel aan t doorspitten. en ik maakr me nu ook minder druk, ik laat t momenteel allemaal langs me heen gaan. maar die test..tja, wat bedoel je met later als je groot bent:D

later in de zin van leeftijd
of als ik gegroeid ben:D

ah zie t nu..45 jaar. dan heb ik nog ff..bedankt man.:thumb:

en owee als mn huisarts tbij t verkeerde eind had[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Originally posted by dandyman

ah zie t nu..45 jaar.

Ehm, voor dat iedereen denkt dat IK 45 jaar ben :eek2:
, het gaat om een leeftijd (op die site) vanaf wanneer dat het goed is om regelmatig te testen :o
 
idd, bij jou in je profiel staat age: x 3 ..dat wil zeggen dat je ...hmmm, hoe staat ervoor met de spiertjes?:D
 
Originally posted by Condor
.

1. Je hoeft niet snel ongerust te zijn, maar het is niet ondenkbaar dat je je je hele leven in acht moet nemen. (3 x "je", en het klopt ook nog!).


dat je je je hele leven...?

Volgens mij klopt dat niet hoor... :mier:
 
Back
Naar boven