AndroidHealthClinic

Niet meer kuren. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Geurt-G

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
11 okt 2002
Berichten
167
Waardering
0
Heb voor mezelf besloten om voorlopig niet meet te kuren, en misschien wel helemaal niet meer, na 11 jaar trainen (lees trainen, niet kuren),ben ik het kuren zat, ben benieuwd wie hier al eens meet tte maken heeft gehad.

Geurt.
 
En wat is de reden of wat zijn de redenen Geurt ?

Groet Smalluser :thumb:
 
Heb nooit nadelen van een kuur ondervonden, op een klein bijwerkingetje na dan misschien, maar op een of andere manier staat het me opeens tegen.
Heb dat wel vaker gehad, maar nu is het sterker, dat gevoel, misschien leeftijd? hahaha
ouwe ***.
 
He het woodje met de 3 letters is veranderd in 3 sterretjes, lachen.
 
Misschien voel je je beter als naturel omdat je dan weet dat alles 100% door je eigen inzet is bekomen?
 
Originally posted by admin
Misschien voel je je beter als naturel omdat je dan weet dat alles 100% door je eigen inzet is bekomen?

Maw, als je as gebruikt heb je geen 100% inzet nodig, nou als ik aan de as zar was m'n inzet wel 300%, nee T, die gedachte speelt niet bij mij, je weet net zo goed als ik dat je je vol moet geven als je aan de shit zit.
 
Oke kan gebeuren zo'n gevoel. Het woordje met de drie letters *** je bedoelt het woordje lul toch want eigenlijk ben je een ouwelul ;)

Groet Smalluser :thumb:
 
Originally posted by Geurt-G


Maw, als je as gebruikt heb je geen 100% inzet nodig, nou als ik aan de as zar was m'n inzet wel 300%, nee T, die gedachte speelt niet bij mij, je weet net zo goed als ik dat je je vol moet geven als je aan de shit zit.
Ik had deze reactie wel verwacht, maar je begrijpt me niet.

Wat ik zeg is dat 100% van je spiermassa door je eigen natuurlijke groei is bekomen.
Dat kan je niet zeggen als je gebruikt. Dus in verhouding moet je meer zelf doen als je niet gebruikt voor diezelfde massa.

Iemand die 10 jaar naturel traint voor 20 kg spiermassa en iemand die 5 jaar niet -naturel traint voor diezelfde massa, klein verschil niet?

Dit heeft echter niets te maken met de inzet want die moet natuurlijk altijd hoog zijn.
 
Misschien ben je je macho haren eindelijk kwijt geraakt en vind je dat je jezelf niet meer hoeft te bewijzen of aandacht hoeft te trekken of je hebt geleerd om acceptabele doelen te behalen dmv voeding/training/supps.

Ik speel ook met de gedachte om het niet meer te doen.
Ik heb altijd rond de .5gr test gebruikt als basis en ik wil eigenlijk niet hoger gaan als dat en ik krijg nu met mijn .5gr niet veel resultaat, en ik heb er niet veel voor over om nog meer te gaan gebruiken als je weet dat je toch weer steeds een beetje terugzakt, ondanks HCG/nolv/clomid.

Ook voor gezondheidsredenen misschien? En echt gebrek aan onderzoek bij hoge doseringen en long term effects bij sporters kan eigenlijk nu pas goed onderzocht worden, omdat nu de sporters van toen op leeftijd komen.

Igg more power to you voor die beslissing!! :clap:
 
Thanx BOS, je raak de kern van de zaak, heb echter nooit de hoeveelheden gebruikt waar jij over praat, maar in grote lijnen klopt het wat je zegt.
 
Geurt .5gr is 500mg he?? ;)

Blij dat ik je kon helpen want ik zit in dezelfde fase en goed om te weten dat anderen er ook zo over denken en ook proberen te zoeken wat het nou is dat het afgelopen moet zijn met kuren.
 
Originally posted by bestoldschool
.... Misschien ben je je macho haren eindelijk kwijt geraakt en vind je dat je jezelf niet meer hoeft te bewijzen of aandacht hoeft te trekken of je hebt geleerd om acceptabele doelen te behalen dmv voeding/training/supps.

Ik speel ook met de gedachte om het niet meer te doen.
Ik heb altijd rond de .5gr test gebruikt als basis en ik wil eigenlijk niet hoger gaan als dat en ik krijg nu met mijn .5gr niet veel resultaat, en ik heb er niet veel voor over om nog meer te gaan gebruiken als je weet dat je toch weer steeds een beetje terugzakt, ondanks HCG/nolv/clomid.

Ook voor gezondheidsredenen misschien? En echt gebrek aan onderzoek bij hoge doseringen en long term effects bij sporters kan eigenlijk nu pas goed onderzocht worden, omdat nu de sporters van toen op leeftijd komen.

Igg more power to you voor die beslissing!! :clap: ....

Kan me heel goed vinden in die redenatie BOS :thumb: ware het niet dat ik toch een keer een inject-cycle wil meemaken hoe absurd het ook klinkt.

Als ik de resultaten achteraf (na de kuur) bekijk denk ik misschien wel 'waarom ?' maar dat is iets wat ik uiteraard van te voren niet kan beoordelen.

Groet Smalluser :thumb:
 
Originally posted by bestoldschool
Geurt .5gr is 500mg he?? ;)

Blij dat ik je kon helpen want ik zit in dezelfde fase en goed om te weten dat anderen er ook zo over denken en ook proberen te zoeken wat het nou is dat het afgelopen moet zijn met kuren.

Me ogen laten me ook al in de steek BOS, haha, had het puntje voor de 5 niet gezien, sorry.
 
Ik heb zelf naar een zwaare blesuure ook al 4 jaar niet meer gekuurd.Ben nu wel van plan om binnenkort weer een kuurtje te nemen.Maar wil het dan houden bij 2 kuurtjes per jaar.Een winter en zomerkuur.Toen ik 4 jaar geleden stopte met kuuren ben ik bijna 2 jaar geplaagt door onstekingen op de raarste plaatsen.Tijdens het kuuren heb ik eigenlijk nergens last van gehad.
 
Back
Naar boven