Fitness Seller

Niet meer actief

Bezoekers in dit topic

Je kan ook gewoon noten en pure chocola eten. Avocado, amandelen, vis. Maar goed. Mac Donald's kan je ook dagelijks eten om aan je vet te komen. :roflol:
 
Je kan ook gewoon noten en pure chocola eten. Avocado, amandelen, vis. Maar goed. Mac Donald's kan je ook dagelijks eten om aan je vet te komen. :roflol:

Voor de dichtstbijzijnde mac moet ik uur reizen maar goed ik eet vooral veel saucijzenbroodjes etc patat en hamburgers valt wel mee. Ook eet ik heel graag vlees en kip. Groente gaat er natuurlijk ook gwn goed in. Ik vind groente ook lekker dus ik combineer het ook gwn zodat ik wel een beetje gezond blijf.
 
Voor de dichtstbijzijnde mac moet ik uur reizen maar goed ik eet vooral veel saucijzenbroodjes etc patat en hamburgers valt wel mee. Ook eet ik heel graag vlees en kip. Groente gaat er natuurlijk ook gwn goed in. Ik vind groente ook lekker dus ik combineer het ook gwn zodat ik wel een beetje gezond blijf.

Oh. Sorry, zag het verkeerd. Maar je had 2 pizza's op de dag ervoor. Nee das idd betere vet dan Mac :o.
 
Je wordt al een echte bodybuilder! Ik woog op mijn 16e verjaardag 58 kg bij een lengte van 1.78 :bang:

ik denk dat als mijn benen 10-15 centimeter korter zouden zijn ik veel meer zou wegen. Ik zie er nu niet eens dun meer uit. Alleen mijn benen zijn 70% van mijn lichaam en die wegen lichter.
 
ik denk dat als mijn benen 10-15 centimeter korter zouden zijn ik veel meer zou wegen. Ik zie er nu niet eens dun meer uit. Alleen mijn benen zijn 70% van mijn lichaam en die wegen lichter.

en dan gaat het over mij nu op 65kg
 
en dan gaat het over mij nu op 65kg
Ik vind 65 kg al behoorlijk wat voor een jongen van 1m63 die net 16 is geworden.

ik denk dat als mijn benen 10-15 centimeter korter zouden zijn ik veel meer zou wegen. Ik zie er nu niet eens dun meer uit. Alleen mijn benen zijn 70% van mijn lichaam en die wegen lichter.
Kom op zeg, niet zo overdrijven.:haha:
 
ik ben inmiddels 10 centimeter langer
Ik denk dat het verkeerd op mn acc staat
OK, dat verandert de zaak.
p.s. 10 cm gegroeid in die vier maanden dat je hier op dit forum zit lijkt me ook onmogelijk.
 
Ik was ongeveer hetzelfde qua verhouding als jou denk ik. 16 jaar, 1m70 ish, in de 60kg.
Nu ben ik gewoon een kort dik ventje, ik gun je beter dan mij.
 
Ik was ongeveer hetzelfde qua verhouding als jou denk ik. 16 jaar, 1m70 ish, in de 60kg.
Nu ben ik gewoon een kort dik ventje, ik gun je beter dan mij.

ik heb mezelf vandaag op gemeten. Ik ben 1,80m en 65kg
 
Ik ben ook zo begonnen. Met zelfde spierinserties en stats ongeveer. Zou paar jaren bulken met nadruk op de basis compound oefeningen.
 
Hebben jullie toevallig ook een trainingschema die jullie mij aanraden? Ik vind het moeilijk te bepalen op welke dag ik welke oefeningen ik moet doen voor welke spier.
 
Wat heb je gedaan voor schema en hoe lang?
Hoe lang train je?
 
Wat heb je gedaan?
Hoe lang train je?

ik train 6 dagen in de week en ben begonnen met sirieus trainen in april. Ik heb sinds april minimaal 4x per week getraind en ben over gegaan op 6. Ik train minimaal een uur. Als ik er lekker in zit en heb veel energie dan kan het wel eens 2 uur worden in mn eentje.
 
ik train 6 dagen in de week en ben begonnen met sirieus trainen in april. Ik heb sinds april minimaal 4x per week getraind en ben over gegaan op 6. Ik train minimaal een uur. Als ik er lekker in zit en heb veel energie dan kan het wel eens 2 uur worden in mn eentje.

qua oefeningen ben ik de eerste 2/3 maanden apparaten gaan doen om de spier sterk genoeg te maken zodat ik klaar was voor de losse gewichten en benchpress etc. Mijn benchpress record is nu 60kg 1x en squaten 80kg 1x. Ik train ook 2x per week benen.
 
En welke schemas en hoe lang per schema?
Full body
5x5
Ub/lb

Welke oefeningen sets en reps?

Met wat je zegt kan t ook zijn dat je 6x borst doet oid. ;)
 
Zie nu je tweede post.

Pak een fb om de dag 5x5 stronglift oid
Of een ub/lb 4x per week.
 
Back
Naar boven