MuscleMeat

niet opwarmen

Bezoekers in dit topic

Bertus bruut

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
21 jul 2008
Berichten
709
Waardering
2
Hebben jullie ook altijd dat als je niet opwarmt,dat je dan bij zware oefeningen heel erg soortvan hooftpijn krijgt ?
 
Waarom zou je in hemelsnaam niet opwarmen ???
 
Nee. Behalve bij leg press, maar dat heb ik daar sowieso bij.
 
Ik warm niet altijd op(sowieso trappen af en op om naar de gym te gaan) maar 't lijkt mij dat als je gewoon goed blijft ademen dat je dan geen hoofdpijn(zuurstoftekort hersenen) krijgt.
 
niet opwarmen?:scratch:
 
Cardio als warming-up doe ik niet altijd, op z'n minst een paar setjes met heel laag gewicht als opwarming.. :loopband:
Hoofdpijn heb ik eignlijk haast nooit.. Vergeet je niet uit te ademen als je kracht zet? :wl:

tWack
 
Ik warm in principe niet op met cardio.
Hooguit met benchen 12x70kg op techniek (zakken en uitstoten gecontroleerd)
Iig niet nutteloos alleen de barbell als je dat bedoelt.

Hoofdpijn krijg ik niet.
 
Opwarmen met cardio is ook niet erg zinvol als je bijvoorbeeld je biceps aan gaat pakken. Maak gewoon voor je eerste set flink wat reps met een laag gewicht..
 
Warm nooit op en heb nooit hoodpijn ???
 
niet opwarmen... neem aan dat je wel bijv. met bankdrukken ff opwarmt met minder gewicht of ga je gelijk knallen met je max. ofzo ?

Zelf warm ik op door pull-ups, dippen, en ff side raises voor m'n schouders, ff warm maken. maar koppijn nooit.

misschien zuurstofgebrek in je gym ?
 
Je hebt zeker ook een leaseauto die je ook niet opwarmt?
 
Ja idd,ademen is wel heel belangrijk !:(
 
Je hebt zeker ook een leaseauto die je ook niet opwarmt?
Als jij je auto start, laat je hem dan 5 minuten stationair lopen?? Dat schijnt namelijk met de auto's van nu niets meer uit te halen, kost je alleen wat extra brandstof.. :D

tWack
 
Laatst bewerkt:
Als jij je auto start, laat je hem dan 5 minuten stationair lopen?? Dat schijnt namelijk met de auto's van nu niets meer uit te halen, kost je alleen wat extra brandstof.. :D

tWack
hij bedoelt de motor opwarmen voordat je hem helemaal lostrekt.
 
1ste setje opwarmen met +/- 50% van 1 rm (15 hh.)
2de setje opwarmen met +/- 60% van 1 rm (8a15 hh.)

werksets 80a95 % van 1rm
 
ik ga altijd eerst even in de magnetron zitten.
 
blijf je wel plakken op het bankje bij bp, of glij je er van af?
Lijkt me ook lastig :D
 
Back
Naar boven