Fitness Seller

Niet meer actief

Bezoekers in dit topic

2 boterhammen met 1 kroket vind ik al karig.. :o eet je die laatste 2 boterhammen droog?

nee ik eet weinig op een boterham zodat ik het lekker blijf vinden. Mn ouders worden wel boos als ik in een keer5+ kroketten voor mezelf ga bakken
 
nee ik eet weinig op een boterham zodat ik het lekker blijf vinden. Mn ouders worden wel boos als ik in een keer5+ kroketten voor mezelf ga bakken
Ik zou eerder weinig boterhammen eten met veel beleg. :p
Persoonlijke voorkeur... zeker gezien *glutenintolerant* en glutenvrij brood niet te hachelen is. :o
 
Ik zou eerder weinig boterhammen eten met veel beleg. :p
Persoonlijke voorkeur... zeker gezien *glutenintolerant* en glutenvrij brood niet te hachelen is. :o

ja maar als ik geen zin heb in normaal beleg dan eet ik maar weinig kroket en meer boterham dan heb ik nog steeds meer kcal. En als iets niet te hachelen is maakt me niet uit. Eten is eten en ik duw het gwn door mn strot :)
 
ja maar als ik geen zin heb in normaal beleg dan eet ik maar weinig kroket en meer boterham dan heb ik nog steeds meer kcal. En als iets niet te hachelen is maakt me niet uit. Eten is eten en ik duw het gwn door mn strot :)
Dan nog.... tosti erbij :D ook warm en altijd lekker!
Tweede punt is toch even niet vergelijkbaar in mijn geval :o
 
Hallo,

Ik ben toe aan een nieuw schema en ik vroeg me af welke ik het best kan nemen.

opmerkingen wat betreft het schema:

Liefst niet een hele legday maar verdeeld in 2 dagen omdat het te zwaar is en dan de laatse oefeningen niet goed meer kan uitvoeren.

-Veel compound oefeningen met eventueel wat oefeningen voor abs en wat meer oefeningen voor schouder(blad).

Ik hoop dat jullie mij een goed schema kunnen aanraden zodat ik weer verder kan. :)
 
Wat bedoel je met schouder blad, dat is een bot.
Bedoel je de schouders, de m. lattisimus dorsi (vleugels) of de m. trapezius, die tussen je schouderbladen en erboven loopt ?
 
Back
Naar boven