XXL Nutrition

Niet bellen in de klas! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Die heeft wel lef:eek: , maar ja als de lessen je niet interesseert ga dan brossen!
 
Afpakken ala, kapot gooien is beuk verwachten
 
ik had em heilig op zn bek getimmert.
duidelijk een prof waar de stress van afdruipt bah.
 
Afpakken ala, kapot gooien is beuk verwachten

Inderdaad, je leest om ze zoveel tijd wel dat er weer een leraar in elkaar in getimmert of erger.

Ik had alleen de eerste reactie gelezen, en tijdens het fimpje dacht ik dat hij dat flesje water eroverheen zou gieten.
 
hahahah, strakke actie, waar haal je het vuile lef vandaan zo midden in de klas...
 
Eerst heel lief:"can I have that?" en dan BAM op de grond :D
Wat een hufter :D
 
En terecht. Moet ie maar niet gaan bellen in de klas. De homo.
 
als dat mijn telefoon was? Dan had die gast nu 4 lekker autobanden gehad. Mafkees afpakken oke maar stuk gooien...
 
Die leraar heeft groot gelijkt. Eigen schuld dikke bult.
 
okee dan...
hoeft ie bij mij echt niet te flikken
ik was gewoon direct (onder de les) naar zijn huis gegaan en lekker zijn spulletjes helemaal verrot geslagen en kostbare spullen meegenomen om weer te verkopen.
kijken hoe dan dan reageert als die thuiskomt.
hij moet verdomme met zijn tengels van andermans spullen afblijven!!
 
hij was looooooool
vond wel raar dat je helemaal niets hoorde van die andere lui in de klas toen die het kapot gooide. Ik had me dood gelachen als ik in die klas zat :D
 
Wel toevallig dat er een net iemand met een camera staat te filmen.
En dan ook steeds op die gozer die zit te bellen......
 
Wel toevallig dat er een net iemand met een camera staat te filmen.
En dan ook steeds op die gozer die zit te bellen......

idd zal vast ook wel met een telefoon zijn opgenomen maar die wordt dan niet afgepakt
 
filmpje kwam idd niet erg realistisch over, als een leraar mijn spul zou slopen, damn dan word ik echt woedend hoor :P
 
Back
Naar boven