AndroidHealthClinic

Nietah Contestlog

Bezoekers in dit topic

oooo ja, zwart haar met super mooie ogen zeker?? :p hahahaha.
 
Mooie ogen klopt, twijfel alleen of hij zwart haar heeft haha.
Hij heeft wel donker haar.:)
 
En toen stonden de foto`s online.
Voor degene die nog meer willen vergelijken heb ik ook deze collage gemaakt (laten maken ;) )

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Je hebt duidelijk minder vet, goed gedaan. Nu gewoon geduldig volhouden en doorgaan :-).
 
Verschil is goed te zien in deze collage Nietah
Dus of je nu eerste of laatste wordt je hebt zowiezo gewonnen
Even gas terug nemen nu en dan na een tijdje weer andere doelen stellen en zo kruip je langzaam naar jouw droomfysiek.
 
Ik vind het verschil goed te zien, naar mijn mening dan ook niet terecht dat je nu onderaan staat.
 
Ik vind het verschil goed te zien, naar mijn mening dan ook niet terecht dat je nu onderaan staat.

Thnx, maar ik had dat wel al verwacht ;)
Ik had ook op kunnen geven, geen foto's meer kunnen insturen. Maar ja joh. Wat ik tussendoor al zei: ik ga voor een laatste plaats. Iemand moet de verliezer zijn. En indd wat Grosje ook zegt, voor mezelf heb ik wel een vooruitgang gewonnen, maar die had veel groter kunnen zijn als ik mijn leven niet zo ernstig aant reorganiseren was.

Ik zeg maar zo dat ik mijn leven vorm aant geven ben, daarna weer aan de slag voor het lichaam te vormen ;)
 
Zo is het Nietah
Schijt aan de beoordeling je hebt in ieder geval zelf een overwinning behaalt en dat is veel belangrijker. ;)
 
Back
Naar boven