XXL Nutrition

Niet zo!!!

Bezoekers in dit topic

Die spotters dan?!?! Hadden die niet wat adequater kunnen reageren in de trend van gewicht van die af duwen (lees: naar achteren gooien?) of wat dichterbij met je handen erbij blijven?

Niet dat het te voorkomen was maar je kan denk ik toch wel aardig de schade beperken ...
 
eerst poseren voor de foto, dan mogen de spotters komen rennen en gewicht eraf halen!! :D
 
Dat hoort allemaal bij hardcore training he oldschool ;)
 
man mijn maag draait er van om als ik dat zie... net als die kickboxer die zijn scheen breekt op de blok van de tegenstander en dan nog probeert erop te staan omdat ie het niet besefte.. :thumbdown
 
dat is ook echt een gruwelijk filmpje idd :evil:
 
Ik heb het artikel in de flex ook gelezen, maar mijn vraag is hoe kan dit? Kan iedereen dit gebeuren of heeft hij de oefeing verkeerd uitgevoerd?
 
Nee, is gewoon denken dat je je normale gewichten kan pakken, terwijl je lichaam door bv dieet ed dit op dat moment niet aankan.
 
En het voelt naar hoor kan ik uit ervaring zeggen als het gewicht gaat bepalen wat er gaat gebeuren. Dan is er maar 1 optie en dat is zo snel als je kan onder die stang vandaan kruipen.

brrrr
 
Hmm lijkt ernstig veel op mijn eigen litteken :S
 
Originally posted by Kostmand
Ik heb het artikel in de flex ook gelezen, maar mijn vraag is hoe kan dit? Kan iedereen dit gebeuren of heeft hij de oefeing verkeerd uitgevoerd?

Misschien door overmatig gebruik van steroiden: de spieren groeien harder dan de pezen aankunnen.

Andere mogelijkheid: Fux had last van zijn knieen en kreeg er wat cortisolinjecties voor. Als gevolg daarvan zijn de pezen en banden verzwakt.... (had ie beter glucosamine kunnen nemen :) )
 
Waar kan je krijgen Kris ?

:D :D
 
Back
Naar boven