AndroidHealthClinic

niet kunnen slapen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Minder Cola drinken. En zorgen dat je onder de 100kg weegt, meer dan 100kg wegen is slecht voor een 16-jarige.
 
In AMC heb je een speciale afdeling voor mensen met slaapproblemen ,misschien stuurt hij je daar naar toe......
 
ik raad je aan nox pomp te nemen, paar uurtjes voor het slapen
 
cola drink ik nooit en hoezo onder de 100, ik ben geen vetklep hoor, maar ik zie wel wat de dokter zegt
 
Als je niet moe bent dan is er geen probleem, er zijn mensen die toekomen met enkele uren slaap.
 
cola drink ik nooit en hoezo onder de 100, ik ben geen vetklep hoor, maar ik zie wel wat de dokter zegt

Ja is goed. Laat ons ook maar even weten wat ie gezegd heeft.
 
Pep en de lijn.
 
koop een goed matras
 
en minder AA
 
Mij een skinny ecto noemen? over de 100 kilo man,
misschien komt het omdat ik veel flesjes aa op een dag drink

Was je vorige login naam toevalig ciko ??? ?
 
probeer anders eens melatonine te halen; dit kan je gewoon bij de tuinen/kruidvat halen.
works for me!
 
Melatonine slikken (om de slaap te stimuleren), filmpje opzetten (voor slaperige oogjes), bakje kwark eten (slapen op een nuchtere maag werkt vaak niet) en zodra je zware oogjes krijgt snel de tv + dvd uitschieten en gaan slapen..
 
probeer anders eens melatonine te halen; dit kan je gewoon bij de tuinen/kruidvat halen.
works for me!

+1

doe ik ook altijd, anders slaap ik slecht..
 
Melatonine slikken (om de slaap te stimuleren), filmpje opzetten (voor slaperige oogjes), bakje kwark eten (slapen op een nuchtere maag werkt vaak niet) en zodra je zware oogjes krijgt snel de tv + dvd uitschieten en gaan slapen..

ipv tv kijken kan je nog beter een boek lezen... als je daar niet moe van wordt weet ik het ook niet meer.... en misschien leer je op die manier ook nog eens wat zinnigs ;)
 
Back
Naar boven