MuscleMeat

Niet weten dat je nog geld op bankrekening hebt staan

Bezoekers in dit topic

Santoz

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
28 jan 2004
Berichten
5.259
Waardering
0
M'n moeder werkt bij een bankinstelling en deze week moest haar dienst zich bezighouden met oeroude inactieve bankrekeningen die mensen bezitten maar dat blijkbaar dus niet weten, het zijn rekeningen waarvoor de bank nooit uittreksels naar de eigenaars stuurde. De bank hield dus een soort 'grote kuis'...
Het gaat veelal over gekapitaliseerde intresten, overschotten van erfenissen etc etc.
Maar wat is nu het straffe: ze kwam vanmiddag thuis met een verhaal over een man die maar liefst 6000 EUR op een rekening had staan maar dit niet wist, de taak van mn moeder bestond erin deze heer op te bellen en het goede nieuws mee te delen, ze zei overigens dat deze man bleef strijden dat hij geen rekening had bij die bank.

Maak zoiets mee, zes ****ing duizend euro's en ontkennen dat ze van jou zijn, mensen zijn dom, iig zal hij het wel beseffen als hij ze in z'n handje krijgt... :)
 
:roflol:

sommige mensen houden er rare gewoontes op na, overigens vraag ik me af of het verstandig is van je moeder om over dergelijke zaken te praten, maar goed dat gebeurt overal.
mijn wijlen oma had ook ergens in het buitenland een rekening waar alleen zij en een vriendin van haar van afwisten, haha ze zouden maar dement zijn geworden
 
Neee ik wil dat geld niet :bawling: :bawling:

Haha, moeilijk voor te stellen, misschien was het wel een doorsluis rekening :D
 
Doe mij ook maar zo'n verrassing!
 
was zn geld ook heel niet, is mijn geld:mad:
 
builderB zei:
:roflol:

sommige mensen houden er rare gewoontes op na, overigens vraag ik me af of het verstandig is van je moeder om over dergelijke zaken te praten, maar goed dat gebeurt overal.
mijn wijlen oma had ook ergens in het buitenland een rekening waar alleen zij en een vriendin van haar van afwisten, haha ze zouden maar dement zijn geworden
Ze heeft helemaal geen namen genoemd dus maakt weinig uit imo.

CitizenDildo zei:
Neee ik wil dat geld niet :bawling: :bawling:

Haha, moeilijk voor te stellen, misschien was het wel een doorsluis rekening :D

Hij zei blijkbaar ook helemaal niet dat hij het geld niet wou, enkel dat het niet 'kon' dat hij daar een bankrekening had.
Moest het mij overkomen, ik zou snel zijn met het geld te aanvaarden hoor.

Het gaat trouwens meestal ook niet over zulke grote bedragen, er zijn vele rekeningen waar nog een euro of 20 op staat, en in feite is de moeite en de kosten om alles in orde te brengen groter dan het profijt dat je maakt, maar in het geval van 6000 euro spring je toch een gat in de lucht me dunkt...
 
Santoz zei:
Maar wat is nu het straffe: ze kwam vanmiddag thuis met een verhaal over een man die maar liefst 6000 EUR op een rekening had staan maar dit niet wist, de taak van mn moeder bestond erin deze heer op te bellen en het goede nieuws mee te delen, ze zei overigens dat deze man bleef strijden dat hij geen rekening had bij die bank.

Hehe. *bandrecorder aan*

"Dus u houd vol dat u hier geen rekening heeft? Dan neem ik het geld dan maar op, sorry dat ik u gestoord heb."

"Juist, doet u dat vooral mevrouw!"


En trrrrrrrrrrrringgg doet de kassa van Santoz' moeke :D
 
Ik kan wel zo'n vergeten spaarpotje gebruiken momenteel. :cool:
 
Ik kwam er zelf ook pas geleden achter dat ik nog een één of andere vage rekening bij de bank had lopen, was al een jaar of 9 niet meer gebruikt, alleen bleek dat hier helaas maar €3,27 op stond. :headbang:
 
Kan me toch moeilijk voorstellen dat ik dat zou vergeten. (Maar goed kan natuurlijk ook dement worden) ??? En dan zeker zo'n bedrag, laat maar komen zou ik zeggen. :D
 
ik had laatste 20 euro meer op mijn rekening dan ik dacht...;)
 
Bij mij staat er altijd minder op dan ik denk ;)
 
staat er bij jullie iets op dan?:D
 
Sport2000 zei:
staat er bij jullie iets op dan?:D
ik heb nog een zakelijke rekening met 23 DUIZEND euro!!:eek: :D







( negatief:( )

tja, das pech hebben...........
 
Ik heb liever die mensen die beweren dat geld niet van hun is terwijl he wel zo is dan die gasten die beweren dat het hun geld is terwijl het niet zo is...
 
och ja het zou je maar overkomen dat je iets erft van een familielid die nog niet eens wist dat ie zelf zoveel geld had bill gates zou je vader maar zijn hij overlijd jij nooit meer werken en jou kinderen en daar de kinderen van ook niet.
 
Back
Naar boven