Fitness Seller

Niet meer actief (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nee, maar als ik tot last ben hier en jullie tijd verpest omdat ik het niet goed kan tonen hoe en wat dan kan ik beter weggaan en dan kunnen jullie je weer op serieuzere dingen gaan richten.
Je bent nog Jong, ik heb rond je leeftijd hier veel dommere vragen gesteld en nog fellere antwoorden gekregen. Dat maakt in principe ook niet veel uit, dat zet je wat aan het denken en kan je op de goeie weg helpen als je er interesse hebt.
Als je eerlijk bent lijkt dit wel een topic oorspronkelijk gestart om je sixpack te showen.
 
Je bent nog Jong, ik heb rond je leeftijd hier veel dommere vragen gesteld en nog fellere antwoorden gekregen. Dat maakt in principe ook niet veel uit, dat zet je wat aan het denken en kan je op de goeie weg helpen als je er interesse hebt.
Als je eerlijk bent lijkt dit wel een topic oorspronkelijk gestart om je sixpack te showen.
+1 ik moet zeggen dat ik op dit forum al tering veel heb geleerd alhoewel ik nog niet eens op 10% zit van de basis. Dus naar de TS: blijf hier lekker topics doorlezen, dan kom je er vanzelf wel.
 
Je bent nog Jong, ik heb rond je leeftijd hier veel dommere vragen gesteld en nog fellere antwoorden gekregen. Dat maakt in principe ook niet veel uit, dat zet je wat aan het denken en kan je op de goeie weg helpen als je er interesse hebt.
Als je eerlijk bent lijkt dit wel een topic oorspronkelijk gestart om je sixpack te showen.

Deze topic is 300% niet gestart om mn sixpack te showen.. waarom
Zou ik mn sixpack showen als er alleen maar bodybuilders zitten met 10x zoveel spieren. Deze foto”s had ik gwn in mn gallerij. Ik heb de foto”s niet specifiek hiervoor gemaakt. Maar ik zou nooit op internet foto”s zetten om mezelf te showen.
 
Deze topic is 300% niet gestart om mn sixpack te showen.. waarom
Zou ik mn sixpack showen als er alleen maar bodybuilders zitten met 10x zoveel spieren. Deze foto”s had ik gwn in mn gallerij. Ik heb de foto”s niet specifiek hiervoor gemaakt. Maar ik zou nooit op internet foto”s zetten om mezelf te showen.
Omdat er 3 foto’s staan met enkel je sixpack zichtbaar. Dit was niet aanvallend bedoeld hoor, je hebt een goede basis om te beginnen.
 
"Maar ik zou nooit op internet foto's zetten om mezelf te showen"

Dat is een goeie
 
Kom op zeg jongens.. Hebben jullie thuis echt niets te vertellen?
 
Hallo hier ben ik weer, ik ben aan de laatste 1,5 maand hard bezig geweest met bulken en met resultaat. Ik ben van 57kg naar 60kg gegaan.
 

Bijlagen

  • AEBF7B75-2B9C-445B-B1F3-AA5777F8E99C.jpeg
    AEBF7B75-2B9C-445B-B1F3-AA5777F8E99C.jpeg
    101,7 KB · Weergaven: 101
  • 5910FC2F-5EB1-4B41-8EAE-4885F8AEB32C.jpeg
    5910FC2F-5EB1-4B41-8EAE-4885F8AEB32C.jpeg
    128,9 KB · Weergaven: 99
  • F7EA5D2B-D3D9-482F-82E1-824C9941C4FC.jpeg
    F7EA5D2B-D3D9-482F-82E1-824C9941C4FC.jpeg
    103,2 KB · Weergaven: 102
Damn, goed gegeten dan!
 
nee in 1,5 maand geen fastfood gegeten.

Zou je misschien wel moeten doen want je bent in 1,5 maand niet echt zichtbaar vooruit gegaan. Maar 1,5 is overigens ook nogal kort om echte progressie te zien... Geef het eens 6 maanden, dan kan je pas vergelijken.
 
Back
Naar boven