AndroidHealthClinic

Gestopt Niet geschoten is altijd mis! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Psvcr7

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
2 dec 2013
Berichten
3.800
Waardering
2.000
Lengte
1m85
Massa
86kg
Na wat twijfels heb ik toch besloten mee te doen na Vonk zijn tekst te lezen:
Het gaat er bij de DBB contest juist niet alleen maar om hoe groot, zwaar en sterk je bent, maar temeer ook om de reis die je maakt vanaf het moment dat je meedoet tot het (vaak bittere) einde. Dat maakt het juist zo'n leuke en laagdrempelige wedstrijd om aan mee te doen imo.

Mijn doel is om flink te cutten want ik sta er op dit moment echt slecht bij door al een lange tijd niet aan mijn voeding te houden en niet altijd even hard te trainen en daarnaast help een kantoorbaan niet echt mee natuurlijk:o. Deze contest moet voor een ommekeer gaan zorgen en de motivatie brengen om er echt een keer goed droog bij te staan.

Ik zal in deze periode tm eind juli hier mijn voeding, metingen, gewicht, foto's en verslagen bijhouden. Dit jaar komt het gelukkig goed uit qua vakantie aangezien ik alleen eind mei een week naar spanje ga en mijn echte vakantie pas in september is:).

Ik train eigenlijk altijd al via een splitschema: Borst/triceps, Rug/biceps, Schouders/benen. Helaas kan ik mijn benen haast niet aanpakken door een kapotte linkerknie, heb daardoor ook helaas moeten stoppen met voetballen een aantal jaar geleden en er is nog steeds niet echt een reden van de pijn:grumble:.

Foto's van het begin:
Komen nog

Metingen en gewicht van het begin:
23 jaar, 185 cm, Gewicht:..
Taille:97,5cm Borst: 106cm armen: 38cm
 
Laatst bewerkt:
Succes joh! Ik volg jou ook!
 
Tof man! En leuk om te lezen dat mijn bijdrage daarin een duwtje heeft gegeven, hopelijk volgen er nog velen :cool:

Succes! :thumbs:
 
Succes!
 
Succes! :)
 
Leuk! Succes!
 
In! Als de reis van kleine dikkerd tot buff zou gaan zou ik ook meedoen.
 
Succes!
 
In.... en succes !
 
Hoezo helpt een kantoorbaan trouwens niet mee? Dat is toch juist ideaal. Werken in diensten of in de bouw oid lijkt me juist belemmerend.
 
Bedankt allemaal, ik ga vanavond even meten en wegen en wat foto'tjes schieten en erop zetten

Hoezo helpt een kantoorbaan trouwens niet mee? Dat is toch juist ideaal. Werken in diensten of in de bouw oid lijkt me juist belemmerend.
Ik heb hiervoor een actieve baan gehad en dat is toch wel een verschil dan bijna de hele dag zitten, scheelt veel qua beweging op een dag. Maar ik mag inderdaad niet klagen, dan maar wat minder eten:p
 
In!:woot:
 
Ik heb hiervoor een actieve baan gehad en dat is toch wel een verschil dan bijna de hele dag zitten, scheelt veel qua beweging op een dag. Maar ik mag inderdaad niet klagen, dan maar wat minder eten:p
Ahh op die fiets. Dat herken ik inderdaad wel. Op mijn vorige werk had ik dagelijks minstens 25000 stappen en op mijn huidige werk 6000 :o
 
Succes!
 
Volg
 
In! Veel succes. :thumbup:
 
In!
 
Vandaag nog even genoten van wat lekkers bij de turkse bakker voor de laatste keer de komende tijd. Daarna schouders/benen getraind:
Dumbbell Shoulder press
Cable side raise
Dumbbell front raise
Rear delt flyes
Smith machine Calve raises
Leg press
Leg extension

Metingen heb ik gedaan en bijgewerkt, morgenvroeg even wegen en foto maken zodat alles compleet is en dan ga ik maandag beginnen met alles te loggen en kan het avontuur beginnen:o
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven