AndroidHealthClinic

niet aankomen hulp gevraagd!!

Bezoekers in dit topic

Abbas93

Cool Novice
Lid geworden
20 mrt 2012
Berichten
37
Waardering
1
Lengte
1m77
Massa
69kg
Beste mensen,

Ik heb een volgende vraag aan jullie, ik kom maar niet aan terwijl ik een goed voedingsschema heb en goed train. Ik zit al een tijdje vast hoop dat jullie mij verder kunnen helpen. Mijn voeding schema is als volgt

7:30 3eetlepels muesli, 2 eetlepels lijnzaad, stuk fruit en 2 eieren 1 geel.

10:30 4 broodjes 2 met kipfilet en 2 met pindakaas van b&f.

12:30 6broodjes 4 met gebakken ei met kipfilet, 2 met pindakaas.

14:30 2 broodjes kipfilet + 2 handjesvol gemixte noten en een stuk fruit.

18:00 wat de pot schaft

19:30 trainen half uur voor het trainen pre en creatine van olimp.

20:30 klaar met trainen na het trainen creatine+ 75gram gold gainer van vitargo.

22:00 300gram magere kwark.

Mijn gewicht zit op 69 kilo en ben 1.77 lang
en zit momenteel op 3100 kcal.

Alvast bedankt!
 
Laatst bewerkt:
Beste mensen,

Ik heb een volgende vraag aan jullie, ik kom maar niet aan terwijl ik een goed voedingsschema heb en goed train. Ik zit al een tijdje vast hoop dat jullie mij verder kunnen helpen. Mijn voeding schema is als volgt

7:30 3eetlepels muesli, 2 eetlepels lijnzaad, stuk fruit en 2 eieren 1 geel.

10:30 4 broodjes 2 met kipfilet en 2 met pindakaas van b&f.

12:30 6broodjes 4 met gebakken ei, 2 met pindakaas.

14:30 2 broodjes kipfilet + 2 handjesvol gemixte noten en een stuk fruit.

18:00 wat de pot schaft

19:30 trainen half uur voor het trainen pre en creatine van olimp.

20:30 klaar met trainen na het trainen creatine+ 75gram gold gainer van vitargo.

22:00 300gram magere kwark.

Mijn gewicht zit op 69 kilo en ben 1.77 lang
en zit momenteel op 3100 kcal.

Alvast bedankt!

Hoe lang zit je al vast dan?

Antwoord op jouw vraag is gewoon meer eten.
 
Bedankt voor je reactie ik denk inmiddels een paar maand! Wat zou ik bijv. Kunnen toevoegen? Zou jij zeggen. Het komt me nou al de keel uit.
 
Bedankt voor je reactie ik denk inmiddels een paar maand! Wat zou ik bijv. Kunnen toevoegen? Zou jij zeggen. Het komt me nou al de keel uit.

Logisch, het is saai en weinig.
Bacon bij die eieren
Vette noten eten
Wheyshake met slagroom en pindakaas of gesmolten B&J ( whopping 1700kcals in 1 shake )

Wel een beetje je best doen hoor en stoppen met die wijvendingen als muesli en fruit. Eet gewoon dingen die bloeden.
 
Veel volle merk of volle chocomel drinken!
 
Logisch, het is saai en weinig.
Bacon bij die eieren. Mag niet Sjors, is Haram jwz.
Vette noten eten
Wheyshake met slagroom en pindakaas of gesmolten B&J ( whopping 1700kcals in 1 shake )

Wel een beetje je best doen hoor en stoppen met die wijvendingen als muesli en fruit. Eet gewoon dingen die bloeden.

Maar daarbij ben ik het eens met deze dame.
 
Ga ik dat proberen liefste wel zo min mogelijk in vetpercentage stijgen ook al word dat meestal moeilijk als je wil aankomen
 
Volkoren pannekoeken eiwit poeder erin, fruit erop. In de middag noten met magere kwark honing erbij. zoete aardappelen. Uitsmijter met kaas salade erbij met beetj olive oil. magere runder gehakt. Teveel brood probeer rijst,pasta.
 
Ga ik dat proberen liefste wel zo min mogelijk in vetpercentage stijgen ook al word dat meestal moeilijk als je wil aankomen

Wat snap je niet aan aankomen? Als je moeite hebt om aan te komen dan kun je je dit soort gepiep in de marge niet veroorloven.
Beggars can't be choosers, snap je?

Gewoon eten en niet zo dramatisch doen over je VP.
 
Als je meer verbruikt dan je binnen krijgt kom je niet aan. Tel is per dag hoeveel kcal je binnen krijgt. Kijk daarnaast hoeveel je totaal nodig hebt. Voeg daarbij dan +/- 500kcal om de spieren te laten groeien. Als je het goed uitrekent en precies genoeg kcal eet kom je weinig aan in vet en veel in spieren. Mits je de juiste voeding hebt natuurlijk.
 
Ga ik dat proberen liefste wel zo min mogelijk in vetpercentage stijgen ook al word dat meestal moeilijk als je wil aankomen

Als jij groter wordt dan maakt dat beetje vetwinst niet zoveel meer uit... Het is toch winter
 
Wel een beetje je best doen hoor en stoppen met die wijvendingen als muesli en fruit. Eet gewoon dingen die bloeden.[/QUOTE]

Noem es een voorbeeld wat ik daar in plaats van kan eten! Brinta misschien?
 
Wel een beetje je best doen hoor en stoppen met die wijvendingen als muesli en fruit. Eet gewoon dingen die bloeden.

Noem es een voorbeeld wat ik daar in plaats van kan eten! Brinta misschien?[/QUOTE]

Ik eet s'ochtends 6 eieren met een pak bacon. Kun je daar iets mee?
Da's ongeveer 800/1000 kcal. Daar moet je heeeel wat Brinta voor eten en ik zou daar zelf niet aan moeten denken.

S'middags eet ik stukken vis of kip met groenten of rijst of whatever, maar het grootste bestanddeel is vlees/vis + vetten.

Dan nog wat noten, wat avondeten en dan voor het slapen gaan wat kip of gesmolten ijs met whey.
Als ik sneller aan wil komen voer in mijn carbs op, als ik te snel ga drop ik ze. Ik maak er niet echt een wetenschap van, dat doe ik wel als ik cut.
 
Waar is de rijst? Broodjes is niks, gewoon donker brood eten of zelfs vervangen door rijst. Ipv muesli 's ochtends havermout of brinta, en veel!
 
middageten : volkoren pasta met kipfilet en baconreepjes en brood!
en rood vlees eten kerel!
drink tss half 8 en 10 een gainer shake en net voor het slapen gaan een eiwitshake ;-)
 
Waar is de rijst? Broodjes is niks, gewoon donker brood eten of zelfs vervangen door rijst. Ipv muesli 's ochtends havermout of brinta, en veel!

Maakt allemaal geen fuxk uit!
 
Brood eruit en vreet pasta, aardappel, rijst, beef, kip STOUWEN.
Wat al gezegd is, kom je niet aan? Dan eet je te weinig.
Maar dat brood moet minder en ga dan echt eten.

6eieren en een pak bacon:o dat is aardig wat vet zeg... Wel erg lekker:p
 
Het is heel simpel, gewoon meer eten totdat je aan begint te komen.
 
En wat drink je eventueel ernaast?
Zelf een bepaald hoeveelheid frisdrank kan bij het ene lichaam gewicht tegen houden en bij het andere ophopen.
 
Back
Naar boven