Fitness Seller

niet kunnen slapen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jordaan

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
1 mei 2008
Berichten
669
Waardering
0
Ik heb nu nog steeds niet kunnen slapen en het lijkt me ongezond. Soms heb ik het dagen achter elkaar en overdag en bij het trainen ben ik gewoon fit. Ik heb wel dat slaap gevoel in mijn ogen maar slapen kan ik niet en moe wordt ik ook niet.
 
Iets in je voedingspatroon wat er voor zou kunnen zorgen?
Wanneer sport je? en wat eet je voor het laatst? Hoe laat ben je wakker?

:P al die vragen...
 
Volgens mij word je bedreigd sinds je wat graffiti moest veranderen van je baas of niet.
Sleeping with one eye open because you are intimidated makes you an dumb ass gangstah.
En wat betreft te weinig slaap en uiterlijk knapper zul je er toch niet van worden :D
 
Iets in je voedingspatroon wat er voor zou kunnen zorgen?
Wanneer sport je? en wat eet je voor het laatst? Hoe laat ben je wakker?

:P al die vragen...

Hij ligt wakker van al die mensen die hij heeft geclipt met zijn pipa.
Schuldgevoel verdwijnt niet zomaar zelfs niet met een beker B&J's het maakt het alleen maar erger.
En aangezien je groeit in je rust zal Jordaan een skinny ecto gangster blijven.
 
Mij een skinny ecto noemen? over de 100 kilo man,
misschien komt het omdat ik veel flesjes aa op een dag drink
 
Mij een skinny ecto noemen? over de 100 kilo man,
misschien komt het omdat ik veel flesjes aa op een dag drink

Oe ik word al bang.
Misschien idd te veel suikers en het feit dat je de hele dag in je bed ligt te meuren en GTA speelt.
Ga eens trainen!
 
Ik heb nu nog steeds niet kunnen slapen en het lijkt me ongezond. Soms heb ik het dagen achter elkaar en overdag en bij het trainen ben ik gewoon fit. Ik heb wel dat slaap gevoel in mijn ogen maar slapen kan ik niet en moe wordt ik ook niet.

Uhmm als je de liefde bedrijft met jezelf of met persoon dan kan dat er ook voor zorgen dat je niet kan slapen, het kan een energieboost geven.

Flesjes AA kunnen er ook voor zorgen.
 
Uhmm als je de liefde bedrijft met jezelf of met persoon dan kan dat er ook voor zorgen dat je niet kan slapen, het kan een energieboost geven.

Flesjes AA kunnen er ook voor zorgen.

Jij wilt dus stellen dat Jordaan zijn vriend hem met rust moet laten?
Goeie tip ;)
 
Ghostrider is nou eenmaal een fan van me ik train mezelf kapot en hij maakt alleen fotootjes en eet droge boterhammetjes,
 
Volgens mij word je bedreigd sinds je wat graffiti moest veranderen van je baas of niet.
Sleeping with one eye open because you are intimidated makes you an dumb ass gangstah.
En wat betreft te weinig slaap en uiterlijk knapper zul je er toch niet van worden :D

gay lord!

Loop je de boel weer te vervuilen.
 
Ghostrider is nou eenmaal een fan van me ik train mezelf kapot en hij maakt alleen fotootjes en eet droge boterhammetjes,

och en je wil niet weten wat ik zoal zie door mijn oculair ;)
 
vanacht sliep ik ook pas om 6 uur :(
 
Join the club :( Iedereen heeft altijd wel een tip als het over slapen gaat, maar niets helpt :(
 
Anabolen kan je slecht van slapen.
 
Ghostrider is nou eenmaal een fan van me ik train mezelf kapot en hij maakt alleen fotootjes en eet droge boterhammetjes,

Volgens mij heeft jouw Dikke van Daele een andere betekenis voor het woord wat ik voor jou in gedachte heb dan, dat jij denkt dat ik in gedachte schijn te hebben.
Zoek eens bij popi jopie/opschepper/fantast ;)
Misschien moet jij ook eens droog brood eten ik slaap tenminste wel ;):D
 
maar je traint niet dus fok up en kom niet altijd met je smoel in mijn topics om het inderdaad te vervuilen
Maar ik ga trainen, ben gewoon nog fit
 
Laatst bewerkt:
Dat zijn medicijnen zeker, ik doe het liever zonder. Als ik vannacht weer niet slaap ga ik denk ik naar de dokter. Want heb net gewoon getraint en had helemaal geen slaap. En dat soms 3 dagen.
 
Back
Naar boven