AndroidHealthClinic

Niet eens met cijfers

  • Topic starter aceta
  • Startdatum
  • Reacties 20
  • Weergaven 1K
  • Volgers 13

Bezoekers in dit topic

aceta

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
16 okt 2012
Berichten
1.198
Waardering
85
Lengte
1m79
Massa
78kg
Wat kan je het best doen als je het niet eens met je cijfer bent? het gaat in dit geval om Engels presentatie.
Vergeleken met andere klassen hebben wij veel lagere cijfers dit komt mede door de docent aangezien al haar klassen niet hoger halen dan 6,9. terwijl in andere klassen de cijfers tussen de 7 en hoger liggen.
Ook onderling slaan de cijfers nergens op.

Iemand enig idee hoe ik hier het best op kan reageren?
(het gaat trouwens om de klas als geheel, er zit zelfs een amerikaan in me klas die beter Engels spreekt dan haar en die had een 6,6:o)
 
Laatst bewerkt:
kun je weinig tegen doen bro

we gebruiken nou eenmaal de arabische cijfers in de westerse wereld dus het beste is om gewoon te leren leven met 0 t/m 9
 
een topic erover openen op dbb behoort idd tot een van de opties

---------- Toegevoegd om 17:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:20 ----------

Wat kan je het best doen als je het niet eens met je cijfer bent? het gaat in dit geval om Engels presentatie.
Vergeleken met andere klassen hebben wij veel lagere cijfers dit komt mede door de docent aangezien al haar klassen niet hoger halen dan 6,9. terwijl in andere klassen de cijfers tussen de 7 en hoger liggen.
Ook onderling slaan de cijfers nergens op.

Iemand enig idee hoe ik hier het best op kan reageren?
(het gaat trouwens om de klas als geheel, er zit zelfs een amerikaan in me klas die beter Engels spreekt als haar en die had een 6,6:o)

DAN haar

DAN


Gvd jullie Hollanders gaan het ook nooit snappen, wij Limburgers moeten het weer uitleggen.
 
het gaat trouwens om de klas als geheel, er zit zelfs een amerikaan in me klas die beter Engels spreekt als haar

dan zij

Aangeven bij je mentor of decaan. Kan ook zijn dat je klas gewoon kut is, de decaan kan kijken of het andere jaren ook zo is geweest.

---------- Toegevoegd om 17:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:22 ----------


dan zij

:(
 
een topic erover openen op dbb behoort idd tot een van de opties

---------- Toegevoegd om 17:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:20 ----------



DAN haar

DAN


Gvd jullie Hollanders gaan het ook nooit snappen, wij Limburgers moeten het weer uitleggen.

aangepast:p

Maar dacht maybe hebben andere hier ook wel ervaring mee.
 
dan zij

Aangeven bij je mentor of decaan. Kan ook zijn dat je klas gewoon kut is, de decaan kan kijken of het andere jaren ook zo is geweest.

---------- Toegevoegd om 17:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:22 ----------



dan zij

:(

Ja ik ben Limburger yolo

---------- Toegevoegd om 17:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:26 ----------

aangepast:p

Maar dacht maybe hebben andere hier ook wel ervaring mee.

wat dacht je van naar de schoolleiding toe gaan ?
 
Ja ik ben Limburger yolo

---------- Toegevoegd om 17:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:26 ----------



wat dacht je van naar de schoolleiding toe gaan ?

Is het proberen waard inderdaad.
 
ik ben verdorie een genie

graag gedaan
 
Klagen om je middelbare school cijfers, not sure if serious
 
Aankaarten bij directie. Voor de rest niets aan doen. Boeit geen kut.
 
Wat kan je het best doen als je het niet eens met je cijfer bent? het gaat in dit geval om Engels presentatie.
Vergeleken met andere klassen hebben wij veel lagere cijfers dit komt mede door de docent aangezien al haar klassen niet hoger halen dan 6,9. terwijl in andere klassen de cijfers tussen de 7 en hoger liggen.
Ook onderling slaan de cijfers nergens op.

Iemand enig idee hoe ik hier het best op kan reageren?
(het gaat trouwens om de klas als geheel, er zit zelfs een amerikaan in me klas die beter Engels spreekt dan haar en die had een 6,6:o)

Mouwen opstropen, inademen, borst vooruit, klagen.
 
Is ze wel lekker?
 
Examencommissie. Daar kun je een bezwaarschrift indienen.
 
gewoon om duidelijke uitleg vragen, en anders idd examencommissie
 
Haagse hogeschool succes met de examencommissie die gaan zeker sirieus naar jouw probleem luisteren.
 
Haagse hogeschool succes met de examencommissie die gaan zeker sirieus naar jouw probleem luisteren.
Hoe regelen ze dit soort kwesties op het mondriaan? :roflol:
zeg wollah je schreef sirieus
de "e" en de "i" staan niet eens bij elkaar in de buurt bruh
swt
 
Pua mode gaan met je docent
 
Ben het niet eens met mijn leven. :(
 
accepteren en hopen dat je snel van dr af bent.

leven is nou eenmaal niet altijd even eerlijk..
 
Back
Naar boven