Fitness Seller

Niet meer actief

Bezoekers in dit topic

Tijd om naar bed te gaan :yes:
 
Zou je misschien wel moeten doen want je bent in 1,5 maand niet echt zichtbaar vooruit gegaan. Maar 1,5 is overigens ook nogal kort om echte progressie te zien... Geef het eens 6 maanden, dan kan je pas vergelijken.

Hij komt in zes weken tijd drie kg aan en dan moet hij fastfood gaan eten? Kerel maakt meer gains dan jij doet :)
 
Zou je misschien wel moeten doen want je bent in 1,5 maand niet echt zichtbaar vooruit gegaan. Maar 1,5 is overigens ook nogal kort om echte progressie te zien... Geef het eens 6 maanden, dan kan je pas vergelijken.

ik heb geen mcdonalds of andere fastfoodketen in de buurt..
 
Denk eerder dat je gewoon "bewuster" meer bent gaan eten.
Maar je gaat prima zo! :)
 
Het eten gaat steeds beter! Nu net een maaltijd van 2500 kcal achter de rug en dat is alleen de lunch. Ik ben ook een prima eter dus dat heb ik in het voordeel. Momenteel 61kg
 

Bijlagen

  • AA4DB036-07EA-4692-9EE1-E48FC25D5C73.png
    AA4DB036-07EA-4692-9EE1-E48FC25D5C73.png
    246,4 KB · Weergaven: 86
Hmmm... 1 snee brood bevat over het algemeen 75-80 kcal... ik zie niet echt in hoe 8 sneetjes dan 1133 kcal kunnen zijn.
Dat is ca. 640 kcal (max)... dus je zit dan 640 kcal lager. Dus eerder richting 1900 kcal... Maar evengoed nice meal! :thumb:
 
Waarom staat je doel op 2995 KCAL ? Als je lunch al dit is, en je zegt de rest van de dag ook zoveel te eten, dan kom je toch nooit uit met 533 kcal te gaan ?
Voor de rest goed bezig, en lekker blijven doorgaan en eten.
Wou dat ik op mijn 15e al zo serieus begonnen was :D
 
Waarom staat je doel op 2995 KCAL ? Als je lunch al dit is, en je zegt de rest van de dag ook zoveel te eten, dan kom je toch nooit uit met 533 kcal te gaan ?
Voor de rest goed bezig, en lekker blijven doorgaan en eten.
Wou dat ik op mijn 15e al zo serieus begonnen was :D

ik houd het niet echt bij alleen soms vind ik het interresant om te kijken hoeveel ik nou precies binnen gekregen heb. Dus het doel klopt niet want doe er verder vrij weinig mee.
 
Ben inmiddels 16 geworden en meer eiwitten gaan eten ipv vet. 20 gram extra protein per dag van wat ik vroeger binnekreeg.
 
Zorg wel dat je genoeg vet blijft eten. Minimaal die 1 gr per kg bw
en meer dan 2-2,5 g eiwit per kg bw heeft geen extra nut.
 
Back
Naar boven