AndroidHealthClinic

Niet meer actief (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Je staat mooi laag in vet, massa zal met de jaren komen als je nu kennis begint op te doen over voeding en training methodes. Goed basis om mee te starten, let er op dat je in het begint niet overdrijft met gewichten en vooral een focus leggen op correcte uitvoering van de oefeningen.
 
Hoe kunnen wij bepalen hoe je vooruitgang is, als we geen goede before foto hebben? Aan je vetpercentage te zien, zou ik meer gaan eten juist omdat je aangeeft niet aan te komen. Wil je massa aanzetten, zul je moeten aankomen.
 
Hoe kunnen wij bepalen hoe je vooruitgang is, als we geen goede before foto hebben? Aan je vetpercentage te zien, zou ik meer gaan eten juist omdat je aangeeft niet aan te komen. Wil je massa aanzetten, zul je moeten aankomen.

Wat kan ik dan het beste eten om aan te komen want ik eet over het algemeen al heel veel?
 
Wat zit er op je brood?

Je kunt ook denken aan vloeibare kcal. Bijv. chocomel of volle melk met Brinta/havermout. Het hoeft allemaal niet clean te zijn. Ik eet bijvoorbeeld dagelijks een snicker :') gewoon makkelijk mee te nemen, heeft weinig impact op je hongergevoel en toch veel kcal.
 
Ontbijt: 3 Bruine boterhammen
10:00 5 bruine boterhammen
12:30 7 bruine boterhammen
15:00 banaan
18:00 wat de pot schaft
21:00 6 bruine boterhammen
Vind t niet echt veel...
Wat zit er op brood? hoeveel doe je erop?
Wat drink je erbij?
Nog iets van zuivel?
Dit zegt niet veel....

Pak eens wat lekkers... kaasbolletjes of mueslibollen met kaas. Een x een reep, stuk chocolade en wat noten, eieren, Melk/chocomelk etc.
Eet een x pizza of friet... Kan allemaal.
Sausje bij je avondeten (satehsaus)
toetje na je avondeten
etc.
 
Vind t niet echt veel...
Wat zit er op brood? hoeveel doe je erop?
Wat drink je erbij?
Nog iets van zuivel?
Dit zegt niet veel....

Pak eens wat lekkers... kaasbolletjes of mueslibollen met kaas. Een x een reep, stuk chocolade en wat noten, eieren, Melk/chocomelk etc.
Eet een x pizza of friet... Kan allemaal.
Sausje bij je avondeten (satehsaus)
toetje na je avondeten
etc.

Voor een 15 jarige van 55 kg is dit behoorlijk wat. Alleen al zo’n 1500 kcals voor het brood zonder beleg...

Anoniem070220 is je gewicht gestegen sinds je zo bent gaan eten? Hoeveel ben je zwaarder geworden sinds je begonnen bent met trainen?
 
Bestaat meer als brood @ topicstarter ..
 
Ga elke dag je gewicht meten 's ochtends na toilet bezoek, schrijf het op en bereken aan de eind van elke week het gemiddelde van die week.
Ga zo eens bekijken of je aankomt of niet en hoeveel. Kom je niet aan, hoog je je kcal wat op (meer vreten dus). Kom je echt veel te veel aan dan minder je wat.

Verder heb je een mooi startpunt om te gaan bulken, dus ga verstandig trainen (goed en bewezen schema volgen) en dan komt het wel goed.
 
Voor een 15 jarige van 55 kg is dit behoorlijk wat. Alleen al zo’n 1500 kcals voor het brood zonder beleg...

Anoniem070220 is je gewicht gestegen sinds je zo bent gaan eten? Hoeveel ben je zwaarder geworden sinds je begonnen bent met trainen?
Valt op zich nog mee.. ik at in mijn jeugd ook een heel brood van kap tot kap met beleg.... :o (meisje van 14 toen... en ook lichtgewichtje... )
Het is ook wat je gewend bent.
Maar je hebt gelijk... ben ook wel benieuwd naar de gewicht toename in die tijd. :)
 
Valt op zich nog mee.. ik at in mijn jeugd ook een heel brood van kap tot kap met beleg.... :o (meisje van 14 toen... en ook lichtgewichtje... )
Het is ook wat je gewend bent.
Maar je hebt gelijk... ben ook wel benieuwd naar de gewicht toename in die tijd. :)

Heb jij geen lichamelijke klachten waardoor je extreem ondergewicht hebt ondanks je hoge intake?
 
Heb jij geen lichamelijke klachten waardoor je extreem ondergewicht hebt ondanks je hoge intake?
nope... toen niet. is 15 jaar later pas begonnen :(
 
nope... toen niet. is 15 jaar later pas begonnen :(

Anyway, lijkt mij sterk dat het nodig is om een kind van 15 op 4K te zetten. Moet nie gekker worden. Ik twijfel eerlijk gezegd aan zijn intake, eet hij elke dag zo, soms..of zegt hij maar wat om een grote jongen te lijken?
 
Anyway, lijkt mij sterk dat het nodig is om een kind van 15 op 4K te zetten. Moet nie gekker worden. Ik twijfel eerlijk gezegd aan zijn intake, eet hij elke dag zo, soms..of zegt hij maar wat om een grote jongen te lijken?

Ik eet elke dag minstens dit. Ik heb echt altijd honger. Waarom zou ik stoer willen doen dat ik zoveel eet?? Vroeger slikte ik medicijnen waardoor je honger weg ging dan at ik 2 boterhammen per dag en soms sloeg ik lunch over vandaar dat ik vroeg ook op ondergewicht zat. ik had echt moeite met “normaal” eten maar Zodra ik geen medicijnen had at ik de hele koelkast leeg. Ik heb dus snelle vertering ofzo idk.
 
Ik eet elke dag minstens dit. Ik heb echt altijd honger. Waarom zou ik stoer willen doen dat ik zoveel eet?? Vroeger slikte ik medicijnen waardoor je honger weg ging dan at ik 2 boterhammen per dag en soms sloeg ik lunch over vandaar dat ik vroeg ook op ondergewicht zat. ik had echt moeite met “normaal” eten maar Zodra ik geen medicijnen had at ik de hele koelkast leeg. Ik heb dus snelle vertering ofzo idk.

Hieronder eet ik bij de wok na een stevig diner ook 15 bolletjes ijs met dip en slagroom zonder misselijk te worden en zonder iets weg te gooien.

EECDD53F-92B2-4F6A-AF0B-D0608136B3BE.jpeg


958E703A-9E5C-4EBC-909B-6E3CC21E2844.jpeg
 
Heb je niet gewoon een worm in je ?
Jeukt je anus na het toiletteren ?
 
Back
Naar boven