MuscleMeat

Niet vragen naar de bekende weg (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Veinsta

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
12 jan 2018
Berichten
469
Waardering
324
Lengte
1m90
Massa
97kg
Vetpercentage
> 50%
Ik ben benieuwd

Ik doe (niet meer) aan IF
1 keer gebulkt
1 keer gecut
IIFYM
supplementenstack: multivit, omega 3, creatine
 
Laatst bewerkt:
Ken jij de onbekende weg?
 
hoe lang ben je

en hoeveel kg weeg je
 
Ik vraag altijd naar de onbekende weg, zou vreemd zijn als ik ergens bekend ben en dan vraag naar de bekende weg. Of doel je op wegen die bekend zijn maar nog niet bewandeld? Een ieder van ons weet wel af van een bestaande weg terwijl deze nog nooit met eigen ogen gezien is. Denk aan Route 66, of Lombard Street - San Francisco. Gods wegen zijn ook ondoorgrondelijk maar toch wordt daar veelvuldig naar gevraagd. Althans, de mensen die niet geloven in wie vraagt wordt overgeslagen. Als ik vroeger daarnaar vroeg werd mij gezegd dat ik niet mocht vragen naar de bekende weg en verzon dan een onbekende weg. Maar als het echt onbekend is dat niemand van het bestaan af weet is het lastig om niet te worden overgeslagen, immers mensen houden toch van enige herkenning. Wat te denken van een doolhof, zijn in het begin onbekende wegen en wanneer tijdens verkennen een tweede of derde keer over dezelfde weg loopt kan je spreken over een bekende weg maar toch voelt dat niet direct aan als bekend. Onze wegen scheiden nu, tot ziens.
 
Momenteel kritisch aan het kijken naar trainingschema. Upperbody zat op te hoog volume en herstelde amper. Lowerbody wat toegevoegd met gewenst effect.
 
dus je trained een high volume uppper/lower ?
 
waarom geen 5x5 ? als ik naar jouw stats kijk zou jij baat hebben bij een 5x5 met een nadruk op compounds
 
waarom geen 5x5 ? als ik naar jouw stats kijk zou jij baat hebben bij een 5x5 met een nadruk op compounds

Enkele redenen. Gym waar ik zit, is het gewoon improviseren geblazen zo gauw ik aankom. weinig gewichten voor af en toe veel mensen in de avonduren. Kan ik totaal niet van op aan.
Bench zit qua kracht goed, squat begint ook goed op kracht te komen na knieblessure.

Welke stats kijk je? Gewicht lengte?
 
gewicht en lengte , je kunt nog een hoop massa winnen
 
gewicht en lengte , je kunt nog een hoop massa winnen

Klopt! Zit nu in een bulk met de nodige kennis. Disicpline zit er ook in dus ben benieuwd over enkele jaren.
 
Back
Naar boven