Fitness Seller

niet kunnen slapen

Bezoekers in dit topic

melatonine is mijn enige standaard sup ;) ivm met avond -en nachtdiensten jwtz :D

ah ok, ploegendiensten.. dat maakt het een pak lastiger idd! dan is melatonine echt een uitkomst ja ;)
 
ipv tv kijken kan je nog beter een boek lezen... als je daar niet moe van wordt weet ik het ook niet meer.... en misschien leer je op die manier ook nog eens wat zinnigs ;)

dvd rulezz mang!
 
ok; als we het nu over p0rn hebben zijn we het eens.
anders toch echt niet :D
 
Join the club :( Iedereen heeft altijd wel een tip als het over slapen gaat, maar niets helpt :(

al warme melk geprobeerd?

misshcien is het ook een kwestie van gewenning. Ik kan nu ook niet eerder dan 2 uur slapen (vakantie he:p), terwijl ik 2 maanden geleden al om 21 uur lekker lag te slapen. Gewoon iets eerder naar bed gaan en jezelf dwingen erin te blijven.
 
Koop een groter bed! als je niet dik bent 16 jaar en 100kg zul je wel 2.20 lang zijn.
 
Valeriaan.
Is een natuurlijk kruit.
Pillen zijn te koop bij het Kruidvat onderandere.
 
Melatonine, kost bijna niets, werkt goed.
Minder Red Bull of andere zooi wil ook nog wel eens helpen.
 
Dan ben je overtraind, je lichaam is dan in constante staat van sporten, ontspannen gaat dan niet meer! Daarom slaap je bijna niet meer.
 
Jordaan heeft alle rust gevonden na zijn ban op DBB hij komt nu weer toe aan andere dingen :D
 
Zoals met zn pippa mensen neerknalluh.....
 
People owned: Jordaan door Moderator
 
Door welke reactie is hij gebanned?

ben 3 weken op vakantie geweest dus heb al zijn super post gemist.
 
Pfff kan ook niet slapen, ben erg onrustig...
 
Het is laatste tijd ook vrij warm om lekker te slapen......................
 
Back
Naar boven