Fitness Seller

Niet eten maar Vreten!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

gert139

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
12 mrt 2003
Berichten
141
Waardering
0
Lengte
1m92
Massa
91kg
Er zijn zoveel mensen die denken dat ze kunnen niet aankomen van veel eten!

Eerlijk gezegd was ik 1 van die mensen tot dat ik de juiste dingen ging eten en heel veel van het. In 2 weken was ik 4 kilo aangekomen. Daarbij trainde ik 6 keer per week.

Ben nu 3 mnd bezig en in totaal 8 kilo aangekomen. JE MOET NIET ETEN MAAR VRETEN!!!!!! :D

Gert
 
Ok, hier ga ik even goed over nadenken. Wellicht moet ik even wat naslag verrichten in de archieven van de bibliotheek. Je stelling heeft veel teweeg gebracht in mijn hoofd.
 
Ten eerste...tis Albertoooooooooooooooooooooooo!
Ten tweede; bedankt voor deze tip gertje!
 
boogie zei:
Ten eerste...tis Albertoooooooooooooooooooooooo!
Ten tweede; bedankt voor deze tip gertje!


samson%20en%20gert.jpg


geen dank
 
gert139 zei:
Ben nu 3 mnd bezig en in totaal 8 kilo aangekomen. JE MOET NIET ETEN MAAR VRETEN!!!!!! :D

Gert

goed bezig! ga zo door ;)
 
iedereen heeft een andere spijsvertering, dus gaat niet helemaal op :D
 
Wat voor voedingsschemaheb je?
 
Dit is al het eerste wetenschappelijke artikel voor de nieuwe dbb wiki



j/k ;)
 
vreten vreten..let op met wat je eet ja of je krijgt 8kilo vetmassa i.p.v spiermassa..
je weet toch ook dat je onmogelijk 8kilo spiermassa kan bijkweken op 3maandjes
 
gert139 zei:
Er zijn zoveel mensen die denken dat ze kunnen niet aankomen van veel eten!

Eerlijk gezegd was ik 1 van die mensen tot dat ik de juiste dingen ging eten en heel veel van het. In 2 weken was ik 4 kilo aangekomen. Daarbij trainde ik 6 keer per week.

Ben nu 3 mnd bezig en in totaal 8 kilo aangekomen. JE MOET NIET ETEN MAAR VRETEN!!!!!! :D

Gert
Dat zal zeker 4 kilo pure spiermassa zijn :rolleyes:

Anyway, niet slecht dat je mensen er nog eens aan herinnert dat vreten van groot belang is.
 
Laatst bewerkt:
Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je huckfinn opnieuw punten kan geven.

gvd slet
 
Maar ik was 1 van die mensen die bijna geen vet kon krijgen. Ik dacht altijd dat ik niet meer kon eten. Tot dat ik het echt ging doen.

Omdat ik niet meer in Nederland woon. Is het moeilijk o, een voedsel schema te geven. Ik eet voornamelijk veel rijst, ei, mager vlees, groenten en fruit.

Vanaf maand 2 ben ik ook whey gaan gebruiken!!!!
 
Ja Whey !!!!!!!!!!!!!!!!!!! die moet je ook veel vreeeeeeeeeeeettten !!!! :D
 
Back
Naar boven