AndroidHealthClinic

Niet-oefeningen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet-oefening; De Benchpress koekhappen, Bind een touwtje met koek aan de bar en zodra je de bar laat zakken probeer een hap te nemen=)

voor de echte echte beachboys=> bind er een hamburger aan
 
687fea91677be9103defb8dc0b97e8b7.gif
 
Squats in smith = niet-oefening !
 
Je moeder is lelijk en is geen oefening voor velen.
 
Dan doet jay cutler een niet-oefening...
In ieder geval is kijken naar zulke pro's voor informatie zonde van de tijd in 90% van de gevallen. Ze hebben vaak echt geen idee hoe en wat en als ze iets zeggen is het vaak ingefluisterd door partijen met meerdere belangen, en niet de jouwe. Die paar die er kijk op hebben zijn op 1 hand te tellen.
 
  • Like
Waarderingen: Guts
Snap al die haat niet tegen de smithmachine squats.

Je kunt in de smith beter het accent leggen op bepaalde spieren; quads, hamstrings en glutes door wat verder naar voren te stappen. Ook krijg je, na mijn weten en horen zeggen, minder snel een blessure in je knieën in the smith machine.

Vind het nog steeds een prima massabouwer.

Dingen als benchpress doe ik liever met dumbbells of met een losse barbell omdat dan de stabilisator spieren beter aangesproken wordt... Maar is dit nu echt essentieel voor je benen training?
 
Stats: 1m72 67kg

Ga jij eerst maar eens trainen

Ben volop bezig, en doe het allessinds op de goeie manier ;-)

Maar ik zie de relevantie niet van jouw verwijzing naar mijn stats.
 
Laatst bewerkt:
In ieder geval is kijken naar zulke pro's voor informatie zonde van de tijd in 90% van de gevallen. Ze hebben vaak echt geen idee hoe en wat en als ze iets zeggen is het vaak ingefluisterd door partijen met meerdere belangen, en niet de jouwe. Die paar die er kijk op hebben zijn op 1 hand te tellen.

+1 helaas :o

heb jay cutlers dvd onlangs bekeken, one step closer, en dan zijn er nogal wat hiaten in de uitvoering van diverse oefeningen hoor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven