Fitness Seller

niet kunnen slapen

Bezoekers in dit topic

Het is laatste tijd ook vrij warm om lekker te slapen......................

niet zoveel moeite mee opzich, warme deken eraf, alleen een laken erop. weinig kleding aan en van te voren een koude douche, dan heb ik er geen last van.
 
Door de hitte vanacht weer geen oog dicht gedaan. Geen minuut!
 
Er zijn ademhalings technieken die je kan helpen om tot rust te komen. Sorry, ik weet nog even niet welke ik je kan aanraden. KOm erop terug, want ben zelf ook zoekende.
Als je piekert voor het slapen, schrijf ze dan op, je hoofd legen. De volgende ochtend kan je weer verder over die dingen nadenken.
Probeer ook niet te druk maken of teveel druk op de gedachte leggen dat je niet kan slapen. Een mens kan bij 4-5 uur slapen, overdag goed functioneren. Een nacht of 2 overslaan is niet meteen erg, het gebeurt gewoon af en toe. Vooral als je ritme verstoord wordt, door bijv. ploegendiensten.
In bed liggen met je ogen dicht, is ook rusten.

Hoop dat het een beetje helpt!
 
pffff wat een hitte. al dagen lang wordt ik badend in het zweet 2 x per nacht wakker. En met het raam open wordt ik wakker van de vogels die om 5 uur beginnen met fluiten...
 
kan ook van het warme weer komen, dat je de hele dag "niks" doet en dus ook niet moe bent dan kun je inderdaad niet slapen.

of omdat het misschien te warm is om te slapen....



wat ben ik blij dat ik een airco op mijn kamer heb :D
 
Nergens last van, en ik heb het geluk dat ik wel overal kan slapen. Maar je kan toch alles open laten (behalve met die regen) en naakt slapen of een paar ijsschijven in je bed ;)
Tijd voor een airco?
 
Wees blij dat het van de warmte komt, die houd vanzelf wel een x op.

Ben over het algemeen al een slechte slaper ;) Dus ophouden doet het niet. Maar die warmte verergert het nog eventjes.
 
ik slaap gemiddeld ook maar 3-4 uur per nacht, echter nu ik ZMA gebruik wel veel dieper, blijkbaar toch een zink tekort

ik ben nu vele malen uitgeruster en sneller hersteld..

misschien eens proberen voor diegene die slecht slapen...
 
ne warme choco drinken :p
 
ik slaap gemiddeld ook maar 3-4 uur per nacht, echter nu ik ZMA gebruik wel veel dieper, blijkbaar toch een zink tekort

ik ben nu vele malen uitgeruster en sneller hersteld..

misschien eens proberen voor diegene die slecht slapen...

Welk merk?
 
ik slaap gemiddeld ook maar 3-4 uur per nacht, echter nu ik ZMA gebruik wel veel dieper, blijkbaar toch een zink tekort

ik ben nu vele malen uitgeruster en sneller hersteld..

misschien eens proberen voor diegene die slecht slapen...

lukt me niet om zo weinig te slapen, ik heb zeker wel 7 a 8 uurtjes slaap nodig!

als ik niet kan slapen, spam ik nog ff op DBB.............werkt ook!
:D
 
niet zoveel moeite mee opzich, warme deken eraf, alleen een laken erop. weinig kleding aan en van te voren een koude douche, dan heb ik er geen last van.

Ik denk dat jet vannachtt ook heb lopen puffen en zuchten, heb het ook niet al te snel warm tijdens slapen maar vannacht was het echt niet om uit te houden....
 
Zeikerds hier.
In de winter loopt het hier storm met topics ik wil zon en warmte en nu krijgen ze zon en warmte en dan zijn ze weer bang om te zweten en slecht te slapen koesie koesie koesie :D
 
Zeikerds hier.
In de winter loopt het hier storm met topics ik wil zon en warmte en nu krijgen ze zon en warmte en dan zijn ze weer bang om te zweten en slecht te slapen koesie koesie koesie :D

Jij hebt zeker airco of je hoeft niet te werken zodat je nachtrust niet al te belangrijk is............
 
Jij hebt zeker airco of je hoeft niet te werken zodat je nachtrust niet al te belangrijk is............

Ik heb geen airco wel een waaier, maar ik heb al vanaf maandag koorts ( 39+ ) dat ik niet hoef te werken klopt, maar dat heeft helaas weinig met vakantie te maken.
En ik roep het hele jaar rond dat ik liever een temp. van -10 heb!
 
Ik heb geen airco wel een waaier, maar ik heb al vanaf maandag koorts ( 39+ ) dat ik niet hoef te werken klopt, maar dat heeft helaas weinig met vakantie te maken.
En ik roep het hele jaar rond dat ik liever een temp. van -10 heb!


Dat gebeurt niet meer in NL..............
 
Back
Naar boven