Selecteer hier of je gepersonaliseerde (Opt-in) of niet-gepersonaliseerde (Opt-out) advertenties wilt zien.

Opt-in   Opt-out

Meer info

niet tevreden, advies?

Discussie in 'Post Je Foto's' gestart door Alseenraket, 23 jun 2018.

Tags:

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

1. Alseenraket

Alseenraket Novice Topic Starter

Leuk Bevonden:
    1
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m90
    Massa:
    89kg
    Vetpercentage:
    17%
    Goede avond,

Ik zal me even voorstellen ik ven 28 jaar en weeg 89 kilo, lengte is 1.90. Ik train nu ongeveer 5 jaar, hier onder wat foto’s

https://i.imgur.com/steRFyb.jpg
    https://imgur.com/3B81i3E
    https://i.imgur.com/6U3UNsG.jpg
    https://i.imgur.com/m5aAGOQ.jpg

Ik wil de komende periode een bulk er in gooien om meer massa op te bouwen, al moet ik zeggen dan ik altijd wel er op let dat ik goed/veel eet en eiwitten binnenkrijg.

Ik ben nu niet echt tevreden over mijn fysiek. Ene kant wil ik meer definitie, maar aan de andere kant weet ik dat ik als ik nu zou cutten dat ik mezelf te Tiny vind. Wat denken jullie? Paar maanden goed bulken ? Mijn doel is toch wel 95 kilo en wat droger.

Is de foto’s zijn niet na het trainen, als ik dat wel gedaan had dan scheelt dat wel veel heb ik altijd het idee :p

2. elnostra

elnostra Dutch Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    453
    Lengte:
    1m70
    Massa:
    77kg
    Vetpercentage:
    12%
    Je hebt een prima basis! Ga gewoon lekker 200 a 300 cal hoger zitten en rustig lean bulken. Doel op 100 a 200 gram gewichtstoename per week en zorg voor een goed voedingsschema , houd wel je vetpercentage in de gaten.

Gewoon een tijdje aanzien en eventueel tussendoor of na bijvoorbeeld 2 maand een kleine cut en daarna gewoon weer zo doorgaan.

Je hebt wel een klein buikje , alleen denk dat als je nu gaat cutten dat je er redelijk dun uit komt , maar dit is wat ik zou doen , wellicht dat een aantal anderen met ander advies komen.

succes!

3. imnewhere

imnewhere Advanced Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    526
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m81
    Massa:
    72kg
    Vetpercentage:
    7%
    Ik vrees dat die 13% iets te optimistisch is.

Punjab vindt dit leuk.
  4. A User B

A User B Dutch Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    317
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m86
    Als ik zo moet gokken dan sta je op 17-18%.

Ik zou beginnen met een week of 8 vet% verlagen, zodat je vet% op 12-13% ligt. Dan heb je een goede basis om lean te bulken. Pak daarna steeds 8 a 12 weken bulken afwisselend met 2-4 weken vet% verlagen. In die korte cut kun je het vet van de bulk steeds kwijtspelen en dan weer verder bouwen.

Zo wordt je vet% niet te hoog zoals nu

5. Vieze jij

Vieze jij Competitive Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    1.945
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m92
    Massa:
    126kg
    Vetpercentage:
    14%
    ik vind het een matig fysiek voor 5 jaar trainen :dunno:

6. Alseenraket

Leuk Bevonden:
    1
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m90
    Massa:
    89kg
    Vetpercentage:
    17%
    Bedankt voor jullie reacties. Ik ben het eens dat er in 5 jaar meer progressie had kunnen zijn. Echter heb ik zeker wel vooruitgang geboekt ik deze jaren.
    Ik woog eerst 78 kilo, en nu dus 90. Uiteraard ook een hoger vetpercentage maar toch... Ik ben wel een stuk massiever geworden, wat ik zelf als erg positief ervaar.
    Ik wil liever niet nu gaan cutten, zoals gezegd ben ik al een poos bezig met een kleine bulk, vandaar dat ook mijn vet% wat omhoog gegaan is.
    Als ik nu ga cutten wordt ik te ielig, dat heb ik een tijd terug gedaan en dat was een drama haha, mijn shirts werden te groot, erg negatief voor mijn zelfvertrouwen!!
    Ik denk dat het met mijn trainingsmethode te maken heeft:
    Ik train maandag t/m vrijdag. Ik heb een eigen gym gemaakt in de loods waar ik werk, en ik heb elke dag een uur pauze waar ik dus in train.
    Inclusief warm-up / cooling down kom ik dus op 45 minuten per dag. Ik train vooral met losse gewichten en stangen, ik heb ruim voldoende schijven liggen dus ik kan goed zwaar trainen.
    Elke dag pak ik een andere spiergroep: MA: Borst / DI: schouders / WO: Benen / DO: rug / VRIJ: Armen+ buik.
    Ik wil een verandering aanbrengen in de manier hoe ik train, want ik denk dat dit de oorzaak is van mijn achterblijvende progressie.
    Ik dacht er zelf aan upperbody / lowerbody schema? En dan om en om te doen... en dan vooral compound oefeningen.

Wat adviseren jullie?
    Ik zal trouwens snel andere foro’s maken met een juiste belichting en na mijn training.

Laatst bewerkt: 25 jun 2018
    Vieze jij vindt dit leuk.
  7. Alseenraket

Leuk Bevonden:
    1
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m90
    Massa:
    89kg
    Vetpercentage:
    17%
    Laatst bewerkt: 25 jun 2018
  8. Vieze jij

Vieze jij Competitive Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    1.945
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m92
    Massa:
    126kg
    Vetpercentage:
    14%
    Ziet er op deze foto's een stuk beter uit

Alseenraket vindt dit leuk.
  9. Veinsta

Veinsta Cool Novice

Leuk Bevonden:
    57
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m90
    Massa:
    85kg
    Vetpercentage:
    14%
    Inderdaad, met die betere belichting ziet het er wel naar uit dat je ready bent voor een eerste cut. Ga lekker zakken en kijk hoe het gaat.. Heb je iig een mooie basis om te gaan leanbulken

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en om u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie